Zoals altijd vriendelijke mensen

Op tijd geholpen En zoals altijd heel goed geholpen Door hele vriendelijke mensen

Mijn ervaring was super.

Mijn ervaring was het afgelopen half jaar super.

Gewoon goed

Nemen de tijd en goede adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwalitatief goede en snelle service

Ik heb amper moeten wachten in de wachtruimte, en voor mijn gaatje kon ik meteen dezelfde dag een afspraak plannen. De prijs viel ook nog eens mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ft alles is tot nu toe goed verlopen .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was goed afspraak met lieve dokter en assistent

Als was prima, doktor geeft je de tijd tijdens het behandeling en ook geduldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ervaring door de deskundige hulp.

Zowel persoonlijk als deskundig een fijne tandarts.

Prettig.

Goed luisteren naar de patiënt, duidelijke uitleg over de behandeling. Ik weet de naam niet van mijn mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, en geweldig advies

Snelle controle

Eigen tandarts was afwezig maar kon gelijk terecht en werd snel geholpen

Goeie service

Vriendelijk, goeie service

Zeer tevreden !

Heel relaxt is zij en meld precies wat ze doet. Ik vind haar top!

super snelle hulp

Mijn gebit brak in tweeën. Ik kon meteen komen om het te laten repareren. Binnen 1 uur was ik weer buiten. Receptioniste super vriendelijk en bereid een stapje extra te lopen voor mij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed behandeld door mijn tandarts

Goed behandeld heb onze zoon ook gelijk gezegd een afspraak te maken bij day

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondzorg op zeer hoog niveau

Men blijft ook voor complexe mondzorg tot het uiterste gaan!

vriendelijk en kundig

Safia is altijd vriendelijk en weet precies uit te leggen wat ze gaat doen en wat er nodig is om mijn gebit gezond te houden. Top!

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke benadering tips gekregen waar ik wat aan heb

Prims

Goede en vriendelijke behandeling

Heen en weer voor niets

Afspraak gemaakt om kapotte kies te laten maken. Kom bij jullie en krijg te horen dat er te weinig tijd ingepland is om het te laten maken. Na 5 minuten stond ik weer buiten en moest een nieuwe afspraak maken. Dit vind ik een slechte zaak. Als ik nu om de hoek woonde was dit misschien iets minder erg. Maar helaas ik woon niet om de hoek.

Vriendelijk en netjes behandeld

Fijne ontvangst

Goed gekwalificeerde behandeling aan mijn prothese.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd even vriendelijk en straalt rust uit

Afspraak gaat op tijd

Goed en kundig door vriendelijk dame geholpen.

Was alles goed.

Ontvangst was super en de behandeling was geweldig .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede afwerking van de geplaatste vullingen

Stationsplein 11

4611 BX Bergen op Zoom

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.