Zeer klant vriendelijk

Erg tevreden met The Camper Rent. De site om te boeken is overzichtelijk. Vervolgvragen - via de Email - werden snel en vriendelijk beantwoord. Voor ons was het de eerste keer met de camper op pad. We werden de eerste dagen via Whatsapp snel geholpen. Heel fijn!!

• Geschikt voor beginners

We hebben de Mercedes Weinsberg gehuurd van 27 september tot/met 07 oktober 2023. Super goed bevallen. Communicatie met the camper rent is snel, makkelijk en goed. Uitleg van Ron bij ophalen en inleveren is duidelijk en goed. We hebben zo'n 3200km gereden door Frankrijk en Baskenland. Zeker raad ik The Camper Rent aan.

• Geschikt voor beginners

Mooie nieuwe camper met een zeer complete inventaris en duidelijke instructie video s met uitleg hoe alles werkt. Heel handig voor onze eerste camper ervaring

• Geschikt voor beginners

Goede ervaring, de campers zijn per dag te huren, alles is inclusief ook km. In ons geval was de afgesproken camper niet beschikbaar we hebben kunnen kiezen uit andere types. Hier was goed over gecommuniceerd. Verder is er goed gecommuniceerd over het ophalen van de camper. Verder is het ook handig dat alle campers voorzien zijn van fietsenrek.

• Geschikt voor beginners

Fijn om op deze wijze een camper uit te proberen.

Als je voor het eerst met een camper op vakantie gaat kom je veel nieuwe dingen tegen. Fijn dat bijnier cruciale punten een qr code zit welke je doorstuurt naar een filmpje. Wij hebben een top vakantie gehad met de camper ook mede dankzij het mooie weer. Voor een volgende keer zouden we toch een uitgebreidere uitleg prettig vinden. Verder is alles prima verlopen.

• Geschikt voor beginners

Lekker camperen met een vrijwel nieuwe camper...

Genieten

Heel inspirerend

We zijn geweldig geholpen door Emma. Het was onze eerste keer,maar zeker niet de laatste. We hebben onze reis niet kunnen afmaken door een sterfgeval. Maar ook daarna zijn we goed geholpen. We hebben de camper eerder teruggebracht,maar in het vervolg gaan we weer naar camperent…. Mvgr Tommy en Tanja Veldheer.

• Geschikt voor beginners

Een mooie nieuwe camper en vriendelijk personeel met goede service.

• Geschikt voor beginners

Geweldig eerste ervaring met The Camper Rent. Camper voldeed aan alle verwachtingen en was voorzien van alle gewenste benodigdheden. Als de camper net ff wat schoner zou zijn geweest bij het afhalen, was dit op zeker een vijf sterren review geweest!

• Geschikt voor beginners

Voor de eerste keer een camper geboekt en zeer goed bevallen. De mogelijkheid gehad om vooraf een camper te bekijken en daarna meteen enthousiast geworden en meteen een boeking gedaan. Goede ervaring met ophalen en info. De vakantie was geweldig en ook het inleveren verliep weer prima. Paar kleine mankementen aan de camper, maar dat is wel te verklaren als zoveel verschillende mensen deze gebruiken. Die van ons was 3 jaar oud, ze verhuren ook nieuwere. Deze waren echter totaal geen belemmeringen in het gebruik. Wij denken al na over de volgende boeking.

• Geschikt voor beginners

Een fijne vakantie in een gloednieuwe camper.

We hadden het genoegen om een weekje een camper van de Camper Rent te huren. Na het bezoeken van een open dag wisten we al dat we hier een camper zouden huren. The Camper Rent is een fijn en betrouwbaar camperbedrijf en straalt dit ook uit. Niet te moeilijk doen, maar gewoon een aantal duidelijke regels vooraf zodat je weet waar je aan toe bent. Ze denken met je mee en proberen een goede oplossing voor alles te vinden. We hadden de beschikking over een nieuwe Voyager en dat beviel ons heel goed. Voor een volgende keer komen we bij de Camper Rent zeker terug.

een ware belevenis

Wij hadden het niet willen missen en sluit een vervolg niet uit.

sehr gut. , sehr freundlich , Emma is the best,

Kaution Baby in. Cash ? You can Cash and pay in App , not possible for People without Credit Card.

• Geschikt voor beginners

Wij hadden The Drifter Van gehuurd voor een week. Hele fijne, bijna gloednieuwe, camper. Reed heel goed en de mensen van het camperbedrijf waren aardig. Alles ging probleemloos. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Geschikt voor beginners

Prima verhuurder met prima servcice

We hebben bij Camperrent een een VW drifter gehuurd. De auto was prima in orde en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het was een relatief nieuwe camper die uitstekend reed. De incheck was snel en duidelijk. we hadden een klein probleem, maar camperrent reageerde accuraat, zelfs op zondag. Ook het inleveren verliep snel en soepel. We kunnen Camperrent zeker aanbevelen.

