Zeer kundig

Iedereen is zeer kundig, mega vriendelijk, fijne werksfeer en goed op elkaar afgestemd. Ook ik voelde mij erg op het gemak ondanks dat ik geen fan ben van de tandarts.

Zoals altijd uitstekend.

Ed is een hele fijne tandarts. Kundig en voor mij belangrijk. Je hoeft nooit pijn te lijden.

Ok tandarts

Ok Tandarts maar ze zijn gefocust op foto,s maken van je gebit. Dit is een verdienmodel. Kinnen ze weer 2x €15 schrijven en je hebt er nooit wat aan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

snel en goed geholpen!

ik kwam voor mijn halfjaarlijkse controle. Daarbij informeert de tandarts mij over de gesteldheid van mijn gebit en eventuele acties die genomen kunnen worden.

Professioneel behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wederom schitterende facings gezet door Herman!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig ik ben door ed geholpen wat een goeie tandarts echt zo mooi heeft hij de breuk van mijn tand gemaakt en ook heel vriendelijk een fijne man

Fijne praktijk

Ed Wien is een hele prettige empathische tandarts.

Begripvol

Ik vond het rustig behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word altijd goed geholpen !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tevreden over de behandeling.

De tandarts en de assistente zijn vriendelijk en nemen volop de tijd om te praten over eventuele problemen.

vertrouwd en prettig

Herman geeft goede uitleg idd de no-nonsens praktijk, dat geeft vertrouwen.

Zoals altijd zeer goed

Heel tevreden met resultaat

Altijd goede ervaring

Altijd goed geholpen, Top

weer prima geholpen

Keurig op tijd en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen zowel bij de praktijk als telefonisch. De laatste keer had ik in de ochtend nog gebeld omdat er een clientenbespreking was verzet. Ze hebben met mij mee gedacht en goed geholpen en zo gezorgd dat ik toch op tijd en netjes werd geholpen en ook op tijd op het werk kon zijn.

Vriendelijk ,snel,op tijd en goed geholpen door Ed

Slechte ervaring!

Verkeerde diagnose gehad afgelopen maandag, waardoor ik nog steeds met een enorme geïnfecteerde kies loop. Ik kreeg bij de tandarts de diagnose kaakoverbelasting, terwijl ik heel veel pijn heb bij kies 15 waar ik jaren geleden een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Ik heb duidelijk de klachten uitgelegd aan de tandarts. Ik ben nu uit eigen initiatief maar naar de kaakchirurg gegaan nadat uit ct-scan van de kno-arts duidelijk is gebleken dat ik een enorme abces op mijn wortelpunt heb. In plaats van doorvragen en goed naar mij te luisteren ben ik door de tandarts naar huis gestuurd zonder antibiotica en/of evt. doorverwijzing.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Ed is een vakman

Was een onprettig bezoek

Verwend als ik met de vorige bezoeken bij de tandarts viel deze afspraak mij tegen. De tandarts die ik had was in mijn ogen niet zo vriendelijk en hoewel ik flink pijn in mijn mond had moest ik toch veertien dagen op een vulling wachten. Alles was druk bezet. Dat snap ik maar veertien dagen met zo’n pijn lopen is niet leuk. Hoop dat de volgende afspraak weer als vertrouwd is. Ik weet de naam niet dus moet ik kiezen uit de lijst

Alles oké

Deskundig duidelijke uitleg en vriendelijk

Vakkundig geholpen

Fijne reparatie achter de rug top

Goede mondhygiëniste

Fijne, prettige ervaring, Babette v Breugel werkt precies en is heel vriendelijk

Prettige service

Gerust in de stoel, gerust er weer uit. Fijne dag!

Over BlinQ Tandartsen

Moderne no-nonses praktijk in Etten-Leur voor mondzorg. In samenwerking met diverse specialisten, zoals mondhygiënisten, kaakchirurgen, orthodontisten, implantologen en psycholoog zijn wij in staat een volledig pakket tandheelkundige diensten aan te bieden, veelal onder 1 dak. Voor jou!