Kwaliteit zoals beloofd.

Door omstandigheden Nico benaderd om het onderhoud van de tuin over te nemen. Ondanks een volle agenda wist hij twee dagen vrij te maken waardoor wij ontzorgd werden en onze aandacht konden richten op onze eigen perikelen.

Communicatief, afspraken nakomen hard werken en een mooi resultaat opleveren.

Op papier ziet een plan er mooi uit, maar hoe dat in de praktijk uitpakt is toch een beetje afwachten. Maar met wat advies en aanpassingen zijn wij heel tevreden met het resultaat van het wegwerken van het talud tot extra terrasruimte en plantenborder.

Fantastisch!!

Ontzettend vriendelijk altijd op tijd en heel erg zorgvuldig te werk gaan. Echte vakmensen denken echt mee met je en zeer snel en betrouwbaar!

Zeer zorgvuldig, prettig, netjes en meedenkende hovernier !

Zeer zorgvuldig, prettig, netjes en meedenkende hovernier ! Alle werkzaamheden worden keurig, gestructureerd uitgevoerd en netjes opgeleverd binnen de afgesproken termijn. Nico heeft een goed gevoel voor het leveren van kwaliteit en detail. Aanrader !

Wederom heel tevreden

Nico is voor een tweede klus bij ons geweest en we zijn net als na de eerste klus heel blij met het resultaat. Nico handelt snel en heeft de klus vlot ingepland. We zouden hem voor een nieuwe klus zo weer vragen.

Betrouwbaar bedrijf, dat in goed overleg werk goed uitvoert.

In goed overleg is een ontwerp tot stand gekomen voor de achtertuin. De aanleg is netjes en precies uitgevoerd. Steeds zijn de verschillende stappen tijdens de uitvoering van het werk besproken. Personeel is deskundig en werkt rustig. Tevens nog garantie op de beplanting.

Prima!

Werkt netjes, komt afspraken na, stemt af, denkt mee.

Wij zijn heel tevreden.

Onze ervaring is heel positief omdat ze netjes werken. Ze houden zich aan de afspraken en geven goede adviezen. Het persoonlijk contact is als heel fijn ervaren.

Geweldig team met kennis van zaken

De aanleg en onderhoud is geheel naar onze wens uitgevoerd, toppers bedankt

Zeer goed werk, betrouwbaar, snel en makkelijk contact, erg prettig in de samenwerking

Zowel in aanleg als onderhoud bijzonder tevreden over de dienstverlening van Hoveniersbedrijf van de Bunt. Zeer goed in de uitvoering van alles wat wordt gevraagd, makkelijk afstemmen en contact onderhouden, erg prettige samenwerking en sfeer bij het werk, afspraken worden nagekomen, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

betrouwbaar en correct

gemaakte afspraken worden prima nagekomen.

Super tevreden met het resultaat,

T is echt in 1 woord een zeer kundig bedrijf En kom zijn woorden na,mee denken met de klantkom met alternatieve, We zouden gelijk weer voor nico van de bunt kiezen,ga zo door Hg familie De mol uit bilthoven

Zeer vakkundig

Onze uit de kluiten gewassen laurier is gesnoeid op een manier die we niet voor mogelijk hielden en waarvan andere bedrijven in het verleden zeiden dat ‘dat nu eenmaal niet kon’. Kan wel dus, als je je vak maar verstaat. Ook alles keurig opgeruimd en goede adviezen gekregen om de struik zelf te onderhouden. Prijs alleszins acceptabel.

De tuin is weer helemaal top

Vorig jaar een mooie tuinvoor ons aangelegd. Maar die was inmiddels ontploft met bloemen en onkruid door gebrek aan kennis en tijd. Nu is hij prachtig.

Een echte professional met passie voor zijn vak en commitment richting de klant.

Onze ervaring is al jaren zeer positief. We bevelen Nico v.d. Bunt en zijn team iedereen aan! We vertrouwen op zijn advies en uitvoering en hij heeft ons in alle jaren nog niet teleurgesteld. Hij en zijn team werken netjes, beleefd, zorgvuldig en hard.

Zeer vakkundig

Mooi werk afgeleverd. Netjes gewerkt en vriendelijk personeel

Betrouwbaar, prettig in de samenwerking, vakkundig.

Hele fijne club, komen afspraken altijd na, leveren goed werk af, prettig in de omgang, goed advies en uitvoering.

Kundig, betrouwbaar, prima kwaliteit.

Een betrokken hovenier met kennis van het vak. Komt afspraken na en is goed in contact.

Professionel en meedenkend

Hardwerkende mensen, leveren keurig werk, zeer tevreden over hun werkzaamheden.

Hoveniersbedrijf vd Bunt heeft onze tuin in zeer goed overleg, erg netjes en super strak aangelegd.

Via onze tuin architect Jolanda Stelder (www.komland.nl) kregen we het advies om haar ontwerp uit te laten voeren door hoveniersbedrijf vd Bunt. Zij werkt veel met hem samen en heeft zeer goede ervaringen met het bedrijf. Wij hebben haar advies opgevolgd en het resultaat is dat het ontwerp erg mooi en goed is uitgevoerd door vd Bunt. Alles in een zeer prettige samenwerking met hem en zijn medewerkers. Alles was bespreekbaar met vd Bunt, hij denkt mee en niets was onmogelijk. Hij heeft het ontwerp zeer netjes, precies en strak uitgevoerd in min of meer de geplande tijd. Aan het einde van de dag werd alles weer netjes opgeruimd. Kortom wij zijn zeer tevreden over en super gelukkig met het resultaat!

Het restylen van mijn voortuin en achtertuin is vanaf het begin, maken ontwerp, bestellen materialen en aanleggen echter enorm goed verlopen. Ze weten enorm goed waar ze het over hebben, geven goed advies. Het werk is echt keurig gedaan. De voortuin en de achtertuin zijn echt enorm mooi geworden. Mijn dank aan Nico van de Bunt en Franklin is groot. Ik zal jullie zeker overal aanbevelen.

Prachtig aangelegde tuin.

Vriendelijke, vakbekwame tuinmannen. Mijn nieuwe tuin is deskundig aangelegd. Iedereen wilde goed meedenken en naar creatieve oplossingen zoeken.

Top ervaring

Komt afspraken na en levert netjes werk

Het geplaatste hek met klimop op de oprit is volledig naar wens.

Altijd reactie en meedenken

Zelf heb ik goede ervaringen , er worden altijd oplossingen bedacht en afspraken worden op voorhand ingepland en ook goed nagekomen. Dat vind ik zelf in deze tijd heel positief.

Over Hoveniersbedrijf vd Bunt

Hoveniersbedrijf Van de Bunt uit Meteren wil graag tevreden klanten, dat is, en blijft ons doel, ongeacht de opdracht. We stellen uw review dan ook erg op prijs. Zo kunnen potentiele klanten op een mooie manier kennis maken met ons bedrijf. Bijvoorbaat hartelijk dank voor het invullen, en veel plezier met uw tuin. Vriendelijke groet van Hoveniersbedrijf Van de Bunt