Prima! Kundig, neemt de tijd.

zie hierboven

Vriendelijk, meedenkend, luisterend

zie onder

zeer sympathieke tandarts, luistert aandachtig, behandelt vlot.

adequaat, vakbekwaam en vriendelijk

ben er blij mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ältijd vriendelijk, zeer secuur en geruststellend. Vakman pur sang!

Fantastisch geholpen.

Prima geholpen bij het trekken van een pijnlijke kies en een vulling aangepast, oude was los gegaan. Over de volgende vragen: Ik bemoei mij niet met aanbevelingen door teleurstellende ervaringen in het verleden. Kontakt opnemen mag wel maar lijkt mij niet nodig.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Weer erg vriendelijk geholpen

Leuke, lieve tandarts…

Neemt de tijd voor je! Denkt mee!

Prettige zorg

Ieder jaar 2 x naar de mondhygieniste en dat bevalt mij prima. Fijn en vertrouwt contact met behandelaar.

Vriendelijk en deskundig

Rustige benadering en behandeling, met oog voor degene die op de stoel ligt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd met een goede uitleg erbij

Aardig

Aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en erg leuke omgang met kinderen

Doordat de tandarts erg leuk met onze kinderen omgaat is het naar de tandarts gaan bijna een leuk uitje geworden voor ons allen! Ze zien er in ieder geval niet tegenop en kijken erg uit naar het muntje wat ze krijgen van de tandarts en waarvan ze dan een kadootje kunnen halen uit de automaat. Super leuk idee! Werkt bij ons goed!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts een vrouw en assistente zeer plezierig in de om gang Een klein praatje en de vulling zit als gegoten Zeer tevreden

Vakkundig, aandachtig en vriendlijk

Hier heb ik een implantaat laten plaatsen. Zowel tijdens de behandeling als na de behandeling geen enkele pijn gehad. Het doosje pijnstillers, wat ik vantevoren op recept moest halen, is niet open geweest. Ze gaan vriendelijk te werk, vertellen tijdens de behandeling precies wat ze doen, alles wordt helder en duidelijk uitgelegd. Ik ben 100% tevreden. Kan niet beter. Een welverdiende 10.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

jammer dat de vachttijd na de mondhygieniste en voor de controle zo lang was,

Uitstekend geholpen

geweldige ervaring

Goede ervaring en stiptheid

1e keer bij Kraan praktijk, goed ontvangen

1e ervaring, leuk ontvangen. Werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren.

Correct

Behandeling mondhygiënist in januari matig Reparatie verstandskies heeft geleid tot verwijderen kies. Plaatsen implantaten in onderkaak fantastisch.

Prettige vriendelijke behandeling.!

Voel mij altijd op mijn gemak in uw behandelingsstoel.

altijd een goed ervaring

wachttijden zijn beperkt . overleg over agenda wijziging is netjes .

hele goede ervaring

In alle rust behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werkelijk een hoogtepunt in dit voorjaar !

Halfjaarlijkse contrôle.

Bredyk 6 8601 ZD Sneek

Over Kraan Tandheelkunde Bredyk

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken. Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau.