Eerlijk, vakkundig en Brabants gezellig

Duidelijke afspraken Heldere communicatie Op tijd en Fair Priced

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kan weer veilig de weg op.

APKtje en wat meer. We kunnen er weer veilig mee onderweg. Professioneel en snel geholpen. Dank mannen.

Great Customer support

AutoService Eindhoven is very good for Auto service or APK or any other service. staff is very supportive anytime.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Snel en vriendelijk geholpen

Had een kapotte lamp en wilde meteen afspraak beurt en APK maken. Kreeg koffie en binnen kwartier waren lamp en afspraak gemaakt. Ook de beurt verliep prettig; ik werd gebeld na keuring met alle zaken die moesten gebeuren en kreeg ook nog duidelijke uitleg over hoe menu te bedienen.

they took lots of time but was done nicely and great price

they took lots of time but was done nicely and great price

Heel goed en deskundig geholpen

Mijn auto kwam voor APK en een grote beurt. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de zaken die vervangen moesten worden. Ik kon een fiets lenen wat heel fijn was en aan het einde van de dag had ik de auto weer helemaal in orde terug.

Kwaliteit, service en klantvriendelijk

Word altijd goed te woord gestaan. en overlegd. Laat altijd weten als er extra kosten zijn. Duidelijke kostenomschrijving, ieder onderdeel wordt genoemd. Goede service en vriendelijk in het contact

Professioneel vakmanschap

Beurt en APK voor de camper. Op verzoek een extra spanningskabel getrokken voor de koelkast. Alles netjes weggewerkt. Wederom bedankt mannen!!!

Snelle goede service

Vriendelijk personeel… na de keuring bleek koplamp kapot… mocht meteen langskomen en werd super goed snel geholpen.. zonder extra kosten. Ook een schoon en opgeruimd bedrijf… top!

zeker tevreden

mijn auto had een mankement, heb daar gelaten, heb ook laten de apk doen. Alles netjes geregeld, ook van te voor gebeld om werk en kosten bespreken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer ervaren vakmensen, prima garage

Onze auto moest gerepareerd worden en dat hebben de heren van de Vakgarage goed gedaan.

Goede eerlijke service

Alleen maar lof voor deze vakmensen Onze auto wordt hier keurig onderhouden. Ze geven eerlijk advies en doen hun werk goed.

Ik ben zeer tevreden

Fijn en goed geholpen!

• Reden bezoek Andere reden

Zijn klantvriendelijk. Denken mee en na meerdere garages te hebben gebeld zonder gehoor waren zij de eerste die meteen opnamen. Ook fijn dat je een leenfiets mee kan nemen.

Kundig en behulpzaam

Lekkage interieurradiator geconstateerd en goed hersteld. Heel content!

Meteen geholpen!

Ik had een brandend lampje op het dashboard. Eenmaal bij de garage, gelijk geholpen. Duidelijke uitleg gekregen en kon na 15 minuten gelijk weer op de weg. Fijne vriendelijke hulp!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Vriendelijk personeel, niets afdwingend, open voor overleg

Zie boven..... Altijd bereid te overleggen, je wordt telefonisch op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie of onderhoud. Open vragen: het zóu beter zijn als u .......zou laten doen. Hóeft niet maar beter voor de auto. Altijd goed om te weten voor mij als volkomen leek. Info over nota? Geen probleem.

TOP-GARAGE!

Na zeer slechte ervaringen bij mijn vorige garage ( kan er een boek over schrijven) ben ik zo blij dat ik alweer een tijdje bij deze garage terecht gekomen ben, wat een verademing. De service en de deskundigheid is top, ze hebben een groot probleem-oplossend vermogen zonder dat het helemaal in de cijfers gaat lopen en proberen je echt snel te helpen wat heel fijn is voor iemand zoals ik die echt afhankelijk is van de bus om mijn beroep te kunnen uitvoeren ( hondenuitlaatservice). Daarnaast zijn ze heel vriendelijk, heerst ben een prettige werksfeer en is de prijs-kwaliteitverhouding meer dan redelijk.

Super goede service altijd

Vriendelijk behulpzaam gewoon goed!

Top Service

Hele goede service. Goede prijs voor een nieuwe set winterbanden!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Klantvriendelijk en servicegericht

Zijn erg klantvriendelijk. Wat mijn auto betreft zijn er nog geen grote reparaties geweest. Krijg wel advies om binnen bepaald aantal kilometers zaken te laten vervangen. Geeft wel een veilig gevoel dat ze de auto ook " kennen".

Snelle service

Goede en prettige communicatie. We konden snel terecht en dat was fijn

Vriendelijk en job done gewoon.

Ik heb banden en velgen zelf gebracht, als tweede set voor winter. Netjes gemonteerd en belangrijk goed gebalanceerd. Mijn zomer banden met velgen zijn keurig gratis opgeslagen en betaal ik later de wissel kosten idd... goed gewoon.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.