Hele fijne tandarts Wolfgang !!

Aardig en zeer professioneel, uitstekende opvolger van Ronald

Fijne behandeling.

Prime en mooi.op tijd.

Vriendelijk.

Voel me niet begrepen

Ik voelde mij daar totaal niet begrepen ik had al angst voor de tandarts. Vond het al heel wat dat ik die dag kwam opdagen en dan word ik ook niet eens geholpen of voor mijn gevoel serieus genomen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Begrip voor situatie, duidelijke en continue uitleg en snel.

Vriendelijk en professioneel

Prettige benadering en geeft veel uitleg Vakkundig, professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er werd goed geluisterd naar wens client

Mijn zoon gaf aan graag maar een jaar te willen beugelen. Ortho ging hier direct in mee. Hij had ook aan eigen portemonnee kunnen denken en ons over kunnen halen wel het hele traject in te gaan. In plaats daarvan nam hij het verzoek van mijn zoon serieus en ging met ons op zoek naar gepaste oplossingen. Heel heel fijn!!

Altijd goed

Hendricks is altijd super vriendelijk en werkt prettig

Vriendelijke mensen zeer tevreden

Ik sta nog aa n het begin van de behandeling tot nu toe zeer tevreden

Matig

Matig t.a.v. de praktijk van dhr H.Eijsbouts toen was de kwaliteit uitstekend. Nu heb ik het idee en ervaring dat de kwaliteit behoorlijk achteruit is gegaan. Ook ervaar ik dat de commercie een veel grotere rol is gaan spelen ten koste van de patiënten, dit alles stemt me verdrietig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We hebben er een feestelijk bezoek van gemaakt

Er was ruimte voor overleg om te kijken naar mogelijkheden. Kinderen werden op hun gemak gesteld en er was zeker ruimte voor een grapje wat het bezoek niet zwaar of vervelend maakte.

Oké

Oke

Oke

Ok

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet zo als ik gewend ben

Kom al jaren bij jullie. Altijd een vriendelijke ontvangst. Deze morgen heb ik dat niet ervaren.

Prettig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aan de voorkant/buitenkant van het gebouw is geen huisnummer of naam te vinden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er werd mij van te boren precies verteld wat er ging gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helemaal tevreden over mijn tandarts en de praktijk

De opvolger van mijn tandarts, die pas met pensioen is gegaan, ben ik weer net zo tevreden over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Persoonlijke benadering en aandacht!

Plezierig

De aanmeld zuil en de a4 voor de balie zijn niet erg verwelkomend

Een goedemorgen of welkom als je binnenkomt dat mis ik. En dan heb je de aanmeld zuil ook niet erg gastvrij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Binder is top. Hij is precies, geduldig en kundig! Hij legt alles goed uit en neemt je als patiënt ook serieus. Het is wel jammer dat Kris zijn assistente een nieuwe job heeft…. Ik wens haar veel succes én plezier met haar nieuwe baan! Persoonlijk zou ik het fijner vinden dat er maar 1 behandelkamer voor 1 tandarts is. Dat is bij de andere behandelkamers/tandartsen bij Quole nl wél zo……creëert toch iets meer rust voor alle partijen. Maar dat is mijn mening. Maar verder is het een zeer goede vriendelijke praktijk!! Groet M

Heel goed geholpen

prettige en vakbekwaam

Mijn ervaring is positief, de behandeling begon op tijd en is prima en prettig verlopen. De tandarts is duidelijk in zijn behandeling en licht toe wat hij gaat doen.

Top praktijk

Hele fijne praktijk met kundige en goede tandarts iris. Geeft eerlijk advies en legt alles super goed uit

Super ervaring

Geduld voor de patiënt Goede service Altijd vriendelijk

Van Dijklaan 9

5581 WG Waalre

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.