Filters

10

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Klant vriendelijk en professioneel

Goede ontvangst de tandarts denkt goed mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Slecht geluisterd, verkeerde conclusie

Slecht geluisterd, verkeerde conclusie

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Niet goed naar klacht geluisterd en onterecht oordeel geveld

Helaas heeft de tandarts niet goed naar mijn klacht geluisterd en te vroeg een oordeel geveld. Een oordeel gebaseerd op een eerdere behandeling. Ze heeft dus naar de verkeerde kies gekeken ;-) Daarbij heb ik zowel haar tijd als zij die van mij en mijn klant verdaan. Zonde. Nu moet ik nogmaals een afspraak maken. Waarbij ik niet van plan ben deze afspraak te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Veel wisselingen van tandartsen

Vaak andere tandartsen. Gevraagd om dezelfde maar toch weer een ander gezicht gekregen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Veel wisselingen van tandartsen

Vaak andere tandartsen. Gevraagd om dezelfde maar toch weer een ander gezicht gekregen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Mijn afspraak was een dik half uur later

Dat ik een dik half uur later geholpen werd door de tandarts kwam mij niet uit en vond ik niet gepast! Ik moet ook op tijd zijn dus de tandarts ook. Ik ben heel netjes geholpen door de assistent na die tijd. Dat ze mij de uitslag van de foto’s nog na belde. En dat er een nieuwe afspraak inpland is voor vullen van een gaatje. Verwacht dan dat ik niet weer een half uur moet wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Mijn afspraak was een dik half uur later

Dat ik een dik half uur later geholpen werd door de tandarts kwam mij niet uit en vond ik niet gepast! Ik moet ook op tijd zijn dus de tandarts ook. Ik ben heel netjes geholpen door de assistent na die tijd. Dat ze mij de uitslag van de foto’s nog na belde. En dat er een nieuwe afspraak inpland is voor vullen van een gaatje. Verwacht dan dat ik niet weer een half uur moet wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Mijn afspraak was een dik half uur later

Dat ik een dik half uur later geholpen werd door de tandarts kwam mij niet uit en vond ik niet gepast! Ik moet ook op tijd zijn dus de tandarts ook. Ik ben heel netjes geholpen door de assistent na die tijd. Dat ze mij de uitslag van de foto’s nog na belde. En dat er een nieuwe afspraak inpland is voor vullen van een gaatje. Verwacht dan dat ik niet weer een half uur moet wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Mijn afspraak was een dik half uur later

Dat ik een dik half uur later geholpen werd door de tandarts kwam mij niet uit en vond ik niet gepast! Ik moet ook op tijd zijn dus de tandarts ook. Ik ben heel netjes geholpen door de assistent na die tijd. Dat ze mij de uitslag van de foto’s nog na belde. En dat er een nieuwe afspraak inpland is voor vullen van een gaatje. Verwacht dan dat ik niet weer een half uur moet wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Mijn afspraak was een dik half uur later

Dat ik een dik half uur later geholpen werd door de tandarts kwam mij niet uit en vond ik niet gepast! Ik moet ook op tijd zijn dus de tandarts ook. Ik ben heel netjes geholpen door de assistent na die tijd. Dat ze mij de uitslag van de foto’s nog na belde. En dat er een nieuwe afspraak inpland is voor vullen van een gaatje. Verwacht dan dat ik niet weer een half uur moet wachten

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Zorgvuldig, deskundig, vriendelijk.

Prima behandeling. Ik voel vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Zorgvuldig, deskundig, vriendelijk.

Prima behandeling. Ik voel vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Zorgvuldig, deskundig, vriendelijk.

Prima behandeling. Ik voel vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Zorgvuldig, deskundig, vriendelijk.

Prima behandeling. Ik voel vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Ik voel me gehoord en gezien.

Krijg altijd duidelijke uitleg, voel me op mijn gemak door rustige werksfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Niet goed geluisterd en te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Niet goed geluisterd en te snel een (verkeerd) oordeel

Een deel van m'n kies was afgebroken, daarvoor bezocht ik de tandarts. Maar die heeft zich helaas gefocust op de verkeerde kies. En in de consternatie c.q. "schrik" ben ik daarin mee gegaan: advies voor een kroon op een implantaat. Bij thuiskomst bleek dat ze keek naar een situatie van ruim 1 jaar geleden; daar was niets in veranderd. Dus kan ik helaas nog een keer naar de tandarts om alsnog naar de juiste kies te kijken. Zonde van ieders tijd en ik ben bang van mijn portemonnee, alhoewel ik niet van plan ben dit bezoek te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Tramhaven 1

8531 HP Lemmer

0514 565 603

[email protected]

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.