Filters

10

Deskundige tandarts

Deskundige en aardige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Echt top

Ron rinck is ech top

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prettig geholpen

Ze is rustig en legt goed uit wat ze gaat doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Betrokken, kundig en vriendelijk

Mirjam houdt rekening met je. Werkt snel, maar zonder gebeuk. Is vriendelijk en het resultaat is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Een zeer professionele (narcose) tandarts behandeling (Mondzorg Culemborg & NarcoDent)

Een hele ontspannen intake gesprek met een zeer professionele (narcose) tandarts: Eline Veen, Ze heeft heel veel ervaring en begrip voor mensen die angst hebben voor tandartsen. Behandelingen onder narcose gedaan vanwege de angst. Pijnloze behandelingen met de grootste (na)zorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Bejegening vrij onprofessioneel

Aangekomen voor mijn afspraak, zit de tandarts die mij helpt erg te klagen over materialen die niet voor elkaar zijn en is erg negatief. Uiteindelijk moest de behandeling langer duren door een afgebroken tand, echter gelijk een snauw dat dit niet in het tijdsbestek behandeld kon worden. Bij de behandeling kwam een assistente assisteren die zonder zich voor te stellen zich over mij bekommerde. Verder over de procedure zelf geen klachten, maar bejegening van de klant/patiënt kan zeker beter.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Alles goed gegaan zo fijn. Ik ben namelijk angstig voor de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Tevreden

NB Ik zou heel graag bij een afspraakbevestiging zien met wie ik een afspraak heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik ben op mijn eerste bezoek erg op mijn gemak gesteld

Na 7 jaar weer voor het eerst naar de tandarts geweest. Ik werd gelijk op mijn gemak gesteld door de vriendelijke tandarts, helaas ben ik haar naam vergeten ;(. Door haar rustig en vriendelijk behandelen en haar gerustellende neuriën ben ik er overtuigd van om elk half jaar weer de tandarts te bezoeken, mits ik deze lieve en vriendelijke tandarts behoudt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

heel blij mee

Mijn behandeling is zeer goed geslaagd, super blij mee! Ik vond het minder leuk dat mijn tandarts en haar assistente, tijdens mijn behandeling die 3 kwartier duurde, uitgebreid gingen praten over privé-dingen, zoals muziekvoorkeuren en trommelcursussen. Mijn tip, vraag aan de patiënt wat voor ze muziek willen horen en zet dat op voor zover mogelijk. Als dat niet lukt, vraag dan of je er bezwaar tegen hebt dat ze onderling prietpraat uitpraten of dat je liever stilte hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Voelt als een hokkerige fabriek.

Kleine hokjes waarbij ik door de dunne wandjes ook alles bij andere kan horen. Niet zo fijn als je angstig bent. Heb wél vertrouwen in mijn éigen tandarts, die de tijd voor mij neemt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik ben weer naar volle tevredenheid geholpen

Ik had een stukje afgebroken kies, toen ik belde kon ik dezelfde dag nog komen, mijn vaste tandarts was er niet maar ik ben geweldig geholpen door Eline, hartelijk dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Langdurige behandeling om een Kies eruit te trekken

En heb tot nu toe alleen Pijn aan overgehouden aan een Kies die niet aan de behandeling deel heeft genomen..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Bedankt

Ik schrijf hier ook namens mijn vrouw , ze was dankbaar dat ze werdt geholpen. Helaas is ze gisteren op 31-1-2023 een dag na de behandeling thuis overleden waarschijnlijk aan long embolie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

Viel mij erg tegen het ging al snel over de nota

Sja de angst is er niet minder van geworden daar had ik wel even beetje op gehoopt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Is niet in een zin samen te vatten. vandaag het 2e bezoek, het scannen.

het 1e bezoek ging eigenlijk zoals verwacht. geen verrassing en alles ging volgens mij wel goed. de noodkroon werd geplaatst. en dat was voor mij de 1e keer. Trots werd melding gemaakt van de nieuwe scanner waardoor het allemaal prima zou gaan verlopen tijdens mijn 2e bezoek. Mijn 2e bezoek echter, de scanner was niet beschikbaar en moest eerst worden gekalibreerd en de persoon in kwestie die dat moest doen was er vandaag niet. Er is wel een andere persoon gevonden maar dat duurde wel erg lang. intussen werd dan de afdruk op de oude manier gemaakt. Aangezien ik niet een echte liefhebber ben van tandartsbezoek was dit dan een vervelende ervaring. Wel binnen de tijd begrijp ik. :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

prettig

....

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Kundig en vriendelijk

Geen 10, want het blijft een tandartsbezoek :D

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Fijne ervaring tot nu toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Zorgvuldig, reëel advies,

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima

De behandeling zelf is uitstekend Timemanagement is nog wel een verbeterpunt en een uitdaging lijkt me. Sind ik bij Mondzorg voor mijn behandelingen kom is het zo dat er altijd een flinke wachttijd bij komt. Loopt niet op tijd, wat wel fijn zou zijn als je bijvoorbeeld nog een andere afspraak erachter aansluitend hebt staan. Ik ben bij verschillende in behandeling geweest en eigenlijk blijft dit wel een verbeterpunt. Verder is alles helemaal gewelig en loop ik er elke keer dik te vreden uit. Iedereen die er werkt is top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed, vakkundig en vriendelijk personeel

Mijn tweede gebid van Mondzorg Culemborg, bevalt prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

9

Aardige en hartelijke tandarts. Was altijd doods benauwd om een afspraak te maken. Maar nu ik zoo n fijne tandarts heb ga ik er met plezier heen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goed

De tandarts die mij controleert / behandelt is zeer deskundig. Alleen het door verwijzen naar een mondhygiëniste vind ik persoonlijk nutteloos en geldklopperij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

De Raaf 13

4102 DG Culemborg

0345 522 500

[email protected]

Over Mondzorg Culemborg

Mondzorg Culemborg heeft in september 2011 haar deuren geopend. In de moderne praktijk met 6 behandelkamers werken meerdere tandartsen en assistenten samen met een implantoloog en een mondhygiëniste. Het team is inmiddels uitgegroeid tot een zeer professioneel en hecht team. Tevens heeft Mondzorg Culemborg een ideale ligging vlakbij het centrum en station van Culemborg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.