Geen problemen gehad tijdens de behandeling, redelijk op tijd aan de beurt en vervolgafspraak bij de mondhygiëniste kon ik er gelijk achteraan doen.
-
Altijd vriendelijk te woord staan en heel correct naar mij toe.
Fijne mensen , geven goede uitleg
We zitten al enige jaren bij puur mondzorg. De eerste tandarts die we hadden werd ziek, daarom kregen we een andere tandarts wat begrijpelijk is. De nieuwe tandarts beviel ons goed, maar helaas is hij vertrokken. Dus weer een nieuwe tandarts, dit was een buitenlandse mevrouw, vriendelijk en mee levend. Beviel dus ook goed. Alleen is deze mevrouw ook vertrokken. Nu bij de laatste keer (29-11-2022) hadden we weer een nieuwe tandarts, we wisten niks van het vertrekken van de vorige. Maar hoorden het toen pas. Deze tandarts bevalt ons niet goed, dit is ook een mevrouw uit het buitenland. Met haar hebben we geen band. Ze is nog erg jong en erg onervaren en spreekt haast geen Nederlands. Erg jammer dat het zovaak wisseld. Dit is niet wat wij willen, wij willen een vaste tandarts. En is deze er een keer niet, dan doen we niet moeilijk. Maar daarna willen we wel weer de zelfde.
Goede service
Veel te omslachtige administratie. Het lijkt op alle technische (overbodige) mogelijkheden te willen gebruiken om de technische mogelijkheden. Zijn deze wel allemaal nodig? Veel te veel email. De klanten met overbodige interacties belasten. Beveiliging over de top. Stuur (of geef mee) de nota en ik maak het over. Simpel, was vroeger zo, veilig geen gezeur. Veel te uitgebreide administratief. Heb 14 keer moeten klikken om €3,38 te kunnen betalen in de wirwar. Advies: nadenken of het een stapje minder kan? Opm: deze beoordeling komt van Henk Warners, niet van J.F. De onderstaande vragen kan ik dan ook niet invullen en laat ik aan mijn vrouw over indien zij dat wil. Wil wel zeggen dat de vragenlijst in 1 woord DROEVIG is. Hoe komt Puur op het idee. En zeggen dat je dat 30 seconden kost. SChandalig. Waar zijn jullie mee bezig. Ik ga e.e.a. zeker aan anderen ter beoordeling voorleggen of je zo met mensen om kunt gaan. Warners, omdat ik de admiistratie thuis doe. Succes en m.v.g, Henk Warners
Ervaren als goede zorg
Prima korte wachttijd orima behandeling kundige mondhygieniste
Keurig netjes geholpen!
Prima, was maar even binnen.
Bij de eerste keer een bezoek brengen is het niet helemaal duidelijk waar je moet gaan zitten. In de gang heb ik geen wegwijzer gezien om mij eerst te melden bij de balie. Later bleek dit in de rechter ruimte te zijn.
Goed
Goed
Er werd goed ingespeeld op de handeling met een corectie
Goed
Wij zijn zeer tevreden
.
Liep gewoon soepe
Kennis gemaakt met mijn nieuwe tandarts enthousiaste vrouw
Mijn afspraak begon 35 minuten te laat, daarvoor werd geen excuus gemaakt. De tandarts was (wel begrijpelijk, maar zou ik liever niet willen zien) erg gehaast. De communicatie tussen tandarts en assistente verliep heel moeilijk ( leek wel of het de eerste dag samen was) en als klap op de vuurpijl kreeg ik een nota voor een foto, waar niets over gemeld is. Ik krijg een implantaat, daarvoor heb ik in juni een offerte ontvangen voor het totale traject en daarmee ben ik akkoord gegaan. Mijn inziens hoort het dan niet zo te zijn dat mij nu, zonder dat vooraf te melden/mijn goedkeuring daarvoor te vragen/mij uit te leggen waar dit vandaan komt en waarvoor het noodzakelijk is, extra kosten in rekening worden gebracht. Ik constateer dat er de afgelopen paar maanden meerdere tandartsen zijn vertrokken die niet zijn vervangen en dat dat de kwaliteit van de zorg zeker niet ten goede komt.
Heb dezelfde tandarst als voorheen, en dat is nog altijd prima.
Nadat tandarts Prakkken de praktijk heeft verkocht en het Puur Mondzorg is geworden, is het niet meer wat het was. Veel tandartsen zijn inmiddels al vertrokken en ook mijn tandarts Coral, die mij zes jaar uitstekend heeft behandeld en begeleid, vertrekt per 1 dec. a.s. Aangezien ik zeer veel problemen heb met mijn kaken, tanden en kiezen vind ik het heel prettig iedere keer door dezelfde tandarts behandeld te worden. Nu de mededeling kwam dat ook mijn tandarts gaat vertrekken en ik belde met de assistente om te vragen of ik met mijn tandarts kon overleggen of er een andere tandarts in de praktijk werkzaam is die mij op dezelfde manier zou behandelen en begeleiden, zei de assistente dat ik er zelf geen zeggenschap over heb wie mijn tandarts wordt binnen de praktijk. Hoezo niet? Ik beslis toch zeker zelf of iemand mij de zorg kan geven die ik nodig heb? Iemand die nooit iets met zijn tanden en kiezen heeft, die maakt het misschien niet uit door wie hij behandeld wordt, maar als je wel tien keer per jaar naar de tandarts moet, dan is dat een ander verhaal. Ook heeft Puur Mondzorg geen contract meer met Tandprothetische Praktijk Mark Veenstra, terwijl ik ook al jaren met hem te maken heb en ook zeer tevreden ben over hem. De nieuwe tandtechnicus is ook alleen maar op donderdag in de praktijk aanwezig en aangezien ik op donderdag ver van huis werk, is een afspraak maken uberhaupt onmogelijk. Na overleg met mijn tandarts heb ik een afspraak gemaakt bij een andere tandarts binnen de praktijk, maar als ik er geen goed gevoel bij krijg, zal ik op zoek gaan naar een andere praktijk. Ik ervaar dat het persoonlijke contact en de persoonlijke zorg niet meer bovenaan staan nu de praktijk is overgenomen.
Nvt
Ik ben goed geholpen. Oorzaak bekend en vervolg is duidelijk
Boermarkeweg 44 D
7824 AA Emmen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.