Word goed behandeld door niels

Very good service

Very good service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik voelde me goed behandeld bij de tandarts, ze waren vriendelijk en zorgzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct geholpen, zowel door de assistenten als de tandarts

Geen op of aanmerking

Goede, vriendelijke behandeling

Niets negatief ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en snel geholpen

Hardhandige tandarts

Ze was hardhandig en totaal niet vriendelijk! Zelfs toen ik weg ging zei ze pas gedag toen ik het zei! Ze draaide zich zo om!!! Vreselijk mens! Is niet mijn eigen tandarts want die was ziek! Ik had deze nog nooit gehad. Maar was voor mij ook de laatste keer!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Ik heb niets te klagen!

Het gaat hier om de samenwerking tussen Klaassen Mondzorg en de implantologe, mevrouw Van Gils. Prima behandeling, geen pijn, geen nawerkingen. Zoals gezegd, ik heb niets te klagen!

Niet zo best

Normaal gesproken gewoon super geen klagen, maar nu bij Hassan eigenlijk niet tevreden, maandag terug bij Niels

Gewoon goed, vriendelijk, kundig

Deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer Goede Tandarts Top en goed en Duidelijk.

kom al toch wat Jaren Zeer tevreden duidelijk uit leg en alles netjes schoon Nooit iets teveel Top zo door gaan.

Geen fijne ervaring.

Eindelijk de stap weer durven te zetten om naar de tandarts te gaan. Dit werd helaas niet beloond met een goede ervaring. Geen begroeting van de tandarts, het continue mompelen achter zijn computer terwijl ik met angst in de stoel lag en wachtte op contact en uitleg, de enige vraag die gesteld werd aan mij was of ik de loterij had gewonnen - want dit gaat een duur grapje worden. Niet de woorden die je wilt horen als je angstig en onzeker bent over je gebit. Geen oogcontact en ronduit onfatsoenlijk. Tevens weinig tot geen uitleg gekregen over de situatie rondom mijn gebit. Heeft 2 volle minuten naar mijn gebit gekeken en verder het werk aan de assistente over gelaten om tandsteen te verwijderen. Ipv dat ik gerustgesteld naar huis ging, ben ik bang,onzeker en in de war vertrokken. De praktijk zag er echter keurig uit. De assistente en receptioniste waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het is jammer dat de heer groefs het beeld van de praktijk met flink wat sterren omlaag haalt. Had het een andere tandarts van de praktijk geweest, was mijn ervaring hoogstwaarschijnlijk vele malen beter geweest. Ik zou de praktijk aanbevelen, echter absoluut niet de tandarts die mij heeft ‘geholpen’.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes behandeld. Vakkundige personen.

Probleem werd goed uitgelegd. Zo ook de behandeling.

Niet zo tevreden

Ik denk dat er niet goed naar mij geluisterd wordt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Prima zorg

Ontvangst via telefoon of aan de balie is altijd vriendelijk. De mondzorg is prima, ook hier vriendelijk personeel.

Klikgebit weer op maat.

Heb mijn gebit nu 8 maanden en bevalt prima , alleen kon ik links haast niet kauwen en dat heeft Niels opgelost waarvoor dank.

Ik werd goed geholpen.

Ik werd prettig en goed geholpen.

vriendelijke eerste ontmoeting

Was heel goed

Goed hoor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne behandeling en goede uitleg

De tandartsen zijn echt begaan met hun patiënten.

Prima en snel geholpen

Het maken van de afspraak en de wachttijd was prima, naar ons idee goed en snel geholpen, echter stelde de behandelaar zich niet voor, op zich niet nodig maar mijn moeders is op leeftijd en vond dat niet beleefd.

Veel geduld en vakbekwaam

Onlangs moest ik helaas een gastje laten vullen. Ik ben een enorme angsthaas en werd gerustgesteld en er werd tijd voor mij genomen. Ook was ik bezorgd over het eindresultaat aangezien het mijn voortanden betreft. Enorm blij met het mooie resultaat! Achteraf gezien had ik het veel eerder moeten laten doen, nu mooier dan voorheen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en kundig personeel

De assistente die de reiniging uitvoerde was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze gaf mij wat tips en borsteltjes om de opbouw van tandsteen tegen te gaan. De controle na de reiniging is mij ook bevallen. Mijn spalk werd opnieuw gelijmd en ik kreeg een duidelijke uitleg over mijn verstandskiezen. Dat ik zelf mocht meekijken bij de röntgenfoto was heel fijn.

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.