Goed en snel geholpen heeft veel kennis van zijn vak

Niets mis mee

Weer een nwe garage erbij maar wel een goede met een jonge ondernemer met veel ambitie en enthousiasme. Zelfs de koffie is goed.

Fijn contact goede communicatie

Auto gekeurd en onderhoudsbeurt gekregen. Alles eerst goed gecommuniceerd en daarna in orde gemaakt. Zeer tevreden voor een hele nette prijs.

Uitstekende en snelle service

Vriendelijke eigenaar, kon snel terecht en probleem met mijn auto was zo opgelost. Erg fijn!

• Bereikbaarheid

Super fijne en snelle service

Hele fijne service. Vriendelijk, snel en betaalbaar. Mijn auto was eerder elders in onderhoud, maar voortaan wordt het autoservice Rijen

• Bereikbaarheid

Duidelijke uitleg en goede service

Ik werd gebeld met de te verwachten kosten en een duidelijke uitleg. Ook een belletje gekregen toen de auto klaar was. Duidelijke uitleg van de rekening. Kortom prima tevreden over deze onderhoudsbeurt.

• Bereikbaarheid

Auto wordt perfect nagekeken, rijdt weer als een zonnetje! Heel tevreden!

• Bereikbaarheid

Snel, duidelijk en afspraak is afspraak.

Goed geholpen bij een beurt aan mijn auto. Als er wat mis is kun je altijd snel terecht.

Goede service, eerlijke prijs

Mooi nieuw bedrijf. Alles netjes volgens afspraak zelfde dag klaar. Goed bereikbaar per telefoon en app. Gloednieuwe leenfiets was prima!

• Bereikbaarheid

Vandaag mijn auto gebracht voor een nieuwe distributieriem. Werd vriendelijk geholpen! De kosten vielen ook erg mee. Volgende keer weer bij MB Autoservice

Een goede garage met verstand van zaken.

Na een telefonisch gesprek mocht ik meteen met de auto langs komen om te bekijken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het bleek de distributie ketting te zijn. Vooraf kon hij mij niet vertellen wat de prijs zou worden, omdat er 2 optie's waren. Vernieuwen zonder tegenslag, of met tegenslag en onderdelen moeten bestellen en meer werk. Voor beide opties heeft hij netjes een offerte gemaakt, zodat ik overzichtelijk had wat in het ergste geval het kostenplaatje zou zijn. Ook de stabilisatiestangen moesten vernieuwd. Besloten de reparatie's te laten uitvoeren en werd blij verrast dat mijn auto dezelfde dag zonder tegenslag weer gemaakt klaar stond. Bij ophalen liet hij netjes de oude onderdelen zien met daarbij ook een duidelijke uitleg. Kortom een goede, vriendelijke en open manier van zaken doen, iets wat in deze tijd niet overal gezegd kan worden. Echt een garage met verstand van zaken. Een goede aanrader!

• Bereikbaarheid

Voor mij geen andere automonteur/garage

Ik rijdt een wat oudere auto en die heeft zo nu en dan uiteraard zijn gebreken, auto rijden kost nu eenmaal geld maar Matthew zal altijd met de klant 'mee denken' om tot een goede en betaalbare reparatie te komen. Jonge vriendelijke kerel die voor zover ik kan bepalen zijn vak prima verstaat! Kleine garage waar de klant en de kwaliteit echt voorop staat. Legt goed uit wat er moet gebeuren, laat kapotte/vervangen onderdelen altijd zien zodat er niet zomaar iets vervangen is, kortom, prima vakman, voor mij iig geen andere!

Goede en snelle service

Mijn remblokken waren versleten afspraak gemaakt en weer nieuwe erop stuk goedkoper als een andere garages waar ik een offerte had lopen dus kwaliteit en goede service en en goed voor je portemonnee

Goede kwaliteit en service

Onze auto's gingen altijd naar louwman, maar vanaf nu naar MB autoservice. Word hier veel klantvriendelijker geholpen en de service is vele malen beter. Goede kwaliteit en zeer vakkundig. En als laatste schilt het erg veel in de kosten,

• Bereikbaarheid

Snelle en goede service!!

Kon er snel terecht voor de APK keuring en wordt altijd goed en vriendelijk geholpen! Bij het ophalen van de auto goede uitleg over wat er gedaan en vervangen was!! Een zeer goede garage!!

Snelle en goede service

De start accu moest vervangen worden en na een telefoontje was de bestelde accu dezelfde dag ook nog gemonteerd. Goede en snelle service door Matthew!!

• Bereikbaarheid

We hebben Matthew een zoekopdracht voor een nieuwe auto gegeven. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en eisen en precies de goede auto gevonden. De auto is netjes afgeleverd na reparatie van een paar kleine mankementjes en een beurt. Bedankt Matthew voor de goede service.

• Bereikbaarheid

MB Autoservice Rijen altijd betrouwbaar en duidelijk.

MB Autoservice Rijen is een uitstekende plek in Rijen e.o. om voor de auto het onderhoud te laten verzorgen. MB Autoservice Rijen is zeer klantvriendelijk, behulpzaam en duidelijk. Elke vraag wordt serieus genomen en volledig beantwoord. Er is sprake van een proactieve houding en er wordt deskundig advies gegeven. De service voldoet altijd aan de verwachtingen en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Ik kan dit autoservice bedrijf eenieder aanraden.

Top service!!

Goede service, vriendelijke eigenaar!

Snelle service

Vriendelijk en dezelfde dag nog geholpen..Voordat hij aan de slag gaat belt hij nog op om de prijs door te geven, zodat je niet voor een verassing komt te staan als je de auto gaat halen!!

Hoofdstraat 5121 JB 83 Rijen

Over Autoservice Totaal