Goed en deskundig geholpen

Deskundige art die mij heeft behandeld

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen door tandarts Wardenaar. Hij maakte foto's en legde goed uit wat daarop te zien was.

Goed geholpen

Bij controle gelijk een kies een afgebroken stukje vulling opnieuw gevuld. Rustige benadering en goed geholpen.

Correcte en snelle behandeling

Op maandag gebeld en kon de volgende dag al terecht.

Topteam!

Niet mijn favorite plek om naar toe te gaan, maar ze denken heel fijn met je mee, nemen de tijd, leggen goed uit en helpen super goed Kom er inmiddels al weer vele jaren!

Betrokken en deskundig personeel

Ontvangst is altijd hartelijk en persoonlijk. Deskundig onderzoek, met goede uitleg over uitkomst en te volgen actieplan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, vakkundig en snel geholpen

Fijne en deskundige praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles goed georganiseerd bij plannen, en een hele fijne behandeling bij tandarts Blok

Prima, klantvriendelijk

Altijd professioneel

Vriendelijk en altijd professioneel waardoor een bezoek aan de tandarts nooit angstig hoeft te zijn.

Vakkundige assistente Astrd

Zoals elk jaar moest ik tandsteen laten verwijderen. Altijd vervelend en pijnlijk vind ik. Voor t eerst was het veel minder pijnlijk en ook nog eens sneller klaar doordat Astrid de behandeling uitvoerde. Dus dank aan Astrid!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en goed - vakkundig geholpen !

Erg tevrede

Alles correct en netjes

werken netjes op tijd

werken netjes op tijd

Goed geholpen en ontvangen

De tandarts en assistent zijn erg aardig Ik werd vriendelijk binnen geroepen. Ook stelde ze mij gerust, ik ben nogal angstig. Keurige service. Ze denken ook met je mee. Erg prettige ervaring!

Prettig en deskundig

Vriendelijke benadering

Prettig.

Willemijn Blok is een heel fijne tandarts. Ook als persoon :-)

Rustig en relaxed

De tandarts straalt rust uit en dat vinden ik erg prettig

Was zo als altijd goed

Altijd goed zorg !

Vakkundige en snelle hulp

Kroon was losgekomen en nog dezelfde dag vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd gehoord, goede uitleg. Op mijn gemak gesteld

Heel goed

Wij ervaren ons bezoek aan tandarts albers altijd en dat al jaren als vriendelijk en deskundig , geen lange wachtijden in de wachtkamer en ook de assistenten zijn vriendelijk en kundig .

Goed en vakkundig

Vriendelijk en professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dr.Wardenaar is heel alert en vriendelijk

Over Meermond Centrum voor Tandheelkunde

Bij Meermond, centrum voor tandheelkunde in Veldhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitssituatie kijken en houden wij uw mond altijd gezond. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.