Betrokken, vriendelijk, duidelijke uitleg.
Tandarts Andreas en assistent Karin, Bedankt dat Keano zo snel Mocht langs komen. Naar een klein fiets ongeluk vanmiddag was er een stukje van zijn voor Tand af maar met snel handelen is het door de tandarts weer gemaakt. Mvg de moeder van Keano
Ik heb goede ervaringen met jullie gehad, omdat de tandartsen er alles aan doen om mijn tanden gezond te houden en al het personeel erg vriendelijk is.
Ik heb drie kinderen die bij u behandeld worden, en wij zijn erg tevreden over de behandeling en de omgang.
Prettig
Fijne kindertandarts en assistent, bedankt voor de rustige en vertrouwde zorg. Jullie stellen kinderen echt op hun gemak!
Mijn dochter is bij jullie in de praktijk gekomen bij de orthodontie en omschrijft jullie als hele lieve en zachtaardige mensen. Ze vindt de behandelingen zo veel fijner dan haar oude ortho.
Onze zoon (ass) ging altijd met ons mee naar de "normale" tandarts, totdat hij gaatjes kreeg was dat prima. Toen toch gaan kijken naar mogelijkheden en kwamen terecht bij de jeugd tandarts. Hoe fijn dat alle tijd genomen wordt om het stap voor stap vertrouwen op te bouwen. Nu ondertussen zonder stress bij mijn zoon al 3 gaatjes geboord en gevuld en gaat hij vol vertrouwen mee naar de tandarts. Wat een fijne mensen. Heel erg dank!
Fijne tandarts voor kinderen. Veel geduld duidelijke makkelijke uitleg voor kinderen. Stelt kind gerust.
Hele fijne goeie tandarts
☘️
Vakkundige vriendelijke mensen!
Het is allemaal goed gegaan
Superleuk, naast nog een gaatje vullen.
prima tandverzorging en beugelverzorging.
Mijn dochtertje Zoë vind tandarts Sophie en Karin geweldig, en ze doen heel rustig en lief met haar leggen alles netjes uit ! Een hele tevreden mama
De tandheelkundige behandeling van mijn zoon is zeer goed verlopen en wij zijn erg tevreden. De tandarts was professioneel, vriendelijk en geduldig. We hebben duidelijke uitleg gekregen en de behandeling is zonder problemen afgerond. Ook het overige personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hartelijk dank voor de uitstekende zorg.
Snel en fijn geholpen.
Cladia en de collega's zijn zeer goed
Rustig goede uitleg en behandeling
Het personeel is allemaal vriendelijk, altijd vrolijk en attent tijdens de tandheelkundige behandeling.
Ze zijn heel netjes en vriendelijk en de belangrijkste vakkundig
Vrolijk lief vakkundig
Geweldige mensen allemaal vriendelijk en de omgang met mijn dochter top kan geen betere tandartspraktijk wensen ga zo door
Wel fijne plek om daar te mogen komen en persoonlijk ook super fijn door zelfde arts behandeld te worden, Taheb echt een chille top van de gozer ben je man!
Haaksbergerstraat 109
7513 ER Enschede
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.