Vriendelijke en zorgvuldige behandeling

Ik was op de afgesproken tijd aan de beurt. Heel fijn. De tandarts stelde me op mijn gemak want ik was best gespannen. Wortelkanaalbehandeling gehad. Met verdoving, dus geen pijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk kan snel terecht!

Geweldig geholpen!

Vriendelijk, behulpzaam bij telefonisch contact. Deskundig en kordaat handelen tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel aan de beurt, fijn geholpen geweldig.

Goed geholpen zonder wachttijd

Vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel me goed geholpen.

Een prettige ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nieuw klikgebit gekregen perfecte behandeling en duidelijke afspraken zeer tevreden

Positief!

Mijn tandarts is heel erg vriendelijk en heel rustig. Helpt me altijd heel fijn! Ik ben zeer tevreden!

super behandeling

I do feel well cared for.

Kan niet beter

Ik ging voor een gaatje waarvan ik niet wist hoe ernstig het zou zijn. Dat bleek mee te vallen. Maar toen bleek er nog een gaatje te zijn en tandvlees dat niet goed was. Alles is in één behandeling in orde gemaakt. Ik ben er heel blij mee.

Goede uitleg

Fijn

Snel en netjes geholpen

Vanwege de vakantie heb we iets langer moeten wachten. Maar normaal maken ze gelijk plaats om een probleem gelijk te verhelpen op dezelfde dag. Tevreden klant

Positief.

Vriendelijk ontvangen Deskundig behandeld

Geweldige service

Nog zovele jaren nog steeds super tevreden

x

x

• Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about your dental practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 9
  • May we contact you about your review? Yes

Deze keer geen lange wachttijd

Geen lange wachttijd deze keer

Prima!

Aardige nieuwe tandarts!

Alles prima uitgelegd!

Abcderg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts praktijk !

Mondhygiëniste geweest en die was top !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer vakkundig, vriendelijk en efficiënt

Periodieke tandreiniging. Goede tips, prettige behandeling en gebit "als nieuw".

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben altijd blij als ik weer geweest ben.

Mijn tandarts is heel deskundig, geruststellend en duidelijk met uitleg over het behandelingstraject.

Snel opgelost

Efficiënt

Conform afspraak duidelijk

Prima met leuke mensen

Het viel me op dat het werkteam leuk met elkaar omgaat en mijn behandeling perfect werd uitgelegd .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al vele jaren ben ik al cliënt bij mondzorg waarle ben zeer tevreden aan de receptie heel vriendelijk, en tandarts ORSON is heel vakbekwaam Top!

Van Dijklaan 9 5581 WG Waalre

Over Centrum Mondzorg Waalre

Centrum Mondzorg Waalre is een modern centrum met alle tandheelkundige zorg onder één dak. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, angstbehandelingen & narcose, kindertandheelkunde, mondhygiëne, prothetiek, esthetische tandheelkunde, orthodontie, slaapapneu, endodontologie en kaakchirurgie. We hebben meer dan 40 jaar ervaring en werken altijd met de beste materialen. Daarnaast beschikken we over een tandtechnisch lab aan huis, waardoor we snel kunnen schakelen. U als patiënt staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Een professioneel team staat klaar om bij te dragen aan uw kwaliteit van leven.