Vakkundig geholpen

Fijne reparatie achter de rug top

Goede mondhygiëniste

Fijne, prettige ervaring, Babette v Breugel werkt precies en is heel vriendelijk

Prettige service

Gerust in de stoel, gerust er weer uit. Fijne dag!

Goed en prettige ervaring

Het enige jammere is dat een röngenfoto maken niet prettig is, want het plaatje in je mond dat snijdt en is erg onprettig. Zou hier niets anders voor zijn? Verder een goede tandarts met een rustige uitstraling. Dat maakt het bezoek aangenaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijkheid en niet gehaast.

Wij mijn vrouw en ik worden altijd vriendelijk ontvangen altijd netjes behandeld kan niet anders zeggen. Een keer is hervullen van een kies mislukt die ver achter in staat. Doordat ze de kies bij het vullen niet droog genoeg konden houden, maar werd op zeer korte termijn hersteld. Waar ik uiteindelijk ook tevreden over bent

top service

super goed geholpen

erg goed

zeer te spreken over het consult bij ed wien,empatische persoon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen op een klantvriendelijke manier

Mijn tandarts heeft aandacht voor me en ook al is het maar een jaarlijkse controle wordt mijn gebit echt serieus bekeken!!

goede serieuse tandarts

Ik kom al wat jaren bij Blinq tandartsen en hiermee ben ik heel tevreden. Klachten worden serieus genomen en ook als er geen klachten zijn word er toch een controle uitgevoerd op mogelijke klachten voor in de toekomst,zoals b.v. röntgen foto's maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd weer een prima ervaring!!

De ontvangst, het op (afgesproken) tijd werken, de zorg en de nazorg zijn voor mij te allen tijde een genot. Als je zuinig bent op je gebit is dit de juiste keuze.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Blinq zijn vriendelijke respect volle mensen die hun taak als tandarts mondhygiënist & balie medewerkers serieus nemen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goeg en vriendelijk geholpen

Ik ben goed geholpen

helemaal goud

zie bovenstaand

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts en erg vriendelijk. Jullie vragen straks de naam maar die weet ik niet meer ze is wel zwanger die tandarts heeft me geholpen top

Eerste bezoek goed ervaren

Eerste bezoek sinds 40 jaar bij de vorige tandarts die met pensioen is gegaan.

Hartstikke goed

Altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je. En geven je goed advies

Werd vriendelijk geholpen

Ik werd vriendelijk geholpen

???

???

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met zorg en aandacht behandeld.

Er was aandacht voor mijn nervositeit en steeds werd er gevraagd of het goed met mij ging. Heel fijn.

Fijn geholpen

Gezellig gesprekje wat al ontspannend werkt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goede service met een (witte) glimlach

Plezierig, voor zover een tandarts dat kan zijn natuurlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ervaring klant gericht met kennis van zaken!

Prima ervaring duidelijke communicatie!

Prima zorgverlening

Accuraat, vriendelijk efficiënt

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.