patiëntvriendelijk en deskundig.
Vraag of er veranderingen in de gezondheid zijn. Vriendelijk. Werkt op tijd .
Klantvriendelijk en bekwaam
Maar kun wel wat rustig aan doen met behandeling niet zo wilt wand ik vind zo niet meer leuk naar tandarts te gaan en word er ook bang van
Prima, tandarts, levert keurig en netjes werk af.
Prima
Ach ik loop al plus minus 55 jaar mee in de zelfde practijk ik heb nog nooit geklaagd over de behandelingen. De laatste tijd als er tijdens de controle een gaatje word gevonden dan moet je nog een keertje terug komen voor een vulling en dat vinding wel lastig.
.
Super goed
Goede algehele ervaring
Plezierig en vriendelijk geholpen.
Het was mijn eerste bezoek bij deze praktijk. De vragenlijst heb ik in oktober al ingevuld en opgestuurd. Deze lijst had de tandarts niet gezien. Zij vroeg waarvoor ik kwam, controle dus maar dat wist ze op dat moment niet? Ik kon moeilijk met haar communiceren en had het idee dat ze mijn verhaal niet goed begreep. Ik heb een enorm probleemgebit (paradontitis) en ga ook 4x per jaar naar een speciale mondhygieniste. Zij wist dat niet. Kortom: graag een tandarts die mijn dossier kent en daarnaar handelt.
Prima praktijk
Prima service, alleen sinds dat Prakken in Puur is omgedoopt is het minder persoonlijk geworden met betrekking tot het afzeggen van afspraken. Als je de afspraak wegens ziekte afzegt dan krijg je bijna onmiddellijk een mail met de mededeling dat het niet de bedoeling is dat je last minute afzegt en dat bij een volgende keer er kosten worden doorberekend. Niemand zegt met opzet een afspraak last minute af. Als je per mail reageert dan krijg je als antwoord dat dat hun policy is. Prima als ik in vervolg dus corona heb opgelopen is het dus beter dat ik wel op de afspraak kom. Veel succes met jullie policy. Zorg dat jullie niet te groot worden.
Op tijd en vriendelijk.
Al jaren dezelfde mensen. Tandartsen en personeel Nu lijkt iedereen weggejaagd , binnen 2 maand. Ook hebben we het gevoel dat we de eerste nota niet zien. En de tweede is meteen incl 40 euro boete. Een woord: geldwolven. Wij zijn zeer ontevreden. Als je vraagt welke tandarts is er de volgende keer. Is het antwoord: dat weten wij ook niet
Behandeling door de mondhygiëniste was zeer goed.
Ik kwam met de scootmobiel en de accu was leeg. Ze hebben me heel goed geholpen en gesteund bij het lopen en als de scootmobiel niks meer deed zouden ze me helpen zei de tandarts hem in de bus te krijgen. Was snel aan de beurt en eerst kwam de mondhygiëniste omdat ze al tijd had ipv eerst de tandarts. Klasse!
Goed geholpen. Je moet je melden bij binnenkomst. Alleen als je om 13.00 uur een afspraak hebt is de balie niet bezet. Suggestie zou zijn dat medewerkers op verschillende tijden pauzeren.
Goed.
Niks aan toe te voegen gewoon erg goed
Bij binnenkomst wel even wachten voor ik me kon aanmelden toen snel geholpen. Prettig ontvangst van tandarts. Belangstellend. Nieuwe afspraak plannen ging ook vlot
Met alle begrip voor veranderingen in de zorg werd ik gisteren geconfronteerd in een andere sfeer. Er zijn veel nieuwe, zeer vriendelijke medewerkers. Maar alles ademt een zeer groot toegenomen zakelijkheid uit waarbij ik twijfel of alle interventies nodig zijn die voorgesteld worden. Informatie over vergoeding van kosten uit de ZK-verzekering is onvolledig. Er is ooit bij mij wel tandsteen verwijderd en ik vind het prima om een keer evt ook 2 keer per jaar mijn gebit te laten reinigen. Maar ik twijfel of het nodig is. Mij werd verteld dat dit binnen de ZK-verzekering 2 x per jaar kon gebeuren. Ik ben geschrokken van de rekening waarop alsnog een flink bedrag aan eigen bijdrage betaald moest worden. Ook de rekening voor de twee gebitsfoto's hebben mij verrast. Dit kan ook liggen mijn verandering van verzekeraar en aan de polis maar het is wel schrikken. Vandaar de twijfel. De rekening zal ik betalen maar ik wil mij verder nog beraden op wat ik in de toekomst wel en ook niet meer wil.
Het is nooit prettig om naar een Tandarts te gaan . Maar ervaar het wel als "Prettig ,,
Zorgvuldig en een geduldige behandeling , vriendelijk personeel
Boermarkeweg 44 D
7824 AA Emmen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.