Alles goed geregeld

Receptie was meedenkend en vriendelijk Tandarts was kundig en vriendelijk, legt alles goed uit. Nam de tijd Zeer goed gevoel aan overgehouden

Meteen geholpen!!

Erg kundige tandarts die mijn kroon er opnieuw heeft opgezet.

X

fijn en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een perfecte behandeling!!

Ik word altijd heel goed behandeld ! Men weet dat ik best wel wat schrik heb en daar wordt super goed rekening mee gehouden!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heeft alles wat je van een tandarts wenst: positiviteit, respect en kunde.

Ik ga met veel vertrouwen naar de tandarts, omdat ik weet dat ik het beste advies en behandeling tegemoet kan zien.

vriendelijke snelle behandeling, maar

Vriendelijke en snelle behandeling. Ben er zeer tevreden over. Maar € 88 voor een behandeling van 10 minuutjes is veel. Dat is meer dan € 500 per uur.

Prima geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Prima geholpen

De tandarts heeft mijn kieskeurig gerepareerd en duidelijk verteld wat eventueel in de toekomst kan-moet gebeuren.

PRIMA

Prima tandarts! Fijn geholpen!

Prima,

Altijd vriendelijk. Er word geluisterd, bekeken wat gedaan moet worden met uitleg, duidelijk. Wat kan een mens meer wensen dan gehoord en gezien te worden.

Gewoon weer prima!

Zoals al vele jaren super tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zat met mijn mond vol tanden!!!

vakkundig en vriendelijk!!

Heel fijn geholpen

Goed.

Goed snel geholpen

Aangenaam

Op tijd, vriendelijk en snel geholpen

Erg goed.

Fijne tandarts en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was beter als de vorige keer. Vorige keer was ze veel aan het praten wat me onrust gaf en ze stopte veel. Was nu een stuk minder en heb dat ook aangegeven dat ik het de eerste keer niet fijn vond. Ze zei goed dat je het aangeeft.

Super!!!

Lange behandeling gehad, maar super lieve mondhygiëniste, stelde je op je gemak, en totaal geen pijn gehad naderhand. Echt top!!

Gewoon zoals het hoort

Niemand gaat graag naar de tandarts maar bij meermond proberen ze die angst zo klein mogelijk te maken.

Altijd goede ontvangst

Ze zijn vriendelijk voor de oudere mensen heel belangrijk .

Super!!

Stukje van tand afgebroken. S ochtends gebeld. Kon in de middag meteen terecht. Ook toen weer super goed op geholpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Heel fijne rustige tandarts

Goede behandeling

Snel en goed behandeld

Snel en goed behandeld

Op tijd en zonder gedoe

Ik had een klein probleem met een oude vulling. Dr. Eliane heeft het in een mum van tijd perfect opgelost. Ik waardeerde het enorm dat de tijd van de afspraak werd gerespecteerd.

Provincialeweg 49

5503 HB Veldhoven

Over Meermond Centrum voor Tandheelkunde

Bij Meermond, centrum voor tandheelkunde in Veldhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitssituatie kijken en houden wij uw mond altijd gezond. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!