Op tijd professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Op tijd professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Alles naar wens gegaan

Het gaat altijd goed naar wens

Netjes en fatsoenlijk behandeld

Gewoon goed en menselijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze stelle je gerust vind ik heel aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Uitstekend!

Ik heb alleen maar positieve ervaringen bij Klaassen Mondzorg. Zowel qua behandelingen als de dienstverlening. Dank jullie wel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb geen tandsteen laten verwijderen.

Ik heb spijt dat ik een keuze gebitje heb. Ik moet er nog 5 jaar mee doen. De garantie tijd heeft Niels bezig geweest om het te laten zitten zodat ik geen pijn meer had. Maar volgende keer neem ik wel een andere tandtechnieker. Die wel een perfect gebit kan maken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super aardig en gewoon heel professioneel

Als ik binnen kom is iedereen echt aardig en tijdens de behandelingen word je goed begeleid en is er een probleem dan wordt het gelijk weer inorde gemaakt

Moest lang wachten

Afspraak was om 1.55 uur, werd om 12.20 behandeld.

Goed geholpen.

Tandtechnicus was duidelijk en zeer beleefd!

ervaren en en aardig

iedereen is super aardig van de mensen aan de balie tot de assistentes en tandartsen ze stellen je echt op je gemak en nemen de tijd voor je

Goede en kordate uitleg

Het ging allemaal vrij vlot. De uitleg goed en duidelijk.

Nette behandeling

Nette behandeling

Prima behandeling

Geen verzonnen kosten, wat nodig is gebeurt meer niet,prima

Goed en vriendelijk

Goede behandeling en vriendelijk personeel

Fijne tandarts

Vriendelijk en goede uitleg

Prothese aangepast.

zoals altijd

Ook deze maal weer netjes en correct geholpen. Geen extreme wachttijd. Houden zo.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super geholpen na mijn val op mijn gezicht. Vriendelijke begripvolle bejegening van zowel de secretaresse als de tandarts als de assistente

Kwam voor controle.

Controle naar genoegen uitgevoerd

Heel goed.

Je wordt netjes geholpen en goede uitleg .

Geen betere.

Kundig en zeer vriendelijk geholpen.

Tandarts is zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na jaren van ongemak en ellende, sinds eind 2019, heb ik nu eindelijk geen pijn meer tijdens het ete

Deze jongeman heeft mij uiteindelijk na een rebasing, met nog een kleine correctie kunnen helpen, zodat ik nu echt zonder pijn een broodkorst of een krokant koekje kan eten. Ik weet niet zeker hoe deze jongeman heette. Hij had een Belgische tongval.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.