Filters

9

Alsof je in de huiskamer komt

Tandarts van rey is zeer enthousiast en ik kom graag iedere keer weer terug. Legt uit wat ze gaat doen bij een een behandeling en verdooft alles wat bij mij belangrijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Kort bezoekje, vriendelijk personeel

Tandarts was moeilijk te verstaan door accent en nasaal praten. Maar wel duidelijke uitleg gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vriendelijk

Vriendelijke en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Prettig en vakkundig geholpen.

ik wilde al langer een grote verbetering aan mijn gebit. Samen met de tandheelkundige Cepo een plan gemaakt. Dit is prima uitgevoerd en ik ben herstellende van de grote ingreep. Het geheel ziet er mooi uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

niet blij

probeerde een afspraak te maken via de website, nadat ik een mail ontving dat ik terug gebeld zou worden, moest ik alsnog zelf bellen. Verder krijg ik steeds meer het gevoel niet als patient, maar als een soort melkkoe gezien te worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goede tandartsen! Ze doen altijd hun best .

Als ik klachten heb,doen ze altijd hun best dan regelen ze ook al is het druk dat ik toch kan komen zo fijn !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Ongezellige tandartsgroep

ik mis het persoonlijk contact wat ik met Herman wel had. De persoon aan de receptie mag wat vriendelijker en kundiger met de agenda. Heb nu afspraken die een kwartier verschillen met wat oorspronkelijk was afgesproken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Snel een afspraak bij hoge nood!

Er was een stukje kies afgebroken en gelukkig kon ik dezelfde dag nog terecht bij mijn eigen tandarts! Zo fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Ik voelde me veilig en in goede handen

Geduldig vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer tevreden

Hele professionele en vriendelijke tandarts en medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Geweldig

Wordt altijd vriendelijk ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Alleen jammer dat ik aan de balie te horen kreeg dat mijn tandarts weggaat en niet persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

Duidelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Mededenkend

Kijk een tandarts die je belt voor nood en er is binnen afzienbare tijd altijd een plekkie. Sterker nog, wanneer er iemand uitvalt, word je gebeld en kun je nog eerder dan gepland. Verder goede uitleg. Er wordt geluisterd naar de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Fijne locatie

Normaal ga ik altijd naar de andere locatie, die aan de Concordialaan. Het personeel van deze locatie is ook erg fijn. Ze doen hun werk goed. Wel ben ik geschrokken toen er ineens een nieuwe techniek werd gebruikt (zandstralen i.p.v. polijsten). Ik hoop dat deze techniek gedekt wordt door mijn zorgverzekering, want ik kwam er pas achter dat dit anders was toen ze al bezig waren. Op de andere locatie overlegt tandarts Suzanne altijd alles met de patiënten. Dat miste ik hier vanuit de tandarts terwijl de assistente het wel deed, verder prettige ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

goed

vriendelijk en toch ook gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Gemoedelijke sfeer

Erg vriendelijk personeel zowel tandarts als mondhygieniste Erg jammer dat dokter Oldezki stopt bij Blinq groepspraktijk in de Beiaard

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Drukke praktijk waar je lang moet wachten

Vriendelijke behandelaars die hun werk goed doen. Maar door de drukte voel ik me meerdere keren buiten de behandelkamer als patiënt niet gezien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Zeer goed!

Er was een stukje vulling van mijn kies en dat heeft Robert snel gerepareerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Vlotte, vriendelijke en adequate behandeling

Bij binnenkomst werd ik begroet door één van de receptionisten. Dat vond ik prettig. Aanmelding via de zuil is eenvoudig. Ik was te vroeg en werd bijna direct geholpen. De assistente was vriendelijk, de tandarts eveneens. De tandarts legde uit wat hij ging doen. De behandeling verliep vlot en pijnloos. Ik kon met mijn linkerhand aangeven als ik pijn had, maar dat was niet nodig. De assistente en de tandarts werkten met weinig woorden uitstekend samen. Ik had meteen vertrouwen in hen, hoewel ik hen nog niet eerder had ontmoet. Bij het weggaan werd ik weer begroet door de receptioniste die me groette bij binnenkomst. Ik ging naar huis met een blij en tevreden gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede uitleg van wat er gebeurd

Rustig en alle tijd genomen. Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

uitstekend .Vriendelijke ontvangst en afscheid.

vriendelijke ontvangst. goede begeleiding en uitvoering van behandelingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Chaotisch

Bij het controle pakte de tandarts het slag met water, vervolgens kwam er water in mijn oog harde straal. De tandarts vroeg of het goed ging door het schrik zei ik nee. In plaats dat zij haar excuses bood zei ze ik heb niks gedaan. Hierop reageerde ik boos met de vraag waar het water anders vandaan kwam. Ook had ik van te voren aangegeven dat ik gaatje heb die graag wilde behandelen. Tijdens de afspraak bleek dat ik alleen voor controle was ingepland. Nu moet ik nogmaals terug komen voor de behandeling.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer goed en beleefde behandeling gehad.

Jammer dat die er mee stopt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Kundig en duidelijk

Moest twee kiezen opnieuw laten vullen, waarvan een heel diep. Dit is weer netjes gedaan. Vooraf duidelijk verteld wat er ging gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Beiaard 16

4876 CL Etten-Leur

076-7504986

[email protected]

Over BlinQ Beiaard

In onze moderne tandartspraktijk werken we samen met een team van enthousiaste collega's die dagelijks voor je klaar staan om je de beste tandheelkundige zorg te bieden. BlinQ Tandartsengroep heeft dezelfde wijze en heeft dezelfde ideeën over wat goede tandheelkunde is. Door de hoge kwaliteit, persoonlijke benadering en ontspannen sfeer komen wij samen met jou tot de mooiste en beste resultaten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.