spoed bezoek

Mijn vrouw en ik konden snel ( de andere dag ) terecht ivm plotselinge klachten. Tijdens dit bezoek zijn we uiterst vriendelijk en zeer adequaat behandeld.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Prettig

Erg prettig en fijn dat er eindelijk een praktijk is die me verder wil helpen.

Prima behandeling.

De behandelaar vertelt vooraf wat er gaat gebeuren, ook tijdens de behandeling zelf.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes op de afgesproken tijd

Vriendelijke en rustige tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Hartelijk en vertrouwenwekkend

Het was een eerste intake dus over behandelingen kan ik nog niets zeggen maar zie voor de eerste indrul mijn opmerking hierboven, het was dus goed!

vriendelijk en correct

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk personeel, uitleg over de behandeling met klant

ze zijn gewoon goed

als goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Ook gezellig

Positief ervaren

Warme deken

De tandarts is deskundig en heeft een zachte hand. Geeft helder advies en is hartelijk naar het hele gezin. Top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede diagnose na uitleg van mijn vraag.

Tandarts heeft vele testen gedaan om zeker te zijn dat de klachten niet van mijn kiezen waren.

Prima tandarts

Ik kom hier al enige jaren. Altijd vriendelijk en kundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk en gelijk tandsteenverwijdering Heel kundig wil graag info over het laatste half jaar en handelt daarnaar

vriendelijke mensen

wachtruimte oogt mooi,tandarts legde alles precies uit en deed haar werk ook prima. ook assistente was vriendelijk. kortom goede ervaring

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk, meedenken en streven naar het optimale resultaat.

Ruim 20 jaar tevreden klant

Nette praktijk met vriendelijk mensen. Alle benodigde behandelingen verlopen soepel en zonder pijn met altijd maximaal resultaat. Mijn tandarts Lewiszong. maakt met veel humor van elk bezoek een leuk uitje. Ik ga er daarom altijd met veel plezier naar toe

Helemaal goed

Prima en zeer vriendelijk geholpen

was goed

goed geholpen duidelijke uitleg bij wat er gedaan werd

Goede behandeling.

Vriendelijk ontvangen aqn de receptie. Goed overleg met de tandarts over de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hoge kwaliteit zorg in een prettige sfeer.

Rustige omgeving, keurig op tijd zonder lange wachttijden. Er wordt ruim de tijd voor je genomen, goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vulling plus verstandskies trekken Geen enkele pijn gevoeld en prima afgehandeld Ook geen napijn gehad

Vlot en zorgvuldig

Snel en zorgvuldig behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke tandarts, ze stelt mij gerust.

de behandeling is prima gegaan, dus ik ben tevreden.

Fantastisch goed en respectvol

Bedrijfsgegevens

Kaaij 14

4691 EE Tholen

0166 602 699

[email protected]

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.