Kundig en duidelijk

Moest twee kiezen opnieuw laten vullen, waarvan een heel diep. Dit is weer netjes gedaan. Vooraf duidelijk verteld wat er ging gebeuren.

Heel tevreden

Heel tevreden, heel rustig en nemen de tijd.

Efficiënt vriendelijk

Tandarts aanbevelen vind ik wat ver gaan. Blijft niet mijn hobby maar in de afgelopen jaren uiteindelijk bij deze tandarts terechtgekomen en ik hoef hier niet tandenknarsend naar toe.

Heel fijn

Heel professioneel. Ze nam echt tijd voor me.

Wel goed verzorgd

Wel iedere keer een andere tandarts en daar moet je aan wennen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Alles is goed uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was weer goed schoon gemaakr

Perfecte mondhygiëniste weet wat ze doet Nette praktijk kirsten weet wat ze doet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en snel geholpen en geen angst, maar gemoedelijk en geruststellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles ging stap voor stap

Uitstekend!

Ik word bij elke afspraak altijd warm ontvangen en uitstekend geholpen door de tandartsen en mondhygienisten!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op alle vragen correcte antwoorden gekregen

Vriendelijk en goed geholpen

Prima geholpen.

Netjes geholpen en goed advies gekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling echter te weinig uitleg.

Zie boven

Voldoende

Tandarts prima. Ook vriendelijk naar mijn dochter van 5. Over de assistente ben ik niet tevreden. Hoefde alleen wat aanslag weg te halen, maar mijn tandvlees doet al 2 dagen pijn en dat heb ik nooit!

Mooi op tijd

Vriendelijk en deskundig behandelt ook door de assistent.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne praktijk met goede service

Sinds ik bij Blinq zit, mis ik nooit meer de halfjaarlijkse controle. Na een controle wordt gelijk de volgende ingepland. Reminder via email kort voor de afspraak, erg handig. Tandartsen zijn vriendelijk en kundig. Praktijk is erg netjes. De geplande tijd is ook echt de tijd dat je aan de beurt bent, geen wachttijd.

Ben goed behandeld door Kirsten

Ze werkt goed en verteld wat er gedaan moet worden

Top team

Werken rustig en hebben de tijd voor je.

Heel.prettig

Hele fijne tandarts en assistent Stelde me op.mijn gemak Assistent wist precies hoe zachtjes om te gaan met lippen. Andere keer open gescheurd door iets te ruw behandelen.

redelijk

Slechte voorlichting bij constateren van paradontietes ,was niet bekend met deze term, en werd voorgesteld als softe behandeling , waarvoor getekend moest worden. Was dit eerder bekend gemaakt, dan ook eerder een behandeling. Bij eerdere bezoeken is er nooit verteld over paradontietes.

Prima geholpen

Vriendelijk en pijnvrij geholpen ondanks mijn angst voor de tandarts

Onpersoonlijk

Bij binnenkomst inchecken via een zuil is effectief en efficiënt, is geen probleem voor me. Maar om dan volledig genegeerd te worden door de dame achter de balie is niet gastvrij en zelfs onfatsoenlijk. Ook de assistente en tandarts stellen zich niet voor. Qua behandeling (controle) geen bijzonderheden.

Goed en snel

Snel aan de beurt , goede kwaliteid

Over BlinQ Beiaard

In onze moderne tandartspraktijk werken we samen met een team van enthousiaste collega's die dagelijks voor je klaar staan om je de beste tandheelkundige zorg te bieden. BlinQ Tandartsengroep heeft dezelfde wijze en heeft dezelfde ideeën over wat goede tandheelkunde is. Door de hoge kwaliteit, persoonlijke benadering en ontspannen sfeer komen wij samen met jou tot de mooiste en beste resultaten.