Filters

9

Niet te verbeteren

Ontvangst, behandeling fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Goed

Goede zorg gehad en behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3

Slechte tandartsen en matige tandtechnici

Mijn slechte ervaringen met de tandartsen heb ik in het verleden al gedeeld met jullie. Voordat ik uiteindelijk mijn vaste protheses heb gekregen moest er meerdere keren opnieuw “gehapt” worden omdat de proefopstelling niet goed was, om de beugel voor op de implantaten te maken waren 3 weken nodig. Drie en een halve maand na plaatsen implantaten de protheses klaar hebben, vind ik een ontzettend lange tijd. Toch zeker aangezien mijn onder nood prothese niet meer op zijn plaats bleef zitten waardoor ik maandenlang niet of slecht kon eten. Het enige pluspunt bij Klaassen Mondzorg zijn de telefonistes. Altijd vriendelijk en correct!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fantastisch

Hele vriendelijke tandarts en assistente. Nemen alle tijd voor je en stellen je gerust. Een absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Matig klaag vanaf het begin.

Voor de derde keer tand eruit, klachten zijn vanaf het begin niet verholpen en nu een belachelijke rekening van € 909,40 waarvan ik zelf nog € 90,94 moet betalen. Ik overweeg om mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen. Ik zou graag uitleg willen hebben. Met vriendelijke groet Ad Antens

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed behandeld

Heel goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

goed geholpen

zonder verdoving

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Kom al zo veel jaren, dat zegt alles denk ik.

Ik heb geen idee hoe lang ik al bij jullie kom. Ook in de vorige locatie's. Ik weet haar naam niet meer door wie ik de laatste keer ben geholpen. Ze heeft zich voorgesteld het zou Safia kunnen zijn maar ik ben er niet zeker van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Te langdurige voorbereiding voor nieuwe prothese

Vriendelijke behandeling, altijd wachttijden ondanks afspraak. Tandarts en technicus werken slecht samen waardoor steeds opnieuw lange tussenafspraken gemaakt worden. Gevraagd om identiek bovenprothese, toch niet gebeurt! Resultaat pijn en verwonding aan bovenkaak ( voor de feestdagen!) zodat herstel niet mogelijk was. Onderprothese zit los en haakje van metaal prikt in binnenkant mond. Realiseer dat het vele terug moeten komen voor een klant veel geregel en kosten met zich meebrengt! Niet klant/ milieuvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

perfect

Vriendelijke ontvangst en een uitstekende gebit behandeling. Klasse !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vriendelijke en professionele behandeling!

Zijn heel bekwaam en vriendelijk. Gaan goed om met de wensen van de patiënt. Gaan goed om met je angsten!?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Bijzonder goed geholpen

Plaatje ondergebit gebroken, s’morgens gebracht en in de middag weer op kunnen halen. Netjes hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Heel fijn

Heel fijn geholpen zo nog voor de kerst heel blij meem

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Besproken met de assistente

Mijn ervaring heb ik al met de assistente besproken dus vind het niet netjes om het hier te vermelden. Hoop in iedergeval dat ik de volgende keer ook als een angst patiënt word behandeld zoals gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Reparatie hoektand

Fijne en vlotte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

ik kies voor een andere tandarts

Op zich altijd tevreden geweest, specifiek omdat mijn kinderen hier ook gaan. Om die reden vorig jaar een controle laten doen. Vanaf dat moment word ik alleen maar aangesproken op het laten uitvoeren van behandelingen door de mondhygieniste. Als daar een reden voor is prima. Daarom ook eind vorig jaar een controle laten doen hiervoor. Gelukkig op voorhand een calculatie laten maken, omdat ik geen aanvullende verzekering hiervoor heb. Ik schrok behoorlijk van het bedrag, dus een second opinion. Daaruit kwam dat het verstandig is, niet noodzakelijk + kosten een kwart van de calculatie van Klaassen. Vervolgens dit laten doen. Deze week wederom op controle bij Klaassen. Zonder dat er was gekeken, begon de tandarts nogal drammerig over de mondhygiëniste. Ze had dus gezien dat ik geen behandeling had laten uitvoeren bij Klaassen en ging zonder normaal overleg over tot instructie een afspraak bij de mondhygiëniste in te plannen. Vervolgens heeft ze 13 seconden in mijn mond gekeken (het was waarschijnlijk nog korter, ik heb langzaam geteld). Ik heb er verder geen discussie aan gewijd, ook niet aan het feit dat ik elders een behandeling had ondergaan. De overigens zeer vriendelijke medewerkster aan de balie had alle begrip en maakte geen afspraak voor de mondhygiëniste. Ik vond deze hele gang van zaken totaal niet in het belang van mijn gebitsgezondheid, maar vooral een commercieel gekunstelde poging mij een veel te dure en wellicht onnodige behandeling op te dringen. Vandaar mijn besluit deze tandarts te verlaten. Juist om de reden dat ze niet zorgvuldig mijn gebit controleren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

goed

goed en op tijd behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Geen angst voor de tandarts ervaring

De tandarts en mondhygiënist geef ik allebei de maximale score. Zeer tevreden! Ik weet haar naam niet, maar de tandarts is een Aziatische vrouw. Echter eerder dit jaar zijn er foto's gemaakt en andere handelingen verricht, die zo duur waren dat ik nu veel moest bijbetalen. Dit had ik niet verwacht en kwam dus rauw op mijn dak. Heb mijn zorgverzekering gebeld, en zij vertelden me over de facturen die eerder dit jaar zijn uitgeschreven. Jammer uiteraard, maar iets voor mijzelf om een volgende keer rekening mee te houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend

Gérard is een geweldige tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed geholpen, vakkundig

Ondanks verschillende kijk op reparatie na goede en geduldige uitleg vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Verrassend, zeer tevreden!

Sociaal en deskundige mondhygiënste. Voel je op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed geholpen

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Snelle goede behandeling

Ik was erg optijd en kon eigenlijk meteen doorkomen. Behandeling erg prettig Als opmerking , vond ik dat het schoonmaken en polijsten erg kort duurde, bij eerdere behandelingen werd t grondiger gedaan. Toch ‘schoon’ gevoel dus zal wel goed zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Stationsplein 11

4611 BX Bergen op Zoom

0164 246 472

[email protected]

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.