Altijd top

Personeel altijd vriendelijk dat doet het voor mij!

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Het was normale controle

Vind het jammer dat we steeds iemand anders hebben en ik moet vragen naar de uitleg. Geen idee wie het nu weer was, niet voorgesteld of iets. Controle was verder wel goed gedaan, alleen de assistente is eigenlijk degene die het meeste uitlegt en verteld...Nederlandse taal kan beter bij buitenlandse tandartsen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Goede verzorging

Er is altijd een oplossing voor alles.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Altijd goed geholpen

Fijne praktijk met mensen die je een goed gevoel geven.

Rommelig

Ik maak altijd een afspraak een half jaar van te voren. Ik werd een klein uur vooraf gebeld dat mijn mondhygiëniste op vakantie was. Nu kan ik hem verzetten maar weer 1,5 mnd verder. Komen wij aan blijkt ook dat wij een andere tandarts hebben. Ik heb juist aangegeven dat wij dezelfde willen ook omdat iedereen er anders naar kijkt. Ik vind ook dat er elke x iets anders word gezegd wat goed is voor de tanden. Ze mogen dingen aankaarten maar als iets niet nodig is dan niet.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Snel en goed onderzoek.

Bij pijnklachten snel geholpen Altijd vriendelijk en deskundig

Altijd een prettige ervaring

Het is voor mij een must maar ik ga nooit met tegenzin

Fijne praktijk

Fijne praktijk goed geholpen. Er word naar je geluisterd

Heel goed behandeld.

Goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Godde mondhygiëniste met goede adviezen

Gewoon goed zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Ik ben zeer tevreden

De behandeling die zij gedaan heeft was prima

Ik ben hele tevreden

Ik ben hele tevreden Echt goede resultaten

Dr. Ed is top

Tandarts Ed is erg goed en ik heb nooit last of pijn na mijn behandelingen.

Prima behandeling

Fijn geholpen voor gebitsreiniging, goed advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naar deze praktijk ga ik graag

Ik ben zeer tevreden .vakbekwame mensen , zeer vriendelijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lief en begripvol geholpen! Meeste mensen zijn toch wat angstig voor de tandarts. Ook ik en ben heel lief en begripvol geholpen!

Ven zeer tevreden

Ed is top. Hij is heel kundig en heeft veel geduld.

Zeer klantvriendelijk

Ik kom al vanaf het begin bij Blinq en ervaar altijd een vriendelijke service en aandacht voor mij als persoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blij met mijn nieuwe tanden.

Heel erg professioneel geholpen. Tijdens de behandeling goed op de hoogte gehouden wat er precies gedaan werd en met een fantastisch resultaat.

Zeer goed geholpen

Klacht goed verholpen, goede onderhouds info, nieuwe onderhoudsregeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

perfect door Ed geholpen, vervolgafspraak duurde veel te lang (6 weken)

Na controle vervolgafspraak gemaakt voor een vervanging van een vulling, dit duurde 6 weken, wat ik te lang vind.

Vriendelijke en gezellige tandartsgroep

Ik wordt hier altijd vriendelijk ontvangen. Weet wie ik ben.

Goede ervaring

Tandarts Ed heeft me goed uitgelegd wat hij ging doen, gaf goed advies mee dus ben tevreden.

Goede info en behandeling

Bedrijfsgegevens

Concordialaan 10

4874 NZ Etten-Leur

076-7504986

[email protected]

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.