Zeer betrouwbaar !

Super goed voorbereid, weet exact de juiste stappen te zetten op de juiste momenten . Een cijfer 10 krijgt hij per direct . Mag ik u vast bedanken voor de dingen die u al heeft bereikt voor mij . Ruth uit Vleuten

Uiterst professioneel & behulpzaam

Dhr. Lachmouchi is een zeer betrokken, behulpzame en professionele advocaat. Mijn zaak heeft advocaat Lachmouchi perfect behandeld, en het hoogst behaalbare resultaat behaald. Zonder advocaat Lachmouchi, zou dit nooit zijn gelukt. Een hele fijne advocaat/(meedenkend persoon)!

Goede communicatie

Er word dezelfde dag gereageerd als ik een vraag hem ik word goed ingelicht welke stappen er worden gemaakt waardoor alles heel duidelijk is voor me en alles stappen worden snel aangepakt helemaal tevreden

Een hele fijne ervaring

Mijn ervaring was uitstekend en naar volle tevredenheid geholpen.Advocaat Laghmouchi is heel duidelijk,reageert en handelt snel.Zeker een aanrader voor juridische hulp

Alles netjes in orde

Goed bereikbaar, en alles goed geregeld, zeer en nogmaals zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Een advocaat die naast je staat

De heer Laghmouchi behartigt mijn belangen voor 100%. Een advocaat die niet alleen achter je staat, maar ook naast je staat, waardoor je niet alleen hoeft te strijden. Hij strijdt samen met jouw! Hij is een uitstekende luisteraar. Ik heb nooit twee keer dingen hoeven te zeggen of te mailen en dit geeft veel rust. Want hij kent jouw dossier. Hij communiceert duidelijk en informatief. Hij is een tien met een ster waard

• Betrokkenheid

Onlangs ben ik overgestapt naar dhr Laghmouchi om mijn zaken op te pakken en oh wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Los van het feit dat hij altijd bereikbaar is en gelijk oppakt waarvoor ik hem contacteer, zit hij ook vaak achter mij aan met de vraag of ik zelf heb gedaan wat ik moet doen als er bepaalde dingen zijn die door mij of mijn bewindvoerder gedaan moeten worden, zelfs de dingen die buiten zijn werkzaamheden vallen maar wel relevant zijn voor mijn zaak waaraan hij werkt. Ik geef hem oprecht 5* van de 5* terwijl ik best wel kritisch ben, en dat zeg genoeg over hoe ik hem ervaar als mijn advocaat. Met oprecht bedankt dat je mijn leven ietsje makkelijker maakt…

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en zeer professioneel, kortom een topper!

Zowel op fiscaal- als op civiel gebied heeft Samad ons cliënten van ons kantoor bij verschillende vraagstukken bijgestaan. Daarnaast weet hij dit ook aan te vullen met zijn brede kennis op andere juridische vlakken.

• Betrokkenheid

Deskundig, denkt graag mee en reageert snel op alle zaken!

Hij heeft mij enorm goed geholpen met verschillende fiscale zaken. Ik ben super tevreden.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en denkt voor de cliënt

Hij denkt met je mee waar jij het niet meer ziet zitten pakt hij door. Fijne man

Zeer professioneel

Zeer goede ervaring met Laghmouchi Law

• Betrokkenheid

Samad weet waarover hij het heeft!

Ik heb Samad nodig gehad op het gebied van Fiscaal Recht, hij had hierin een adviserende rol. Hij heeft me heel duidelijk en kundig uitgelegd wat de beste opties voor mij waren en die hebben goed uitgepakt. Hij ging af&toe te diep de materie in wat voor mij niet relevant was, maar dat maakt wel dat hij zijn vak verstaat!

Perfect bijgestaan.

Zeer goed geholpen door dhr. Laghmouchi. Ik heb de samenwerking, ondersteuning en begeleiding als enorm prettig en professioneel ervaren.?

• Betrokkenheid

Dhr. Laghmouchi heeft ons gezin in een juridische kwestie bijgestaan en dat heeft hij met veel succes gedaan. Zijn doorzettingsvermogen en zijn morele kompas stellen hem in staat om het onderste uit de kan te halen voor zijn cliënten.

Een meedenkende advocaat met ervaring en kennis van het recht en strategisch zeer sterk.

Met een dossier die al jaren liep bij een andere advocaat waar ik geen stap verder kwam, uiteindelijk overgestapt naar Laghmouchi Law. Dhr Laghmouchi wist mijn zaak, die enorm complex was, tot een goed einde te brengen. Hij deed dit door doortastend en secuur aan het werk te gaan. Dhr. Laghmouchi daagt zichzelf en zijn klant uit om het maximale uit een rechtszaak te halen.

Deskundige fiscale en civiele advocaat.

Fiscaal en civiel advocaat Laghmouchi verdient zeker mijn aanbeveling. Hij heeft mij bij verschillende vraagstukken op het snijvlak van de belastingen en het civiele recht bijgestaan. Hij weet niet alleen te wijzen op de fiscale en civiele (aansprakelijkheid-) risico’s maar ook op de juridische mogelijkheden van de verschillende rechtsvormen en contracten. Erg fijn dat ik voor de diverse fiscale en civiele vragen bij hem terecht kon!

Onderscheidend door zijn rijke ervaring…

Ik heb dhr Laghmouchi ervaren als een advocaat die vanuit zijn specialisme fiscaal en ondernemingsrecht met raad en daad kan bijstaan. Hier onderscheidt hij zich met anderen en mede door zijn bereidwilligheid geeft dat rust in situaties die soms stressvol kunnen worden ervaren. Erg tevreden met zijn aandeel in enkele zaken waar ik hem voor gevraagd heb!

Geniaal!

Een volgens andere advocaten een zo goed als verloren zaak, heeft deze advocaat de zaak voor mij toch weten te winnen. Een last van m'n schouder die ik 1 jaar droeg waar ik hem zeer dankbaar voor ben. Wat hem ook onderscheidend maakt is de kennis waar hij over beschikt. Ik hoop dat ik m niet meer nodig zal hebben. Maar als het zover is, dan weet ik hem zeker te vinden.

Deskundig, helder en waar voor je geld.

Dhr. Laghmouchi is een ervaren advocaat. Zeer deskundig en werkt ook snel. Zeer helder in de communicatie. Dhr. Laghmouchi is ook goed bereikbaar en komt zijn afspraken netjes na. Zeer aan te raden.

Laghmouchi Law

Lange tijd verkeerden wij in onzekerheid door een beslissing van de burgemeester om onze woning (tijdelijk) te sluiten en daarna de ontbinding van de huurovereenkomst van onze woning door de woningcorporatie. We waren teneinde raad. Advocaat Laghmouchi heeft anderhalf jaar voor ons gestreden om de tijdelijke sluiting tegen te gaan en de ontbinding en ontruiming door de woningcorporatie te voorkomen. De voorzieningenrechter heeft de sluiting twee keer uitgesteld, en nadat de civiele rechter begin dit jaar ons in de huurzaak gelijk had gegeven hebben wij kort geleden ook het verlossende woord van de rechtbank ontvangen over de sluiting door de burgemeester. Ons beroep was gegrond! We kunnen eindelijk rustig verder met ons leven.

Over Advocaatscore.nl