Offerte traject, goede communicatie Uitvoering : top De twee uitvoerenden, Mohammed en Ali, werkten systematisch, zorgvuldig en communiceerden goed. Na het gereedmelden van de klus heb ik alles nagelopen. Geen enkele fout, slordigheid kunnen ontdekken. Ik ben in mijn nopjes met het resltaat. Een minim minpuntje is dat ik op vrijdag 12 april gebelt zou worden over de datum van de uitvoering. Dit is pasop maandag 15 april gedaan. Iop mijn ervmet de firma Afman kan ik idereen aanraden om gebruik te maken van jullie diensten.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Goede prijs- kwaliteit verhouding, Komt betrouwbaar over
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Yes

Prettig, betrouwbaar en vertrouwd

Afman komt al jaren. Ik heb een groot huis met veel onderhoud uit 1931 en sinds een paar jaar sta ik er alleen voor. Voor advies en een steuntje in de rug(soms ook persoonlijk) Kan ik bij het bedrijf terecht en dat voelt heel vertrouwd.Dank daarvoor en ga zo door

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Geeft goed advies, Ik ben een vaste klant
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met Afman te delen. We zijn verheugd te horen dat u ons bedrijf al jarenlang vertrouwt en dat u onze diensten waardeert. We zullen er alles aan blijven doen om u de hoogste kwaliteit service te bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Precies wat ik verwacht van een ondernemer

Deze ondernemer komt zijn afspraken na, communiceert goed, en levert vakwerk.

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Staat goed bekend, Komt betrouwbaar over, Geeft goed advies
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Erg fijn om te horen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Ongelooflijk correct

Vanaf eerste contact goed gevoel en heel bewust dus de klus aan Afman gegund. Ook de glaszetters die bij ons waren zijn supervriendelijk en netjes. Na de eerste dag alles opgeruimd zodat we ‘s avonds niet in de troep zaten. De volgende dag de klus afgemaakt en wederom alles spic & span opgeleverd. In ons geval was het alles ramen (9 stuks) in het hele appartement vervangen. Kan niets andes zeggen dan bedankt voor de gezelligheid, vriendelijkheid en goede service

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Goede prijs- kwaliteit verhouding, Staat goed bekend, Komt betrouwbaar over, Geeft goed advies
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Jazeker

Beste Roel, Wat geweldig om te horen dat je ervaring met Afman zo positief was! Het is altijd prettig om te weten dat het eerste contact al een goed gevoel gaf en dat je bewust voor ons hebt gekozen. Onze glaszetters zijn echte vakmensen en wij doen ons best om het van begin tot eind goed uit te voeren. Dat je de ervaring samenvat als "gezelligheid, vriendelijkheid en goede service" is een prachtig compliment. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, en hopelijk kunnen anderen hierdoor ook vertrouwen op de diensten van Afman. Wij wensen je fijne feestdagen en een gezond 2024! Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Heel goed. De medewerkers waren erg aardig en vriendelijk

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hallo Dineke, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor het delen van je ervaring en het aanbevelen van onze diensten! Wij wensen je fijne feestdagen en een gezond 2024! Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

ben heel tevreden

goede planning en overleg. prettige medewerkers.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? ja.

Beste Joke, Bedankt voor de positieve review. Geniet van het nieuwe glas en de mooi afgeschilderde kozijnen. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Vakwerk voor een keurige prijs

We hebben al onze ramen laten vervangen voor hr++ glas in onze woning. Zeer kundige en aardige mensen. Wij zijn zeer tevreden!

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hallo Koen, Hartelijk dank voor de positieve review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent. Veel plezier de aankomende winter met het nieuwe HR++ glas. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Een prima bedrijf met goede vakmannen die zeer goed werk leveren

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Jazeker

Hallo Gerard, Hartelijk dank voor de positieve review. Fijn om te horen dat u het zo goed heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Vakmanschap, goede service en plezierige communicatie!

De medewerkers van Afman hebben de achtergevel van mijn woning van HR++ glas voorzien. Alle oude meuk is van de kozijnen en muren gehaald, alle afval is meegenomen en binnen en buiten is het telkens heel goed schoongemaakt. De medewerkers zijn rustige en harde werkers, heel plezierig in de omgang en ze communiceren goed over het werk. De achtergevel ziet er strak en mooi uit, ik ben er heel blij mee!

• Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Zeker!

