Voor 8 uur 's morgens gebit ter reparatie aangeboden, na 16.00 uur klaar om op te halen. Kom ik daar om mijn gebit op te halen en de baliemedewerkster weet van niks. Gaat naar binnen om te zoeken en komt na een aantal minuten terug om nogmaals mijn gegevens te checken, terug naar binnen, de rij achter mij groeit er is maar 1 baliemedewerkster, na ca. 10 minuten komt ze terug met mijn gebit en met de mededeling: iemand had het op de verkeerde plaats gelegd. Reparatie is prima gedaan.
Voor 8 uur 's morgens gebit ter reparatie aangeboden, na 16.00 uur klaar om op te halen. Kom ik daar om mijn gebit op te halen en de baliemedewerkster weet van niks. Gaat naar binnen om te zoeken en komt na een aantal minuten terug om nogmaals mijn gegevens te checken, terug naar binnen, de rij achter mij groeit er is maar 1 baliemedewerkster, na ca. 10 minuten komt ze terug met mijn gebit en met de mededeling: iemand had het op de verkeerde plaats gelegd. Reparatie is prima gedaan.
Voor 8 uur 's morgens gebit ter reparatie aangeboden, na 16.00 uur klaar om op te halen. Kom ik daar om mijn gebit op te halen en de baliemedewerkster weet van niks. Gaat naar binnen om te zoeken en komt na een aantal minuten terug om nogmaals mijn gegevens te checken, terug naar binnen, de rij achter mij groeit er is maar 1 baliemedewerkster, na ca. 10 minuten komt ze terug met mijn gebit en met de mededeling: iemand had het op de verkeerde plaats gelegd. Reparatie is prima gedaan.
Lis geraakte tand kon tussendoor op dezelfde dag nog vast gezet worden door een mooie aardige Spaanse tandarts en haar assistente
Lis geraakte tand kon tussendoor op dezelfde dag nog vast gezet worden door een mooie aardige Spaanse tandarts en haar assistente
Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening
Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening
Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening
Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening
Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening
Heel fijn personeel Goede uitleg bij vragen
Goed advies gekregen.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.
Deskundig en correct
Goed geholpen, controle.
Goed behandeld!
Goed behandeld!
Stationsplein 11
4611 BX Bergen op Zoom
Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.