Zeer klantvriendelijk. Goed opgeleid personeel.
Ik vond het geen fijne ervaring. Had het gevoel dat de tandarts enorm aan het stuntelen was. Assistent verloor haar evenwicht en viel zo’n beetje in mijn mond. Toen ik na de behandeling bij de balie stond voor een afspraak over een half jaar, voelde het alsof er een ruw rotsblok in mijn mond zat. Dit aangegeven en toen kon ik weer terug. Door uitschieters veel tandvlees en verhemelte stuk. Na bijna een week nog veel napijn (wat natuurlijk kan). Nog nooit eerder zo gehad.
Op tijd fijn geholpen
zeer positief
Alles goed
Positief
Prima
Verwacht dat gebit gecontroleerd wordt na tig afzeggingen door mij van jaarlijkse controle van wege ziekenhuis bezoek
Ik had de afspraak een uur te laat in mijn agenda staan Ben toch volledig en uitgebreid geholpen
Ik ga al jaren naar Puur Mondzorg. Ondanks wat wisselingen in het tandartsen bestand word ik altijd goed en deskundig geholpen. Er word goede uitleg van de behandeling gegeven en daarnaast is er persoonlijke aandacht voor de patiënt. Ook bij de mondhygiëniste is dit het geval. Er wordt aardig goed op tijd gewerkt, zodat lange wachttijden nauwelijks voorkomen.
Periodieke controle door Jasmin. Zij gaf aan praktijkexamen te doen. Erg plezierig contact. Vriendelijk, rustig, duidelijk en doortastend.
1,5 jaar niet bij de tandarts geweest, kreeg vervolgens in plaats van een tandarts of mondhygiënist, een meisje die praktijkexamen moest doen. Ik heb aangegeven dat ik ontstoken tandvlees had, er is nog geen seconde naar gekeken. Stond binnen 2 minuten weer buiten. Slechte ervaring, was voorheen een goede praktijk. Ben thuis gekomen en heb een inschrijfformulier ingevuld bij een andere praktijk.
Altijd erg tevreden met mijn tandarts (meneer Laoud) maar sommige baliemedewerker weten het wel erg vaak te verpesten. Vorig jaar was ik 2 minuten te laat. 10 minuten op de bel gedrukt kwam der eindelijk iemand "sorry mevrouw we kunnen u niet helpen u bent meer als 10 minuten te laat" terwijl ik er al 8 minuten stond en ik 45 minuten moet rijden. Verder had ik vorige week heen gebeld voor een afgebroken keis. Dus zouden ze mijn afsprakan van augustus ook gelijk op die dag erbij inplannen. Heel vriendelijk natuurlijk. Moeten ze natuurlijk wel die afspraak voor mijn kies er in zetten. 45 minuten gereden voor een 5 minuten controle en geen kies gevuld..
Netjes behandeld
Ik ben tevreden over de behandelingen. Ze zijn vriendelijk en ik kan aangeven wat voor mij prettig is tijdens de behandeling.
Hele vullingwissel zeer vakkundig uitgevoerd. Goede adviezen en met aandacht voor de “patiënt”. Daarvoor de jaarlijkse controle en tandsteen beurt. Met poets en geduldige verzorgingsinstructie voor hardleerse mensen.
Correct, geen wachttijden , vriendelijk, duidelijke uitleg
Het is erg netjes, de afspraken mooi op tijd ven dik tevreden.
Maandag gebeld omdat mijn kies was afgebroken. De volgende dag kon ik terecht. Prima geholpen! Goede uitleg en direct de voorbereiding voor de kroon die woensdags geplaatst is. Snel, vakkundig en klantvriendelijk.
Bij spoed behandeling wordt altijd een passende oplossing gezorgd. Bij de behandelingen word ik goed geïnformeerd van de stappen die ondernomen worden, waardeer ik zeer. Vind wel dat behandelingen wel heel duur worden door de jaren heen.
Ging er heen, kon al geholpen worden voordat het de tijd van de afspraak was, was een controle, ging prima.
Een goed gestroomlijnde praktijk
Is gewoon goed
Maar bijna een halfuur wachten in een warme en benauwde wachtkamer was geen prettige ervaring. Hoop dat het eenmalig was.
Ik heb alleen positieve ervaringen met de baliemedewerkster ( Zij heeft de door de organisatie ontstane problemen aangepakt en naar behoren opgelost.) en met de meneer die het gebit gemaakt heeft. Maar verder is het naadje pet: ik krijg een verwijsbrief voor Hardenberg en vervolgens is Prakke daar niet aanwezig en kan ik onverrichterzake weer naar Emmen om daar te horen te krijgen: "Ja, daar kunnen wij ook niks aan doen, Prakken werkt hier niet meer. " en dus laat je dan je patiënten maar aan hun lot over. Uiteindelijk worden de tanden bij makzmondzorg in Assen getrokken en blijkt nadat we daar toevallig contact mee opnamen, dat Lilian de dag erna eigenlijk bij u had moeten komen voor controle. Maar wie weet zoiets als u dat niet communiceert? Sterker nog, toen we uiteindelijk 4 dagen later alsnog konden komen werd ons gevraagd alwat we eigenlijk kwamen doen! En sowieso: ik ben verbijsterd over het feit dat de tanden van lilian in zo n slechte staat waren ondanks de halfjaarlijkse controle dat in 1 klap 19 tanden en kiezen getrokken moesten worden. Is dat wat u onder mondzorg verstaat? Dus nee, een positieve beoordeling zit er voor u niet in.
Boermarkeweg 44 D
7824 AA Emmen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.