• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig op Tijd en goed geholpen

Vriendelijk, kundig, informatief

aangenaam, vriendelijk

Prima behandeling

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, geen wachttijd, perfecte behandeling.

Zie hier boven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

er wordt erg zuiver gewerkt en iedereen is aardig en vakkundig

Professioneel

Geholpen door Daniela. Super tandarts

Na 18 jaar nog steeds zeer tevreden

Ik zit inmiddels al 18 jaar bij Jos in de stoel. Fijne, leuke tandarts met een prima team aan assistentes. Zeer klantvriendelijk en heel professioneel.

Heel kindvriendelijk

Kundige tandarts en geweldige assistente met veel begrip voor de uitdagingen van een tandartsbezoek met drie kleine jongens.

Klant vriendelijk

Snelle afspraak voor een kleine reparatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vakkundige tandarts, ik ben nog steeds tevreden.

Keurig op tijd geholpen, geen wachttijd. Prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer snel en kundig geholpen

Of je voor een controle of een behandeling komt, altijd is iedereeen even aardig en kundig.

Prettige behandeling

Sandra is een prima mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alleen jammer dat alles duurder word ik ben geschrokken van de rekening en het feit dat de betalingsregeling termijnen te kort zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring als angst patient bij Sandra is super.

Ik ben heel erg bang voor alles wat mijn gebit te maken heeft. ervaringen met de tandarts zijn voor mij traumatisch, dat kan ik niet van mij afzetten, maar Sandra, mijn mondhygieniste, zij weet elke keer weer als geen andere mij op mijn gemak te stellen en ze neemt de tijd. Top.

Zeer tevreden!

Heel lang met pijn in mijn mond gelopen dat mijn bovengebit beetje bij beetje afbrokkelde. Uiteindelijk toch doorgezet voor mezelf ondanks mijn angst voor de tandarts. Afgelopen zaterdag 20-04-2024 onder narcose geweest en sinds mijn gebit geen pijn meer gehad, wel wennen maar dat komt helemaal goed.. ontzettend dankbaar voor de onwijs vriendelijke en geruststellende mensen die mij geholpen hebben. Helaas mijn tandarts niet meer gesproken daarna. Ik weet dat hij bas heet. Dus beste Bas, ontzettend bedankt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

keurige tijdsafspraak en vriendelijk geholpen

Ik ben keurig en vriendelijk behandeld met een narcose behandeling. Vrijwel niets op aan te merken, duidelijke uitleg etc. en goede nazorg indien nodig.

Goede zorg

De zorg is duidelijk, vriendelijk en snel. De napijn had wel iets meer over uitgelegd mogen worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima,alles goed op tijd?

De tijd van de afspraak klopt korte wachttijden!

Perfect geholpen

Vriendelijk en correct. Tevens deskundig

Super service voor mij

Heel vriendelijk geholpen korte wachttijden alles goed geregeld Bianca geweldige vrouw

Snel geholpen

Hele kundige behandelingen en heel klantvriendelijke benadering van de patiënt!

Goede service, vriendelijk personeel

Klinkt misschien gek maar ik ga er graag heen. De mondhygiëniste is zeer vriendelijk en levert iedere keer prima werk. Bij de tandarts zijn de bezoekjes veel korter vanwege de MH. Een afspraak bij de receptie maken is ook makkelijk gemaakt. Door verhuizingen heb ik verschillende tandartsen gezien, ik blijf hier graag.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

echte professionals op hun gebied

Goede voorzorg/ nazorg. De man ( naam vergeten)die bij mij het infuus prikte was erg zorgzaam en prikte in 1 x goed ( was door een andere collega ' een oude man' paar weken ervoor totaal niet zo, werd 5x geprikt en het was niet gelukt en verging van de pijn was een paar dagen bont en blauw en voelde beurs aan). Daardoor moest de behandeling worden verzet ( nog meer en langer spanningen en stress en onzekerheid of dat het dan wel goed gaat). Maar me tandartsen uit Werkendam hebben dit erg goed opgepakt en opgelost!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kordaat en mee-levend, kortom goed!

Kordaat en mee-levend, zoals ik al eerder schreef. Kortom, goed.

Over Medisch Tandheelkundig Centrum Oosterhout

Bij Medisch Tandheelkundig Centrum (MTC) in Oosterhout zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van medewerkers die u graag willen helpen!