Uitstekende behandeling

De behandeling was conform mijn verwachting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tijdens de controle bleek er bij mij een stukje vulling los te zitten. De tandarts heeft het stukje verwijderd en meteen gerepareerd. Ik hoefde dus geen aparte afspraak te maken voor reparatie. Erg fijn! De tandartsen en assistenten zijn allen zeer kundig, vriendelijk en geduldig. Ook aan de balie word je altijd vriendelijk te woord gestaan. Top!

Goede tandarts

Wordt altijd goed behandeld

goede en fijne evaring

erg goed

Erg duur!!

Redelijk ruwe behandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer persoonlijke en professionele kliniek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele fijne tandartspraktijk met kundig personeel

Ik word altijd goed geholpen bij Kliniek voor Tandheelkunde Tholen! De tandartsen zijn erg fijn en je hebt altijd dezelfde tandarts. Afspraken moeten ruim van tevoren ingepland worden maar dat is niet ongewoon bij zo'n grote praktijk. Je kunt er voor heel veel terecht. Het is er heel hygiënisch en ze denken altijd met je mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg prettige en vakkundige manier van werken. Erg tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig tussendoor geholpen deze keer.

Na het afbreken van een stukje vulling waarna er een scherpe punt achterbleef gebeld of ik langs mocht komen. In de eerste instantie kon dat die dag echt niet, maar bij nader onderzoek bleek er een uitval te zijn later in de middag waar Ik na overleg met de betreffende tandarts mocht komen. Probleem in 2 minuten opgelost. Waarvoor dank.

goed geholpen!! vakkundig

Goede en aardige tandarts

Moest naar de mondhygiënist, maar moest nu naar een andere omdat waar ik altijd kom op vakantie was. Was zeer aardige jonge man, heb er niks van gemerkt van het schoon maken. De mondhygiënist was zeer vriendelijk en vertelde wat hij ging doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring is geweldig, de tandarts luistert naar mijn probleem. En doet er wat aan om het op te lossen, daar wordt je blij van. Ik heb de ervaring met een andere tandarts dat ik er er maar mee moest leven, we doen het zo en niet anders. Dus van mij een dikke 10

Goede duidelijke uitleg, verzorging en uitvoering uitstekend

Goede duidelijke uitleg, verzorging en uitvoering uitstekend

Ik krijg een kroon

Hij is een bekwame arts, hij doet alles heel zorgvuldig en goed. Ik ben erg blij! Hartelijk bedankt

Prima werk zoals altijd

Volledig on goede handen, ook assistente zeer alert en gemotiveerd.

Vakkundig

Altijd vriendelijk en vakkundig personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts en assistenten die mij geholpen hebben zijn in een woord geweldig ook de receptie niet te vergeten. De naam van de tandarts weet ik niet meer

Deskundigheid en prettige communicatie

Er is uitgebreid tijd voor vragen, de antwoorden zijn helder en de adviezen prima!

Professional

Alles goed

Altijd geweldig

Netjes op tijd, hele lieve mensen maar ook zeer professioneel.

Goed hoor.

Moest eerst bij de mondhygiënist zijn, nagekeken en daarna schoon gemaakt. Toen daarna bij de tandarts en deze heeft ook gecontroleerd en één gevalletje voor controle die ze komende tijd in de gaten zou houden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was gewoon weer vlot en goed geregeld.

Ik werd gebeld dat ik eerder kon komen omdat er een plekje was. Dit was heel fijn. Daarna is alles soepel verlopen. De mensen die er werken zijn heel aardig.

Topmensen

Prima service,vriendelijke mensen,echt een topper.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk En vertellen wat ze ging doen

Kaaij 14

4691 EE Tholen

Over Kliniek voor Tandheelkunde Tholen

Kliniek voor Tandheelkunde Tholen: alles onder één dak! U kunt bij ons terecht voor: • orthodontie • implantaten • protheses op implantaten (klikgebit) • kindertandheelkunde • mondhygiëniste Kijk gerust even rond op onze site. Als u vragen heeft over onze praktijk, uw behandeling of over een afspraak, dan kunt u deze via 'contact' stellen. Wij reageren binnen 2 werkdagen.