Zeer snel en goed geholpen!

Men denk mee met oplossingen. Er word echt moeite gedaan om onderdelen snel te kunnen leveren.

Klantvriendelijk, duidelijk en vriendelijk

Aan onze auto was veel aan de hand. Alles duidelijk uitgelegd en zelfs laten zien. Denkt mee en heel vriendelijk.

Niks mis mee !

• Bereikbaarheid

Super tevreden en wat een geweldige service

Heel vriendelijk personeel, er moest heel wat gedaan worden aan onze auto plus nog APK en grote beurt. De mannen hebben zo hard gewerkt dat ze het in één dag de auto klaar voor gebruik hadden gemaakt, super blij mee

• Bereikbaarheid

Goed , snel en eerlijk geholpen

We hadden problemen met de auto, deze snel kunnen brengen,. Goed gemaakt en goed gecommuniceerd. Laat ook alle vervangende onderdelen zien.

• Bereikbaarheid

Van advies tot uitvoering : meer dan tevreden

Fijne service

We konden snel terecht als nieuwe klant. Een fijne service met de juiste prijs/kwaliteit verhouding.

• Bereikbaarheid

Goede service, super klantvriendelijk, op korte termijn een afspraak kunnen maken tot 2 keer toe voor apk + beurt. Auto’s rijden weer prima en alles is netjes afgewerkt

Erg tevreden

Voor de eerste keer bij MB geweest voor de apk van mijn auto. Er werd snel geschakeld om een afspraak in te plannen en werd vriendelijk ontvangen. Voorafgaand bij het wegbrengen van mijn auto werd de gang van zaken duidelijk uitgelegd. Tijdens het uitvoeren van de apk hadden we telefonisch contact over wat er aangetroffen was en advies hoe hiermee te handelen, dit was erg fijn! Toen ik mijn auto op ging halen werden alle onderdelen die vervangen waren aan mij getoond. Een fijne ervaring en ben erg tevreden over hoe dit is gegaan! Ik zou MB aan iedereen aanbevelen!

Eerlijke service

Kapot scherm van de astra was snel gerepareerd. Veel sneller en goedkoper dan de grote Opel garage in Tilburg. Kortom fijn dat er nog hardwerkende en eerlijke vakmannen bestaan. Bedankt Matthew!

Hoge gunfactor

Aardige / nette gast die weet waar hij over praat en zijn afspraak nakomt .

Klant vriendelijk

Snel en makelijk

Top auto gekocht super blij mee en wordt gelijk gekeken naar de dingen die het nog niet goed doen

• Bereikbaarheid

Onderhoudsbeurt en Apk van mijn auto. Ook een storend geluid wat bij de vorige garage al 3 jaar niet opgelost kon worden werd hier meteen verhopen. Auto rijd weer super fijn. Vriendelijke eigenaar die je uitleg geeft over de vervangen onderdelen en staat van de auto. En dat alles binnen een paar dagen! Super dus.

Super goede Service

Apk + grote onderhoudsbeurt laten doen. Alles is gedaan zoals het hoort. Van te voren gebeld wat de kosten waren. En snel geregeld. Super bedrijf, zeer tevreden !

• Bereikbaarheid

Netjes, niet duur en mooi nieuw bedrijf.

Een jong nieuw bedrijf: netjes, niet duur en een goede communicatie. Matthew belt vóór de reparaties wat er aan de hand is, repareert en/of vervangt wat nodig is. Dus vervangt niet standaard de ruitenwisserbladen... Het werkplaats tarief is heel schappelijk. En bij ophalen van de auto laat Matthew nog zien waarom onderdelen aan vervanging toe waren. Wens je succes als startende ondernemer! Op deze manier gaat dat zeker lukken.

Super service

Super service bij MB. Altijd aan het meedenken en super flexibel waar mogelijk. Het allerbelangrijkste: hij smeert je geen nieuwe onderdelen aan als ze nog wel eventjes door kunnen. Iets waar menig garage nog wat van leren.

Geweldige service!

Onwijs goede service, mega vriendelijk en denkt met je mee. Heel fijn!

• Bereikbaarheid

Houd je goed op de hoogte en verteld precies wat er aan de hand is.

Goede monteur die weet waar die het over heeft. Houd je goed op de hoogte en verteld precies hoe het er voor staat.

Vriendelijk behandeld en topkwaliteit

Geweldig!!!

Wat een top service. Snel, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Netjes en deskundig geholpen

Goed en snel geholpen volgens afspraak weer snel op weg

• Bereikbaarheid

Goed geholpen, goed zaken mee te doen.

Goede service en communicatie

Matthew komt afspraken na, reageert snel en communiceert op een heldere manier. Wij komen zeker terug.

• Bereikbaarheid

Goed en snel geholpen heeft veel kennis van zijn vak

Over Autoservice Totaal