Kundig

Nemen altijd ruim de tijd. En zijn erg vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wéér zeer vriendelijk, correct en vakkundig geholpen en rekening gehouden met mijn opmerkingen!

Kan me niet indenken dat een andere mondverzorgende instelling het beter kan doen. Niet voor niets een score van 10 gegeven. Anders was het een 9 of nog minder geweest. Bij deze graag mijn mondhygiëniste mevrouw Safia Bouziane een groot compliment. Waarom? Ze was zoals steeds trouwens zéér vriendelijk bij mij binnen nodigen. Daarna vroeg zij met gemeende oprechte belangstelling hoe het met mij ging. Dit omdat ze nog steeds wist dat ik mijn vrouw op 25 maart 2023 !!! in de dood had verloren. Maar ook zag zij dat ik zonder stok liep en vroeg ze of ik nog last had van de heupoperatie..... Toen hadden we even een kort zéér persoonlijk gesprekje over wederzijdse familieomstandigheden die ingrijpend waren geweest. Op deze wijze toonde mevrouw Bouziane haar menslievende, meelevende kant naast haar zeer kundige en correcte professionele kant als mondhygiëniste. Daarom hoop ik dat ik nog lang van haar als mondhygiëniste gebruik mag maken. Ik wens geen andere als het aan mij ligt. Met vriendelijke groeten Ad Rommers

Heel vriendelijk en snel

Tevrede tot heden

Het geheel is nog niet compleet afgerond kan hierdoor nog geen beoordeling geven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Safia is een deskundige mondhygieniste en daarnaast ook heel aardig!

Slecht

Lang wachten. De mondhygiëniste was zeer ruw bezig, de vorige keer ook al.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

waardeloos.

sinds jullie de problemen niet serieus nemen of niet willen oplossen zal mijn score voor jullie altijd een dikke 1 zijn.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed naar mijn wensen geluisterd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling

Ik ben tevreden over Klaassen Mondzorg

Vriendelijke en kundige tandarts

Ik wordt altijd erg vriendelijk ontvangen door mijn tandarts. Zij geeft goed advies en is zeer kundig wat betreft het herstellen en onderhouden van het gebit. Ik ben blij met haar als tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er werd meteen een afspraak voor de volgende dag gemaakt na telefonisch contact over dat er bij mijn een stuk tand was afgebroken. Behandeling duurde 10 minuten. Super.

Kort maar krachtig

Safia is een betrokken, vakkundige jonge vrouw die haar werk erg goed en graag doet.

Uitstekende behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Natuurlijk kan je andere mensen voor laten gaan

Ik was netjes op tijd bij de tandarts voor mijn afspraak om 10:30. Om 10:45 kwam er een dame naast me zitten in de wachtkamer die om 11:00 een afspraak had. Die werd dus eerder geholpen en toen riep de mondhygiëniste dat die mevrouw voor ging en dat ik nog even mocht wachten. Ze wilde namelijk wel genoeg tijd voor me hebben. Dit is allemaal wel leuk en aardig maar dit deel je niet even mede in een volle wachtkamer! Ik was uiteindelijk pas om 11:00 aan de beurt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Goede verzorging en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling zelf is goed verlopen

Ondanks het vroege tijdstip van de afspraak (8:30 uur) helaas toch ruim 25 min moeten wachten alvorens ik de behandelkamer in kon. Behandeling zelf was goed verlopen.

Niet heel geweldig

Ik had om half vier een afspraak maar heb uiteindelijk tot bijna half vijf moeten wachten tot ik geroepen werd en er was niets gezegd over dat de tandarts uit liep. Toen ik binnen kwam begon ze gelijk en binnen tien minuten was alles klaar. Twee verstandskiezen eruit en een gat in mijn bivenlip omdat ze zo hardhandig bezig was dat mijn voortand hier gewoon doorgeduwd werd. Blijkbaar was er toen ze klaar was opeens wel heel veel haast want ze rende letterlijk gelijk weg en vroeg aan haar assistente of ze mij de uitleg kon geven over de naverzorging. De assistente vroeg me toen of de tandarts al gevraagd had of ik rookte en drink en toen ik hierop zei dat ze dat gedaan had zei ze dat ik kon gaan. Het grappigste aan dit verhaal is nog dat de tandarts wel drie keer tegen me gezegd heeft dat ze echt de tijd voor me zou had. Hopelijk gaat de tweede afspraak in juli iets rustiger en aardiger voor mijn bovenlip

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts. Mijn zoon voelt zich altijd op zijn gemak. Ze verteld altijd duidelijk wat ze gaat doen

Prima,vriendelijk,deskundig.

Zeer goed !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede hulp en behandeling! Zeer tevreden!

Vriendelijk en professioneel

Mijn eerste afspraak was goed verlopen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele lieve en begripvolle mensen voor iemand die zoals ik toch veel angst heeft om elk half jaar een bezoekje te brengen. Vooral safia verdient een dikke pluim.

Meest vriendelijke tandarts ooit

Tandarts Day is de meest lieve en kundige tandarts die ik tot nu toe heb gehad in al mijn jaren bij Klaassen Mondzorg. Ontzettend tevreden met haar behandelingen!

Ik ben helemaal tevrede

Ze heeft mijn gebit helemaal opgeknapt ik durf weer volop te lachen met mijn tanden te zien en dat deed ik al jaren niet meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Veel geduld, rustige uitleg.

Angst werd goed aangevoeld,was dan ook zeer geruststellend,heb veel vertrouwen in de behandelaar hier door gekregen.

Over Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom

Onze praktijk in Bergen op Zoom is de hoofdvestiging van Klaassen Mondzorg Totaal, telt zeven behandelkamers en bevindt zich aan het Stationsplein. We zitten midden in de stad en de bus en trein stoppen voor de deur. Ook beschikken wij over gratis parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Heeft u tandheelkundige vragen? Loop gerust bij ons binnen. Een van onze medewerkers helpt u graag en informeert u over alle mogelijkheden binnen onze praktijk.