Filters

7

Reparatie goed, service bij ophalen kan beter

Voor 8 uur 's morgens gebit ter reparatie aangeboden, na 16.00 uur klaar om op te halen. Kom ik daar om mijn gebit op te halen en de baliemedewerkster weet van niks. Gaat naar binnen om te zoeken en komt na een aantal minuten terug om nogmaals mijn gegevens te checken, terug naar binnen, de rij achter mij groeit er is maar 1 baliemedewerkster, na ca. 10 minuten komt ze terug met mijn gebit en met de mededeling: iemand had het op de verkeerde plaats gelegd. Reparatie is prima gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Reparatie goed, service bij ophalen kan beter

Voor 8 uur 's morgens gebit ter reparatie aangeboden, na 16.00 uur klaar om op te halen. Kom ik daar om mijn gebit op te halen en de baliemedewerkster weet van niks. Gaat naar binnen om te zoeken en komt na een aantal minuten terug om nogmaals mijn gegevens te checken, terug naar binnen, de rij achter mij groeit er is maar 1 baliemedewerkster, na ca. 10 minuten komt ze terug met mijn gebit en met de mededeling: iemand had het op de verkeerde plaats gelegd. Reparatie is prima gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Reparatie goed, service bij ophalen kan beter

Voor 8 uur 's morgens gebit ter reparatie aangeboden, na 16.00 uur klaar om op te halen. Kom ik daar om mijn gebit op te halen en de baliemedewerkster weet van niks. Gaat naar binnen om te zoeken en komt na een aantal minuten terug om nogmaals mijn gegevens te checken, terug naar binnen, de rij achter mij groeit er is maar 1 baliemedewerkster, na ca. 10 minuten komt ze terug met mijn gebit en met de mededeling: iemand had het op de verkeerde plaats gelegd. Reparatie is prima gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Netjes op tijd

Lis geraakte tand kon tussendoor op dezelfde dag nog vast gezet worden door een mooie aardige Spaanse tandarts en haar assistente

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Netjes op tijd

Lis geraakte tand kon tussendoor op dezelfde dag nog vast gezet worden door een mooie aardige Spaanse tandarts en haar assistente

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Gewoon goed wat je van een tandarts verwacht

Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Gewoon goed wat je van een tandarts verwacht

Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Gewoon goed wat je van een tandarts verwacht

Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Gewoon goed wat je van een tandarts verwacht

Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Gewoon goed wat je van een tandarts verwacht

Mooi op tijd,snelle controle,eerlijke mening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goede ervaring. Al jaren

Heel fijn personeel Goede uitleg bij vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel fijn, vriendelijk personeel

Goed advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Klantvriendelijk

Bij de eerste afspraak op 21 sept. ging het al niet goed. Bij het happen werd veel te veel pasta gebruikt waardoor ik bijna moest overgeven. In totaal heb ik bij dit eerste bezoek 3x moeten happen. vervolgens ben ik 9x bij de de tandarts geweest om te passen. steeds maar weer iets veranderen en bij de laatste keer zou alles goed moeten zijn. Maar helaas, bij de allereerste keer dat ik met mijn nieuwe gebit ging eten, sloeg het noodlot toe. Ik kon niets, maar dan ook niets kauwen. Bij het vergelijken van mijn oude en nieuwe gebit constateerde ik dat mijn ondergebit totaal niet aansloot op elkaar. Bij het oude gebit telde ik 14 tanden en het nieuwe gebit van jullie waren 12 tanden geplaatst. Dus weer maar gebeld voor een afspraak. Alle medewerkers bij jullie waren overigens zeer vriendelijk en behulpzaam. PS, Bij het nieuwe gebit van mijn vrouw doen zich soortelijke problemen voor. Zij kan ook ook nauwelijks een boterham eten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

goede behandeling

Deskundig en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Goed geholpen, controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Reparatie van het plaatjes is goed uitgevoerd!

Goed behandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Reparatie van het plaatjes is goed uitgevoerd!

Goed behandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Stationsplein 11

4611 BX Bergen op Zoom

0164 246 472

[email protected]

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.