Een geweldige vakantie met The Camper Rent

Met de vw voyager camper van The Camper Rent. Een geweldig roadtrip gemaakt door de Alphen van Zwitserland. Wat een veelzijdige camper, met een uitstekend 2 persoons bed. De uitstekende service en klantvriendelijkheid maakt het huren makkelijk. Wij komen zeker terug bij The Camper rent.

super leuke vakantie gehad

Vakantie was super leuk. Nadeel is dat je de camper pas s' middags op kunt halen de dag is dan al stuk. De drukte in Europa wordt wel een dingetje, er zijn zoveel campers tegenwoordig dat je op de camperplaatsen amper terecht kunt. Reserveren doen ze niet je moet maar langs komen met het gevolg dat je bot vangt. Het is dan bijna verplicht om een camping op te zoeken, daar huur je geen camper voor toch!

• Geschikt voor beginners

Voor het eerst een camper gehuurd, was een top camper.

Super ontspannend op vakantie, heerlijk geen gestres bij aankomst of vertrek. Alles goed geregeld. 1 puntje de camper wasbeurt bij 't inleveren; de wasstraat in Hoensbroek dat ligt te ver uit de route..

• Geschikt voor beginners

Flexibele organisatie, goede prijs en prima materiaal!

We hebben afgelopen 2,5 week genoten van een Camper van The Camper Rent; prima bevallen! - Prima materiaal, jong en netjes. - Flexibele in weekdagen om te vertrekken en terug te brengen, grote plus. - Prijs voor deze jonge camper prima t.o.v. prijzen in de markt. (huurprijs netjes en KM vrij wat een grote plus is in kostenvergelijk). - duidelijke website met tutorials, uitleg hoe camper werkt, prima. - Eigen auto keurig binnen kunnen stallen bij hen tijdens reis. - Vriendelijk en flexibel personeel, contacten met Emma, Wesley en Willem zeer goed. Kortom; heel tevreden en daarmee aanrader! Robert Hanssen

In alle opzichten super.

• Geschikt voor beginners

Heel goed bedrijf echt een aanrader

De camper zag er heel goed uit. Goed bereikbaar voor vragen en heel klantvriendelijk

Fantastische ervaring

In juni 2023 huurden we een camper bij dit bedrijf. Het is ons werkelijk zeer goed bevallen. Vanaf de eerste contacten met de huur en de administratieve vormgeving tot aan het weer inleveren van de camper veel later verliep alles in een prettige, klantvriendelijke sfeer. De mondelinge uitleg, maar ook de QR-codes in de camper verhelderden veel voor ons. Nuttig, omdat we voor het eerst met een camper gingen reizen. Een klein, maar hinderlijk mankement onderweg kon met een paar telefonische aanwijzingen ver weg vanuit Hillegom met succes door ons worden verholpen.

• Geschikt voor beginners

Goede service, top campers en vriendelijke medewerkers.

Camper stond keurig klaar, alle functies zijn via QR nogmaals op te zoeken. Wasstraat aan het eind bij inleveren is een perfecte service.

• Geschikt voor beginners

Prima camper en genoten van de vakantie

In tegenstelling tot een eerdere ervaring hebben wij wel wat basiselement\zaken\mogelijkheden gemist. Gelukkig hadden wij de eerdere ervaring en konden er goed mee omgaan. Op mail werd goed gereageerd. Maar bereikbaarheid per telefoon of whatsapp was wel beduidende minder (sluitingstijden). De camper had bij start al direct wat manco's\ongemakken. Vervelend was dat de tweede gasfles niet aangesloten kon worden en dat de hendel van de automatische versnelling tot twee keer blokkeerde.

• Geschikt voor beginners

Complete camper en prima service

Deze compacte camper was volledig ingericht, we hoefden alleen onze kleding en beddengoed in te pakken. Heerlijk op pad geweest, echt een aanrader als je met z’n tweeën gaat kamperen.

Over The Camper Rent

The Camper Rent is opgericht op 1 januari 2022. Toch hebben wij al meer dan 10 jaar ervaring in het verhuren van campers. Dit komt omdat The Camper Rent is opgericht door een samenwerking van twee bedrijven: De Klerk Campers en Caravans & Campers Maastricht. Met deze samenwerking gaan wij een betere service en een groter aanbod creëren in huurcampers. Het huren van een camper is iets speciaals. Of je nu voor het eerst op avontuur gaat in de bergen van Noorwegen, of al jarenlang kampeert in de Franse Dordogne, ons doel is om u een fantastische ervaring te laten beleven in onze luxe campers. Naast dat onze selectie aan campers alleen maar bestaan uit nieuwe modellen, van bijvoorbeeld de merken Knaus en Weinsberg, zorgen wij ook (bijna) voor alles. Denk aan een complete inventaris. Alles wat je nodig hebt om te kunnen koken of om buiten te kunnen kamperen is aanwezig. U hoeft alleen nog zelf beddengoed mee te nemen. Verder hebben wij voor de beginnende (en vergeetachtige) kampeerders videotutorials gemaakt, die de basiselementen van het kamperen uitleggen. Heeft u vragen die niet op de website te vinden zijn? Ons team is van dinsdag t/m zaterdag bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 via [email protected].