Liep gewoon soepe
Kennis gemaakt met mijn nieuwe tandarts enthousiaste vrouw
Mijn afspraak begon 35 minuten te laat, daarvoor werd geen excuus gemaakt. De tandarts was (wel begrijpelijk, maar zou ik liever niet willen zien) erg gehaast. De communicatie tussen tandarts en assistente verliep heel moeilijk ( leek wel of het de eerste dag samen was) en als klap op de vuurpijl kreeg ik een nota voor een foto, waar niets over gemeld is. Ik krijg een implantaat, daarvoor heb ik in juni een offerte ontvangen voor het totale traject en daarmee ben ik akkoord gegaan. Mijn inziens hoort het dan niet zo te zijn dat mij nu, zonder dat vooraf te melden/mijn goedkeuring daarvoor te vragen/mij uit te leggen waar dit vandaan komt en waarvoor het noodzakelijk is, extra kosten in rekening worden gebracht. Ik constateer dat er de afgelopen paar maanden meerdere tandartsen zijn vertrokken die niet zijn vervangen en dat dat de kwaliteit van de zorg zeker niet ten goede komt.
Heb dezelfde tandarst als voorheen, en dat is nog altijd prima.
Nadat tandarts Prakkken de praktijk heeft verkocht en het Puur Mondzorg is geworden, is het niet meer wat het was. Veel tandartsen zijn inmiddels al vertrokken en ook mijn tandarts Coral, die mij zes jaar uitstekend heeft behandeld en begeleid, vertrekt per 1 dec. a.s. Aangezien ik zeer veel problemen heb met mijn kaken, tanden en kiezen vind ik het heel prettig iedere keer door dezelfde tandarts behandeld te worden. Nu de mededeling kwam dat ook mijn tandarts gaat vertrekken en ik belde met de assistente om te vragen of ik met mijn tandarts kon overleggen of er een andere tandarts in de praktijk werkzaam is die mij op dezelfde manier zou behandelen en begeleiden, zei de assistente dat ik er zelf geen zeggenschap over heb wie mijn tandarts wordt binnen de praktijk. Hoezo niet? Ik beslis toch zeker zelf of iemand mij de zorg kan geven die ik nodig heb? Iemand die nooit iets met zijn tanden en kiezen heeft, die maakt het misschien niet uit door wie hij behandeld wordt, maar als je wel tien keer per jaar naar de tandarts moet, dan is dat een ander verhaal. Ook heeft Puur Mondzorg geen contract meer met Tandprothetische Praktijk Mark Veenstra, terwijl ik ook al jaren met hem te maken heb en ook zeer tevreden ben over hem. De nieuwe tandtechnicus is ook alleen maar op donderdag in de praktijk aanwezig en aangezien ik op donderdag ver van huis werk, is een afspraak maken uberhaupt onmogelijk. Na overleg met mijn tandarts heb ik een afspraak gemaakt bij een andere tandarts binnen de praktijk, maar als ik er geen goed gevoel bij krijg, zal ik op zoek gaan naar een andere praktijk. Ik ervaar dat het persoonlijke contact en de persoonlijke zorg niet meer bovenaan staan nu de praktijk is overgenomen.
Nvt
Ik ben goed geholpen. Oorzaak bekend en vervolg is duidelijk
Duidelijke afspraken, afspraakherinnering, klantvriendelijk.
Kom al jaren bij mijn tandarts, altijd een relaxte sfeer en professionele behandeling.
Prettige mondhygiëniste, bekwaam en vriendelijk. Complimenten.
Top
Is altijd goed
vriendelijk personeel, korte wachttijden.
Goed
Een stukje van een tand afgebroken en kon de volgende dag al terecht! Keurig gerepareerd. Ben er zo blij mee
Bij de receptie vriendelijke mensen, tandarts zelf vriendelijk, behulpzaam maar spreekt en verstaat niet goed Nederlands.
Voort eerst bij Puur geweest, omdat mijn vaste tandarts daar nu deel van uitmaakt...dus dezelfde tandarts. Overzichtelijke mooi ruimtelijk ingerichte praktijk met grote wachtruimte. Ben je met de auto dan worden je parkeerkosten gevalideerd.
Afgebroken stuk kies is hersteld nadat de nieuwe tandarts zich eerst voorstelde en uit had gelegd wat ze ging doen. Er zit nog een klein scherp puntje waar ik nog een keer voor langs kan komen.
Zeer patientvriendelijk
Personeels altijd vriendelijk en behulpzaam Ben erg tevreden
dit was de eerste controle bij Puur mond zorg omdat mijn tandarts daar bij is in getrokken
Geen lange wachttijd ,zorgvuldige behandeling ,
Zit al aantal jaren bij deze tandarts, tot nu toe geen slechte ervaring ermee. Wat ik het fijnste vind is dat ze alle tijd nemen voor kinderen en vooral als ze wat angstig zijn. Wel heb ik 1 min punt en vind dat vooral voor de kinderen, wisselingen/vertrek van de tandartsen.
Was veel beter dan mn vorige tandarts
Niet bang
Boermarkeweg 44 D
7824 AA Emmen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.