Hallo Annelies, Bedankt voor de positieve review, heel fijn om te horen dat het je zo goed is bevallen. Hopelijk ga je met een gerust hart de winter tegemoet nu je woning weer een beetje beter is geïsoleerd. ;) Heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman | Afman Schilderwerken

Top vakmensen die topkwaliteit leveren

Van start tot einde van de opdracht om HR++ glas te plaatsen een professioneel uitgevoerd project. Glaszetters en schilders zijn ervaren en vakbekwame professionals waar je er niet veel meer van aantreft in de huidige markt met een groot tekort aan vakmensen.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? JA

Hartelijk dank voor de positieve review. Hopelijk gaat u aankomende winter al vernemen dat uw woning weer een stukje beter is geïsoleerd. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman - Afman Schilderwerken

Werken netjes, komen afspraken na. Goed bedrijf!

Zie boven.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via busjes die ik zag rondrijden
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Freerkelien Afman

Geweldig!!!

Met dank aan Mohammed, Henk en Mario, vaklui. Marcel mag ook niet vergeten worden, goede gesprekspartner.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Zeker, zeer tevreden

Hartelijk dank voor de positieve review, dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Afman Schilderwerken

Vakmensen

Ervaren schilders die weten wat ze doen en kwalitatief goed werk leveren. Daarnaast ook fijne medewerkers.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? ja

Supergoed

Vakmensen, nalevering liet kort op zich wachten. Er is overleg mogelijk met de baas Ziet er keurig uit

• Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Meer dan dat

Zeer goede ervaring

Onze hartelijke dank gaat naar Sietze en Lorene voor de voortreffelijke samenwerking en het glanzende resultaat.

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) N.v.t.
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? We hebben al jaren goed schilderwerk via Afman. De schilders die we hier hebben gehad leveren topwerk

Vakmensen, vriendelijk, deskundig

Duidelijke en uitgebreide offerte. Vakkundige mensen, vriendelijk en aanspreekbaar. Afspraken worden nagekomen. Bij vragen een uitgebreid antwoord gekregen. Er is netjes gewerkt. Na afloop alles opgeruimd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Komt betrouwbaar over, Geeft goed advies, Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? ja

Hartelijk dank voor de positieve feedback. Fijn om te horen dat wij u goed geholpen hebben.

Snel, goed en veilig

Reageren in deze tijd, waarin het lastig is om aannemers te bewegen, goed en beleefd. Uitvoering binnen gestelde levertijd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via busjes die ik zag rondrijden
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Wij zijn prima geholpen door Uw medewerkers

Alle werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd. Bij nieuwe werkzaamheden nemen we zeker weer contact met Firma Afman op.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Staat goed bekend, Geeft goed advies, Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

duidelijke afspraken. plezierige afhandeling en professionele medewerkers (Petra en Monique). Goed en gedegen werk.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Nog niet geheel afgehandeld. Pui moet nog gezet.

afman maakt het af man geweldig personeel

ken henk afman al byna 35 jaar een zeer goed en efficient bedrijf kwaliteit hoog in het vaandel en prijstechnisch oke

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? zeer zeker chapeau

Prima werk geleverd

Eerdere ervaring met glaszetten en afkitten was reden om opnieuw een beglazingsproject aan Afman schilderwerken te gunnen. Vooral het kitwerk is heel goed. Omdat de offerte te hoog uitviel ( >4000 euro ) zijn een tweetal onderdelen niet uitgevoerd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja, maar de prijs vind ik te hoog.

Zeer tevreden met plaatsen Hr++ en schilderen buitenzijde woning.

Firma Afman heeft Hr++ beglazing geplaatst en daarna de buitenkant van onze woning geschilderd. Voor ons was kwaliteit doorslaggevend. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat. Vooraf goede heldere informatie, prettige vakkundige medewerkers.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via-via
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Wij zijn zeer tevreden

kan niet beter.

de heer koers betrouwbaar

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Waarom heeft u uiteindelijk voor ons gekozen? (meerdere antwoorden mogelijk) Staat goed bekend, Reageren, ondanks de drukke periode
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? ja hoor

zie onder

Ik heb geen uitgebreid verhaal. Hieronder staat aangegeven wat mijn ervaring is.

• Hoe heeft u ons gevonden? Ik ben een vaste klant
  • Heeft u ontvangen wat u had verwacht? zeker

Fijne en betrouwbare schilders die goed werk hebben afgeleverd!

Zeer positief. Goede communicatie, behulpzaam en vriendelijk. Goed vakmanschap.

• Heeft u ontvangen wat u had verwacht? Ja

Hartelijk dank voor de review, fijn om te horen dat het u positief bent over de gedane werkzaamheden.

Eiberkamp 8 9351 VT Leek

Over Afman Schilderwerken

Om onze dienstverlening te verbeteren, zijn we zeer benieuwd naar uw ervaring.