Vriendelijk en professioneel!

De tandarts stelt mij altijd eerst even gerust. Legt uit wat er wordt gedaan.

Hele fijne praktijk

Ik ben al jaren zeer tevreden over de praktijk. Ik ben een vrij angstige patiënt maar de professionele tandartsen en assistentes gaan hier zo goed mee om, dat ik me steeds meer realiseer dat die angst nergens voor nodig is. Top!

Hele fijne tandarts!

Ik ben zelf bang voor de tandarts, maar ze gaan hier heel rustig te werk leggen stap voor stap uit wat ze gaan doen en stellen je gerust! Zeker een aanrader voor als je hetzelfde probleem als mij hebt.

Prima geholpen

Prima ervaring

Prima contact prettig personeel en kundige medewerker

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er wordt fijn mee gedacht voor ieder zijn of haar situatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tanden blijft een probleem bij het krijgen en bij het eruit halen.

zoals boven

Goede ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en tevreden over de behandingen ⁶

Heel fijn.

Goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Rustige en vriendelijke behandeling. Voelde me erg op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wordt vriendelijk te woord gestaan, ze zijn rustig en denken met je mee. Je klachten worden verholpen.

Snel en goed geholpen

Personeel heel vriendelijk denken mee en goed geholpen !!!!

Vlot, kundig en beleefd.

Op afgesproken tijd behandeld. Arts had zich voorbereid. Aangepaste behandeling welke naar waarschijnlijkheid zorgvuldig was. Mogelijke toekomstige complicaties besproken. De reiniging direct uitgevoerd zodat geen 2e afspraak nodig is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het gevoel dat ik dezelfde dag kon komen met kiespijn, grandioos

Er werd naar mij geluisterd en een oplossing gezocht. Wat een verademing. Ik ben oud maar nog steeds bang van de tandarts en dat was nu achteraf niet nodig geweest.

vriendelijk en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd ben ik heel blij met de tandartsen praktijk in Tholen

mijn ervaring is goed

xxxxxxxxxxx

Uitstekende kliniek!

Snel en vriendelijk geholpen en mijn tandarts vindt ik een kundig iemand, perfect!

Was goed

Tandarts blijft rustig en legt mij dingen altijd goed uit

Prima praktijk

Vriendelijk en professionele uitleg

Ik ben altijd blij met de tijd die de tandarts en assistente nemen. Ze nemen ook rustig de tijd om je vragen te beantwoorden en is er iets krijg je ook de nodige nuttige tips om zelf preventief aan de slag te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vertrouwd geholpen.

Word rustig geholpen. Alles wordt uitgelegd voor dat er iets gedaan wordt. Dit is erg fijn.

Afspraak op tijd

Belangstellend Deskundig Empathisch

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel blij met onze tsndarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geruststellend, vriendelijk personeel en altijd goed geholpen.

Schoon praktijk, altijd vriendelijk personeel. En ook als ik er naar toe bel. Ze zijn niet te formeel maar t voelt meer alsof je met een gezellige buurvrouw belt die haar werk juist doet. Mijn tandarts is ook altijd erg aardig en vriendelijk. Iedereen lacht vriendelijk en dat geeft oprecht een heel goed gevoel inplaats van dat ze chagrijnig zijn ofzo.

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.