Elke week weer met veel enthousiasme

Als ik voor Mia mag spreken. Was ze iedere week weer verrast met wat de juf weer had bedacht. Iedere week weer enthousiast om te gaan.

Geweldige leuke lessen.

Een fijne en goede ervaring bij deelname aan deze lessen. Inschrijving is gemakkelijk te doen via de website. De lessen zijn duidelijk voorbereid en inhoudelijke lessen info wordt gedeeld. Leuk! De gymzaal ziet er altijd uitnodigend en uitdagend uit. Goeie structuur in de les welke duidelijkheid geeft aan de kinderen. Wout geniet volop en heeft altijd zin om naar de gymlessen te gaan!

Leuk en leerzaam

De lessen worden via een maandelijks thema goed uitgelegd en zijn super leuk en leerzaam.

Helemaal geweldig!

Mijn zoontje volgt nu ongeveer 2 jaar de les bij Humpy Jumpy en hij vindt het nog steeds iedere week hartstikke leuk en het heeft geholpen om minder verlegen te zijn bij andere kinderen. Juf Annemarie is echt de beste in iedere keer weer een les verzinnen! Dank je wel!

Onwijs leuke lessen!

Mijn dochter vond de gymlessen bij juf Annemarie geweldig. Iedere keer als we langs de gymzaal lopen roept ze ‘gym’. We gaan zeker nog een keer!

Onze drie kinderen gaan elke week met veel plezier!

We komen al jaren met onze kinderen bij humpy jumpy en de lessen blijven hartstikke leuk! Enthousiaste juf, vrolijke thema's en leerzame oefeningen!

Leuk en educatief!

Altijd originele, nieuwe oefeningen en opdrachten. Elke week een leuk thema!

Super leuke gym voor peuters

De lessen zijn altijd leuk! Heel origineel. Leuk gedaan met allemaal thema’s en helemaal passend bij de belevingswereld van de kleintjes. Super lieve juf en heel goed voor de motoriek van de kinderen.

Uitdagend, gevarieerd en gewoon heel leuk!

Elke week staat er weer een compleet andere les. De combinatie van de warming-up, vrij rond de onderdelen gaan en oefeningen tussendoor maakt het een hele goede samenstelling waardoor de les voorbij vliegt. Annemarie haar enthousiasme en omgang met de kinderen maakt het helemaal af. Zeker een aanrader voor een leuk moment in de week met je kind!

Professionele creatieve lessen met een lieve juf

Ik kan het iedereen aanraden, kennis van de ontwikkeling van het kind en deze op een creatieve speelse manier ingezet!

Fantasierijke gymlessen waar mijn dochter heel vrolijk van wordt.

Hele leuke gymlessen. Leuke verdeling met een beginkring en spel, dan vrij gymen en als laatst nog een eind spel. Mijn dochter gaat heel graag naar de gym, geniet erg en leert veel. En een hele lieve juf!

Iedere les is als een goed doordacht feestje.

Onder de indruk van de creativiteit en professionaliteit van de lessen. Alle elementen van bewegen zitten erin, ziet er kleurig en aantrekkelijk uit voor kinderen. Goede vaste structuren die veiligheid bieden. Overzicht door gebruik van één helft van de zaal per keer. Annemarie straalt veel plezier richting de kinderen uit.

Veel uitdaging en plezier

Vanaf de start is er een fijne sfeer en een lage drempel voor de kids om mee te doen op hun eigen tempo. Er zijn uitdagingen voor iedere leeftijd en zowel alleen spelen als groepsspellen. De juf (Annemarie) is enorm vriendelijk en heeft een goede connectie met de kinderen.

Super leuk en leerzaam gym uurtje met je peuter!

Wij zijn super enthousiast over het gymen. Het is onwijs leuk hoeveel onderdelen er elke week weer klaar staan.

altijd leuk

De lessen zijn altijd divers en leuk.

Zoveel creativiteit in de gymzaal!

