Super goed geholpen al was t wel n half uur later

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel een afspraak en goed geholpen.

Mijn beschadigde vulling is dezelfde dag vrolijk gerepareerd en daar ben ik blij mee.

Vertrouwde tandarts

Prima geholpen!

Prima geholpen door tandarts en assistent. Enige nadeel bij Tandheelkunde Kraan is dat ik vaak verschillende tandartsen tref.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De rust, de tijd nemen, geruststellen...

Fijne tandarts

Ik zit al jaren op deze locatie. En het is een prima tandarts. Het enige minpunt wat ik vond is dat het na de overname een onpersoonlijke uitstraling heeft gekregen. Ik vond de vorige uitstraling van de vorige eigenaar prettiger. Maar dat is persoonlijk en dat doet niets af van de kwaliteit die ik ervaar.

Geen op of aanmerkingen.

Goede behandeling

Goed overleg gehad

Ik wilde mijn voortand die stuk is repareren. Daar heb ik een afspraak over gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaringen, maar wat tandarts en assistente met elkaar bespreken in vaktaal anders moet. Niet leuk als je niet alles begrijpt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

moet weer terug komen bij de tandarts .terwijl het gaatje gevuld moet worden .terug komen 3maanden

de tandarts moest een foto maken en een gaatje vullen ...de foto is gemaakt ,maar het gaatje wordt pas over 3 maanden gevuld . het is niet meer zoals het geweest is .ik was tevreden ,,maar nu totaal niet meer .helaas

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Top ,,,

De hygiëniste deed geweldig haar best ,,,,,en ik was blij en zeer deskundig en nam de tijd ,,,,,,de kliniek komt zeer professioneel over ,,,goede sfeer en mooi team ,,,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling was goed en communicatie van tandarts naar patiënt was goed en de algehele ervaring was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct, netjes behandeld alleen altijd 5 min. te laat beginnen die wel in rekening wordt gebracht.

Professioneel en rustig

Sinds ik bij tandarts M. Al Saadi cliënt ben, zie ik er minder tegenop om de tandarts te bezoeken. Ze is rustig, communiceert fijn en heeft tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo blij met deze tandarts

Vriendelijk. Behulpzaam. Zeggen wat er gedaan gaat worden. Neemt veel van mijn angst weg.

Geruststellend

Nog even en ik ben niet meer panisch voor een tandartsenbezoek. Ze luisteren en kijken zo goed naar hun patient/ client. Echt fijn.

Goed en deskundig behandeld

Goed behandeld met uitleg bij foto's. Jammer en erg vervelend dat een vervolg behandeling van een aangetaste kies, waarvan ik last heb, pas over 6 weken op 30 mei kan plaatsvinden.

Heel fijn en kundig

Ontspannen behandeling.

Duidelijke uitleg wat goed is en wat verbeterd kan worden i.v.m. het poetsen en tandenstokers gebruik.

Prima geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

je wordt goed opgevangen ik ben zelf altijd vrij nerveus maar je wordt goed opgevangen . heel blij mee

Tegenvallend

De tweede keer, achter elkaar, dat ondanks half jaarlijkse afspraak voor tandarts en mondhygeniste er geen tandarts was, Geen idee wat haar naam is.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Keurig

Het was een buitenlandse maar vakkundig. Assistent was half tolk. Dat was wel goed. Alleen jammer dat ze geen extractie deed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen en alles goed uitgelegd

Ik heb het als goed ervaren. Alles werd duidelijk uitgelegd Ben zeer tevreden

Tramhaven 1 8531 HP Lemmer

Over Kraan Tandheelkunde Lemmer

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze tandartspraktijk. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Wij verrichten de meest voorkomende behandelingen zelf. In onze praktijk staat uw aandacht voor uw gebit voorop. Daarom besteden we veel aandacht aan de kwaliteit van onze praktijk en ons team. Vakkundige behandelingen staan voorop. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Dat ziet u ook terug in onze wachtkamer. Hiermee zijn wij u van dienst: * Algemene tandheelkunde * Gehele en gedeeltelijke gebitsprotheses * Implantologie * Kronen en bruggen (metaalvrij) * Mondhygiëne/parodontologie * Esthetische tandheelkunde