In overleg tot een goede uitkomst komen.

Telefonisch goed en duidelijk afspraken te maken en denken met jou mee. Tandarts luistert goed naar jouw wensen waardoor je samen tot een goede uitkomst komt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super vakkundige en aardig tandarts.

Fatsoenljjk uitleg en extra aandacht wordt besteed aan mij als patient tijdens de behandelingen.

Een fijne mondhygiëniste

Er werd niet belerend gesproken, er was aandacht voor de mens. Volgens mij was ze vakkundig en een oneffenheid die er al jaaaaaren zat heeft zij ver wijderd.

Prima praktijk

Tandarts neemt de tijd voor je en is duidelijk in zijn uitleg over de procedure van gebitsproblemen en verdere behandeling hiervan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, duidelijk en adequaat.

Dames bij de ontvangst zijn vriendelijk, ik moet nooit lang wachten. Planning is dus goed. Arts is duidelijk en betrekt bij wat hij doet. Doet geen loze beloftes. Vertrouw de man gewoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hebben mij prima geholpen.

Gebit schoongemaakt en gecontroleerd. Ging goed in op mijn vragen en ik kreeg duidelijke antwoorden. Contact ervaar ik als positief.

Behandeling prima

Afspraak 11.00 uur, 20 minuten later aan de beurt. Behandeling prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ging vlot allemaal en goed behandeld.

Tandarts en assistente zijn goed op elkaar ingespeeld. Altijd vriendelijk zoals gewend. Ga zo door! Ook de dames aan de balie zijn TOP!

Prettige mensen

Word vakkundig geholpen

Goede rustige tandarts

Goede tandarts

Geweldig geholpen

Welkome ontvangst, eerste afspraak netjes op tijd tweede iets te laat. Goede uitleg tandarts en mondhygiënist gehad.

Kon gelukkig snel komen

Nadat ik al tijdje last blijf houden van pijn in een tand, kon ik na telefonisch contact de volgende dag al komen. De volgende dag moest er een split gemaakt worden omdat ik tanden knars Helaas is de pijn nog niet over maar de split is al wel in behandeling.

Fijn en goed behandeld

Heel tevreden goed verzorgd fijn personeel .

Uiterst vakkundig

Er wordt geluisterd naar mijn vragen en naar behandeld. Uiterst zorgvuldig en rustig gewerkt.

Zeer goed hoor

Zeer goed vriendelijke vertellen wat ze gaan doen en dat vind ik fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en top mensen.

Topmensen en vriendelijk en een luisterend oor voor de wensen die je hebt

Vriendelijk ontvangen

Goed geïnformeerd, onze dochter die erg veel angst heeft goed geholpen om haar op haar gemak te voelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

rustige omgeving, lieve, ook voor anders begaafde !

voor deze cliënt even wennen aan nieuw persoon , kan nog wel even duren .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wel lange wachttijden als je belt voor een afspraak

Zorgvuldig en goede communicatie

Zie boven

Goede behandeling gekregen

Assistent heeft alles na gelopen en gereinigd. Tandarts heeft cgecontroleerd en een noodvulling geplaatst.

Goede tandarts

Wordt prettig geholpen, tandarts neemt de tijd voor je en zeg wat er gebeurt.

Aandacht en duidelijke toelichting

Een nieuwe behandeling voor mij, maar er werd duidelijk uitgelegd wat er gedaan werd!

Voel me thuis

Geen negatieve ervaringen. Super lieve medewerkers. Goede uitleg. Ik zou het wel leuk vinden als ik bij mijn voornaam genoemd word. Balie medewerkers doen dit al. Kom nu al zo lang bij de praktijk, zou tandarts ook bij voornaam willen noemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bezoek aan de tandarts is niet mijn favoriete bezigheid, maar er is vriendelijk personeel en. Er wordt echt geluisterd naar wensen.

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.