We hebben echt genoten van jouw lessen. Niet alleen mijn dochter, maar ik ook. Het is gezellig, met genoeg structuur in de les om het voor de kinderen herkenbaar te houden. Maar ook met genoeg ruimte voor de kids om hun eigen ding te doen. Een feestje elke week!

Woensdag is feestdag, want we mogen weer naar de gym!

Elke woensdag is het groot feest, want we mogen weer gymmen bij Humpy Jumpy! Door de enorm afwisselende lessen heeft de ontwikkeling van onze dochter een boost gekregen (vooral de trampoline is favoriet!). Ze leeft zich een krap uur al rennend, springend, klauterend en dansend enorm uit. De thematische aanpak per les, leuke muziekjes en het enthousiasme van Juf Annemarie werken enorm aanstekelijk!

Loop de hele week al warm voor de Gym

Super leuk gym les voor de kleintjes. Goed heeeeeel leuk.

Leerzaam en leuk!

Hele leuke thematische lessen, die uitdagen om mee te doen en waar de kinderen veel motorische vaardigheden leren.

Wat een leuke en creatieve peutergym!

Mijn zoontje ging voor het eerst naar Humpy Jumpy (en überhaupt naar peutergym) en vond het super leuk! Mede door de leuke bewegingen, mede door de leuke juf, maar ook zeker door de leuk bedachte oefeningen. Elke twee keer in een ander thema. Wat doet juf Annemarie dat toch super creatief! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gezellige en sportieve invulling van je ochtend!

Onze tweeling werd heel blij van dit moment van klimmen en klauteren. Naast dat zij alvast leren ook eens te luisteren naar een juf en mee te doen aan spelletjes, konden zij heerlijk hun energie kwijt. We hebben als gezin een gezellige ervaring opgedaan. We komen zeker weer eens terug voor een vervolg!

Leuke, uitdagende lessen

Annemarie heeft elke keer een ander thema en brengt zodoende variatie aan in de les.

Leerzaam

Mijn dochtertje onthoud na 1 les de dingen die ze heeft gedaan en wil thuis alles na doen. Super leuk om te zien! En vraagt de hele week thuis wanneer we weer naar de gym gaan!

Elke week een feestje!

Mijn dochter en ik gaan elke week met veel plezier naar de Humpyjumpy lessen. Annemarie weet de kinderen nieuwe dingen bij te brengen, maar laat ze ook heel vrij en is flexibel met de jonge doelgroep. We rijden met liefde een stuk om bij haar de lessen te volgen!

Leuke lessen!

leuk opgezet met veel zorg! Oog voor ontwikkeling en veiligheid. Activiteit in begin na het openingslied zou niet per se hoeven van mij. Mijn dochter haalt daar weinig uit helaas. Intenties zijn goed natuurlijk!

Over HumpyJumpy

HumpyJumpy biedt gymlessen aan voor kinderen van 1,5 t/m 6 jaar oud. De gymzaal staat elke week vol met toffe materialen, waardoor het elke week een feestje is om mee te doen! De lessen hebben een vaste structuur, waarin veel tijd is om zelf te ontdekken. Dat zorgt voor een ongedwongen sfeer, waarin kinderen veel plezier maken en zichzelf op hun eigen tempo kunnen ontwikkelen. HumpyJumpy staat voor fantasierijk en uitdagend. De lessen hebben allemaal een eigen thema en er worden materialen klaargezet die kinderen uitdagen om net iets meer, hoger en verder te proberen. De kinderen bewegen veelzijdig; alle vormen van bewegen komen aan bod binnen elke lesperiode. Van draaien, duikelen en rollen tot zwaaien en slingeren en van gooien, mikken en vangen tot springen en landen. Er zijn lessen voor Humpy’s (1,5-2,5 jaar), Bengels (2,5-4 jaar) en Jumpers (4 t/m 6 jaar). De lessen worden onder deskundige begeleiding gegeven op woensdagochtend en zaterdagochtend in de gymzaal aan Katwijkerweg 6B in Rijnsburg. Naast de wekelijkse gymlessen is HumpyJumpy ook in te huren voor Kinderfeestjes en Workshops.