Als je voort een uur moet wachten pfff

Sorry maar een uur wachten kan echt niet en dan ziet de tandarts na controle niet eens dat je spalkje kapot is dan vraag ik me af of er wel goed gegeten is , mijn oude tandarts maakte het gewoon deze niet gewoon een stuk erafgehaald want was niet nodig ik vond het maar een veemde ervaring de eerste x bij een nieuwe tandarts , kom hier al vanaf me beugel periode maar dit nog nooit mee gemaakt

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen door tandarts en mondhygiëniste

Aanrader!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Adequate service op afgebroken kies

Combinatie kies trekken en terugplaatsen prothese brug in een keer werkte prima

Goede aanpak

Een proffesioneele vriendelijke en praktische aanpak. Gewoon goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele en Vriendelijk behandeling.

Prettig, oud tandarts trauma verdwenen

Kort maar krachtig...Prima!

Goede ervaring, aardig geholpen

Wat erg vervelend was, was dat ik een kwartier moest wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Cosmetische tandheelkunde Mondzorg Waalre vind ik enorm slecht.

Eerder is een facing geplaatst door Mondzorg Waalre, totaal niet matchend qua vorm (n.b. mijn voortand), desondanks de factuur voldaan en uiteindelijk bij een kliniek in Den-Bosch laten vervangen. Honderden euro's verspild door behandeling ervan bij Mondzorg Waalre en pas passend resultaat, nadat deze facing is vervangen door deze andere kliniek. Vervolgens jaren later een behandeling gestaakt met een implantoloog van Mondzorg Waalre, omdat ik vond dat deze nauwelijks esthetisch inzicht had. Wederom de factuur voldaan. Vervolgens weer naar de kliniek in Den-Bosch gegaan, die mijn wensen wel snapten en gezorgd hebben voor een prachtig resultaat van mijn vier voortanden. Veel geld verspild bij Mondzorg Waalre, zonder gewenst resultaat; vandaag wederom weer ontzettend teleurgesteld. De facing van één van mijn voortanden liet gedeeltelijk los, werd vervolgens niet direct doorverwezen naar de implantoloog in Den-Bosch, dus de behandeling aangegaan bij Mondzorg Waalre. Helaas zonder gewenst resultaat. De facing is inmiddels niet symmetrisch teruggeplaatst en op aanraden van Mondzorg Waalre uiteindelijk weer naar de kliniek in Den-Bosch gegaan. Zij adviseerden mij, na ernaar gekeken te hebben, het niet opnieuw te laten plaatsen, omdat het opbreken ervan meer schade zou aanrichten. Resultaat; niet symmetrische voortanden door behandeling Mondzorg Waalre. Weliswaar is Mondzorg Waalre goedkoper dan de kliniek in Den-Bosch, maar in deze gevallen vind ik "goedkoop, duurkoop" helaas op zijn plaats. Over mijn huidige tandarts ben ik gelukkig wel erg tevreden. Verder totaal ontevreden over Mondzorg Waalre, wat betreft cosmetische tandheelkunde, dus nooit weer!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Top.

Ik word altijd netjes te woord gestaan. Vriendelijk personeel.

Goede behandelingen.

In behandeling heeft er deskundige artsen, ze weten waar ze mee bezig zijn. Correcte benadering naar patient.

Prima geholpen.

Uitstekende behandeling door Rafi.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

We kwamen van een andere praktijk omdat die tandarts met pensioen ging. En we kwamen hier in een warm bad zogezegd.

Fijne en goede behandeling

Geweest voor een wortelkanaalbehandeling. Omdat ik wat meer klachten ging krijgen ben ik op een wachtlijst geplaatst en kon uiteindelijk een dag eerder komen. De behandeling wordt goed uitgelegd en alles wordt zeer netjes uitgevoerd. Omdat er wat complicaties waren heeft de behandeling langer geduurd dan normaal en waren er wat extra maatregelen nodig. De volgende dag een telefoontje gehad van de assistente, met de vraag of alles nog goed ging met mij. Dit vond ik zeer netjes. Ik moet nu nog één keer terugkomen voor de laatste afwerking.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren

De tandarts vertelde precies wat ze ging doen en ik mocht mijn hand opsteken als het te vervelend voor me werd. Dat vond ik fijn, zo had ik het idee dat ik niet overgeleverd was, maar het zelf in de hand had

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word netjes en goed behandelt

Hele fijne tandarts

Goed geholpen met zachte hand

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundigheid, hygiëne en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

Ik heb het volste vertrouwen in de behandeling door de heren Amiri en Hendrickx. Al jarenlang heb ik mij, evenals mijn overleden man Henk Hagreis veilig bij hen gevoeld.

Accurate behandeling met uitleg

Accurate behandeling met uitleg

fijn geregeld

vriendelijk, geduldig en deskundig!

Goede zorg en op tijd.

Goede zorg.

Prettige behandelaars.

Zowel bij de mondhygiënist als de tandarts was het ok.

Wachttijd was 50 minuten

Tandarts ging adequaat in op mijn vraag

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Ik ben tevreden

Jaren ervaring met Ronald Mackenbach . Weer even wennen

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.