• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top mondhygiëniste ook voor kinderen

Mijn mondhygiëniste is altijd kundig en vriendelijk en heeft veel geduld en feeling met kinderen. Ik ben zo blij dat we als gezin bij deze praktijk zitten. Heel erg tevreden met Joëlla!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn contact met mondhygiëniste

Geerte is echt een fijne mondhygiëniste!! Ze verstaat haar vak, is heel vriendelijk naar de patiënt en ze houdt ook echt rekening met de patiënt. Ik wil eigenlijk altijd alleen bij Geerte voor de mondhygiëne.

Goede praktijk

Netjes behandeld

Bij de mondhygieniste goed

Prima Vip behandeling. Alleen jammer dat ik een afspraak voor controle had. Maar dat ze vergeten waren om die af te melden omdat de tandarts op vakantie is. En er geen andere tandartsen waren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring bij de mondhygiëniste Geerte , is zoals al jaren super Kundig en word erg fijn geholpen Geerte van de Borst

Snel, klantvriendelijk en vakkundig

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en kennis van zaken je word altijd goed ontvangen alles goed uitgelegd en op je gemak gesteld

Perfect vriendelijk goed bezig

Vindt dat zij goed bezig zijn altijd

Bij Greete altijd geweldig

Bij de mondhygiëniste is het altijd prettig om door haar geholpen te worden. Dat is bij de tandartsen wel anders. De laatste keer was dat een zeer slechte ervaring.

Niet echt spontaan meer

Mega slecht om contact te krijgen. Door alle wisselingen en nieuwe gezichten is de spontaniteit en vriendelijkheid verdwenen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

weer goed geholpen

Al lange tijd kom ik zowel bij de tandarts als mondhygiëniste, zijn begripvol en stellen je op je gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en correcte behandeling.

De assistente heeft de behandeling prima met aandacht gedaan. Ik ben tevreden en heb een volgende behandeling afgesproken.

Goed advies gekregen

de mondhygiëniste was heel vriendelijk

Gewoon goede behandeling

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk netjes en vriendelijk

Ik werd vriendelijk ontvangen Netjes en rustig behandeld Steeds alles goed uitleggen Ik zou zeggen een gouden pluim voor het team Groetjes D MJ Aarts Castelijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een deskundige tandarts die een mooi resultaat voor elkaar krijgt. Prima.

Prettig en vakkundig

2 gaatjes gevuld op een prettige, snelle en vakkundige wijze.

uitstekend

Vriendelijke begroeting. Deskundig en beleefd.

Ze doen hun werk goed

Geweldig geholpen

Er was een stuk van een kies gebroken en na een halfuurtje in de stoel heb ik weer een keurige kies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwaliteit met een persoonlijke insteek

Kwaliteit Vriendelijk

Gerustelling en vriendelijkheid

Een gevoel van hier wordt ik geholpen op een rustige en duidelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen op de geplande tijd

Concordialaan 10

4874 NZ Etten-Leur

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!