Zodra ze je data hebben zit je kinda gevangen
Gebruik Autoflex al meer dan 7 jaar naar volle tevredenheid TOT voor kort.
Al vaker een issue mee gemaakt met Autoflex die niet heel netjes opgelost werd waarover ik een klacht heb ingediend en vervolgens niks mee gedaan is. Nam ik voor lief omdat het verder prima werkte en ik me er eigenlijk ook niet zo druk om wilde maken verder.
Echter nu merk je wel dat je als klant maar een nummer bent en totaal niks betekend voor hun als een kleine ondernemer.
Na een aanpassing van een boekhoudkoppeling was ik ineens allemaal functies kwijt. Zoals onderhoud opgeven, klanthistorie inzien en bandenwissel doorgeven. Heb al dit soort functies gehad voor de afgelopen 7 jaar. Na wat belletjes kwam men erachter dat ik "onterecht" de functies zou hebben gehad en dat was nu opgevallen.
Zonder enige vorm van kennisgeving van deze ontdekking werden deze functies dus uitgezet, even ter vergelijk van je auto haalt de dealer nu even je banden en velgen eronder vandaan.
Dus probeer ik tot een werkbare oplossing te komen, aangezien ik het nogal vreemd vind dat na 7 jaar iets gewoon afgepakt wordt zonder dat er een notificatie van plaatsvind. Laat staan een passende oplossing.
De oplossing die zijn aandragen is: Overstappen naar Autoflex 10 zij zullen dan 50% van de opstart kosten voor rekening nemen (€230:2=€115) het overzetten kost echter in mijn geval bijna €1000 dus heb ik daar niet voor gekozen. Immers 9 werkte prima.
Voor €20 ex mag ik per maand mijn functies terug 0,0 tegemoetkoming in deze keuze. Mijn voorstel om 1 jaar 50/50 te doen van de kosten voor mijn functies (wat op hetzelfde bedrag +/- neer zou komen) en het jaar erop gewoon volle pond werd negatief gereageerd.
Kortom, de kleine ondernemer wordt geforceerd iets te nemen waar deze geen zin in heeft, zijn er problemen worden deze niet netjes opgelost. Vaker een issue gehad en de oplossing heeft niet altijd de schoonheidsprijs ontvangen in mijn ogen.
Twijfel je tussen CarSys, of Autoflex. Wegblijven hier