Goed op tijd .Nagedacht over diverse mogelijkheden om 2 tanden te corrigeren .Goed resultaat

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Heel positief

Ik ben al ruim 30 jaar patient van Meermond Tandheelkunde, altijd vriendelijk en deskundig geholpen door tandarts Vorstermans, afgelopen week brak een stukje vulling af, ik heb s,morgens gebeld en kon dezelfde dag geholpen worden, top!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ervaar het duo o.l.v. Eline als zeer prettig en professioneel.

Zeer prettig en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en snel geholpen.....zoals gewoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb gewoon een super fijne tandarts!

geweldig

Zeer goede behandeling, super vriendelijke mondhyieniste

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

goede ervaring goed geholpen

klacht werd vakkundig verholpen vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij acute pijn snel behandeld

Vriendelijke medewerkers.

Zeer bekwaam en klantvriendelijk

Ik had een ontsteking onder mijn brug en tand moest er snel uit. Lastige situatie omdat de tandtechniker vakantie had en mijn tandarts meteen erna. Uiteindelijk kwam ik bij de tandtechniker en kon deze het plaatje gemaakt krijgen net voordat mijn tandarts op vakantie ging dus afgelopen woensdag ben ik geholpen. Willemijn houd altijd goed rekening met mij omdat ik angstig ben maar het ging heel goed. Het plaatje paste prima en ik kon nog een extra gratis controle krijgen op donderdag. Dat vond ik fijn en gaf mij geruststelling omdat ik bijna op vakantie ga. Dankjewel Willemijn en Gérard voor jullie goede zorgen !!!

Snelle behandeling

Ik kon heel snel terecht voor het terugplaatsen van een kroon. Fijn contact met zowel receptie als met de tandarts.

Fijne praktijk

Ik kom al vele jaren bij tandarts André Claessen. Altijd ervaren als een zeer vakkundige tandarts, en een fijn persoon in omgang. De afspraken in de praktijk Meermond verlopen altijd heel netjes. Je krijgt een aantal dagen voor de afspraak, netjes een mail. De personen bij de balie zijn altijd even vriendelijk.

Gemoedelijk en goed

Al jaren tevreden en goede behandelingen en afspraken

Alles is perfect!

Alles is perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed geholpen, snel en heel goed

prima, snel geholpen heel fijn.

Fijne tandarts

Altijd vriendelijk en kundig. Jammer dat er niet standaard meer gepolijst wordt na controle of behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Blok is een vriendelijk persoon en is een goede tandarts. Ze geeft je de ruimte om inbreng te hebben in de voorgestelde behandeling en ze probeert zoveel mogelijk het beste voor je te doen. Prima tandarts.

Fijne arts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

onduidelijkheid over tijdstip afspraak en toch geholpen

vriendelijk en professioneel

Perfecte behandeling

Wat een perfecte tandarts

“Gewoon” prima

Op het eind van de dag alle tijd.

Nieuw

Tandarts vriendelijk en professioneel. Mondhygiënist, pijnlijke behandeling waar ik de hele dag hoofdpijn van gehad heb. Ze heeft over antibiotica gesproken omdat er ontstekingen waren. Tot op heden nog geen recept ontvangen. Ze zou een offerte opsturen. Nog niet ontvangen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Proffesionals

Ik ging al met mijn kinderen en daar waren ze heel lief voor en nu ben ik er nog steeds

prima geholpen

een tevreden klant

gewoon goed

Britt is erg vriendelijk en kundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben op een zeer vriendelijke en professionele manier geholpen.

Ik werd persoonlijk opgehaald door de vriendelijke assistente uit de wachtkamer en begeleid naar de behandelruimte. Daar werd ik begroet door de tandarts. Hij vroeg hoe het met me ging en of ik nog klachten had. Vervolgens werd mijn gebit uitgebreid gecontroleerd. De tandarts vond alleen een beetje tandsteen dat hij meteen verwijderde. Verder was alles in orde met mijn gebit.

Bedrijfsgegevens

Provincialeweg 49

5503 HB Veldhoven

040 253 2456

[email protected]

Over Meermond Centrum voor Tandheelkunde

Bij Meermond, centrum voor tandheelkunde in Veldhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitssituatie kijken en houden wij uw mond altijd gezond. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.