Voel mij altijd op mijn gemak!

Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je en goede controle ( zover ik die kan beoordelen)

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk geholpen

Doet haar werk goed!

Deskundig bezig,geeft vertrouwen!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede organisatie en prima behandeling.

Geen problemen met afspraken en indien nodig goede behandeling

Prettig

Ik ben nooit zo weg van tanden reinigen. Is nogal onprettig. Maar deze mevrouw deed gewoon heel voorzichtig. Heel fijn.

Fijne praktijk

Altijd overleg en vriendelijk, bij incidenten kon men mij altijd dezelfde dag nog helpen, vooral dat is erg fijn!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, deskundig, nemen de tijd voor je, afspraak gaat “ relaxt” ondanks dat ik altijd nog bang ben voor de tandarts; maar door de goede “klik” heb ik ook veel vertrouwen. Ook de assistentes zijn altijd aardig.

Altijd goed

Altijd goed

Perfectie

Goede kennis en ervaring

Uitmuntend

Altijd fijn om op controle te gaan. Ondanks mijn vrees voor de tandarts. Een hele fijne assistente en een hele fijne tandarts. Mikael. Al met al, uitmuntend.

alles okay zoals altijd, geen problemen, iedereen aardig

alles okay zoals altijd, geen problemen, iedereen aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Frances stelde me zoals gewoonlijk op mijn gemak. Verricht op een prettige manier de handelingen. Dit geldt ook voor Michael.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word altijd kundig geholpen en vriendelijk behandeld.

Tijdens een controle werd een kleine ingreep direct aangepakt, waardoor ik geen nieuwe afspraak hoefde te maken. Verder word ik altijd heel kundig, vriendelijk en snel behandeld.

Vriendelijke medewerkers

Wordt goed geholpen

Prima en vriendelijke tandarts

Ik wordt altijd goed geholpen en vriendelijk ontvangen dus voor mij prima tandarts

Uitermate tevreden

super

Niets op aan te merken.

Vriendelijk en weten waar ze over praten.

Snel en accuraat geholpen

Ik kon nog dezelfde dag komen met een probleem. Dit werd ter plekke opgelost terwijl het best arbeidsintensief was. Helaas staat de naam van de tandarts niet in het overzicht. Tandarts Evangelista Carpio

Heel begripvol

Alleen maar lof voor haar

Heel goed!

Heel fijne tandarts ,altijd vriendelijk!

ik ben zeer tevreden

Zeer fijn geholpen door Sandra En erg tevreden over tandarts Jos

Goed en deskundig

Goed en deskundig en vriendelijk. Zeer tevreden over Jos en zijn assistente

De Waard 5 4906 BC Oosterhout

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout

Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!