Er is goed notitie genomen van mijn pijnklacht.

Ik vind het fijn dat mijn pijnklacht serieus is genomen. Tandarts Albers heeft goed gekeken naar wat een eventuele oorzaak zou kunnen zijn. Ook samen de gemaakte foto bekeken en besproken.

Redelijk

Wacht lang

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Afgebroken vulling keurig vervangen

Een afgebroken vulling is door de tandarts keurig vervangen. Zij vertelde ook steeds wat zij ging doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar

Meelevend en klantvriendelijk

Erg goed geholpen

Erg goed geholpen

meelevend en goed

Altijd zeer tevreden.

Prima, fijn geholpen

Ik ben heel fijn geholpen. Op een rustige manier en alles uitgelegd.

Erg deskundig en begripvol

Prima herstellonh van foitje ortho. Wat een verlichting ! Veel dank

meelevend

goed geholpen ondanks het groot verlies van onze zus

Heel fijn!

Tandarts Carlijn en assistente fleur Zijn super lief en geduldig als het om 6jarige zoontje gaat. Ze vertelden fijn uit bij elke stap wat ze gingen doen en hadden de geduldig om de tig vragen van mijn zoontje te beantwoorden. Heelas heb ik deze ervaring niet echt mee gemaakt met tandarts Aghil had geen tijd/geduld voor de vragen van mijn zoontje maar wilde alleen zijn werk doen. Dat voelde niet zo fijn daarom ik ook weg ben gegaan bij mijn vorige Tandarts omdat ze de geduld niet hadden voor kinderen.

Fijne ervaring

Vriendelijk en een goede uitleg over wat ze doen. Bij vraag wie mij laatst heeft behandeld ben ik de naam kwijt. Had een afspraak 2-05 om 08:00 uur.

Vriendelijk personeel

Ik wordt altijd goed ontvangen en geholpen door mijn vaste mondhygiëniste en mijn vaste tandarts .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ja ik ken de tandarts al heel lang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

She is very helpful and gives a lot of information

Sorry I forgot her name, it was my first to meet her. But the beautiful young lady cleaned my teeth gently. She gave very useful suggestions.

Goed vriendelijk

Goed en vriendelijk

Kundig behandelaar

Preventie. Assistente heeft geen ruggespraak met behandelaar wat ‘wel/niet’ te doen.. richtlijnen wip beperkt nagekomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel, deskundig en uiterst vriendelijke tandarts

Professioneel, deskundig en uiterst vriendelijke tandarts. Ik kom al 35 jaar bij deze tandarts.

Snel en goed geholpen

Ik had een flinke ontsteking in mijn tandvlees en kon snel geholpen worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik zo snel terecht kon

Er was een stukje tand afgebroken en ik kon meteen dezelfde dag nog terecht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top, fijn en volgens afspraak geholpen

Super fijn geholpen. Afspraken zijn nagekomen Behandeling wordt vooraf besproken

Prettig en professioneel

Altijd een fijne behandeling

Nog nooit problemen gehad fijne ervaring en altijd goed advies en vriendelijke behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij mondhygiënist was het ook geweldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was een spoed en kon bijna direct

Goed behandeld

Provincialeweg 49 5503 HB Veldhoven

Over Meermond Centrum voor Tandheelkunde

Bij Meermond, centrum voor tandheelkunde in Veldhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitssituatie kijken en houden wij uw mond altijd gezond. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!