Topservice

Persoonlijke service, fijne mensen, goede website gemaakt voor ons met heldere backend, goede support.

Onwijs blij met het team van Quick online

Als ondernemer focus ik mij graag op de dingen waar ik goed in ben. En dat is het vastleggen van emotionele gebeurtenissen. Het bouwen en onderhouden van een website hoort daar niet bij. Omdat mijn tijd kostbaar is en ik in het begin ook zeker in de valkuilen van het ondernemen ben gestapt, heb ik ook aan de lijve ondervonden dat goedkoop uiteindelijk duurkoop is en niet werkt. Mijn eerste website is nooit online gekomen en heeft mij wel aardig wat gekost, ik was de wanhoop nabij en zag mijn bedrijf al eindigen nog voor ik goed en wel begonnen was. Pijnlijk, maar het is wel een heel goed leermoment geweest voor mij. Gelukkig kwam ik in die tijd Boyd tegen. Ik legde hem mijn probleem uit, hij begreep mij en kon mij helpen het op te lossen. Wat voor mij onwijs fijn was, is dat Quick online bij mij in de buurt zit. Ik ging langs op zijn kantoor en samen bespraken we de mogelijkheden, mijn wensen en hoe nu verder. Boyd en Rick hebben uiteindelijk 2 hele nieuwe websites voor mij gemaakt. Heb ik een training gekregen hoe ik zelf “kleine” wijzigingen op mijn site kan doen, pagina’s kan toevoegen en foto’s kan uploaden. Het onderhoud, updaten en al wat er nog meer bij komt kijken ligt volledig bij Quick online. Dit geeft mij enorm veel rust, te weten dat als er iets is het opgelost word. Als ik 1 ding heb geleerd in het ondernemerschap is het om dingen uit te besteden. Als ik de kennis niet heb en het mij meer kost als ik het zelf moet doen. Ik focus mij op waar ik goed in ben, en het team van Quick online doet dat ook. Laats weer op de koffie geweest voor een APK van mijn sites. Alles door genomen, gekeken waar knelpunten zitten en waar ik de site kan verbeteren zodat mijn online vindbaarheid nog beter kan worden. Zijn hele mooie punten uitgekomen die ik zeker ga toepassen. Maar dat ga ik mooi niet zelf doen, er zit zoveel kennis bij Quick online

Ze houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen

@ jaar geleden heb ik mijn website door QuickOnline laten bouwen. Ze denker erg mee en kijken ook naar de ondernemer zelf wat voor soort website bij iemand past. Daarbij kan ik de website zelf wijzigen als ik iets wil aanpassen en dat is ook erg prettig. Mijn website is dan ook lekker luchtig en toch zakelijk. Precies wat bij mij past.

Het adres waar je naar toe gaat als je je website serieus neemt.

Prachtig en professioneel bedrijf met de beste mensen in het vak. Of het nu gaat om een nieuwe website of het onderhanden nemen van een bestaande, men levert topwerk af.

Uitstekende samenwerking

De afgelopen jaren heb ik veel samengewerkt met QuickOnline. Als videograaf vind ik het belangrijk dat een webdeveloper ook verstand heeft van marketing en video goed op een site kan integreren. Dit kan QuickOnline erg goed en denkt altijd mee en komt met de juiste maatwerk die ook resultaat oplevert. Dit heeft QuickOnline o.a. gedaan voor mijn sites www.yourlovestory.nl en www.yoursuccessstory.nl. Hierdoor gaan we samen altijd voor resultaat.

Ervaren website bouwers

Een aantal jaren gelden mijn website door Quick Online laten bouwen. Nu had ik een kleine aanpassing nodig. Is super snel geregeld en zelfs zonder factuur.

Mooie samenwerking!

Met de jongens van QuickOnline is het fijn samenwerken. Ze leveren goed converterende websites die prettig zijn om mee te werken. Daarom is het fijn is om hiervoor als online marketing partner aan de slag te gaan met SEO en SEA. Je weet zeker dat de techniek goed zit en dat je kunt overleggen met kundige mensen. Groet Seobureau BV

Fijn contact, goede service

Fijn om samen te werken met QuickOnline. Ze nemen de tijd en hebben de juiste ervaring en deskundigheid om je goed te helpen. Mooie website gemaakt voor onze Trappen fabriek. Heel tevreden.

Fijne samenwerking, duidelijke communicatie en een mooi eindresultaat!

Tijdens mijn zoektocht naar een websitebouwer/ designer bij Quick Online terecht gekomen. De website van Le Toko heeft een mega transformatie gehad qua design en daarnaast is er ook een bestelplatform gebouwd, zodat de klanten van Le Toko gemakkelijk en snel eten kunnen bestellen. Er is altijd open en duidelijk gecommuniceerd en de website en het bestelplatform zijn heel gebruiksvriendelijk! Voor een nieuwe website raad ik het team van Quick Online dus zeker aan, want het eindresultaat is prachtig en werkt fijn!

Goede support, prettige partij om mee samen te werken

Een goede partij om mee te werken, goede ideeen en knowhow. Staan open voor input en zijn flexibel in benadering.

Goede uitleg en denken mee in alles wat er nodig is!!

Bij QuickOnline hebben wij onze website laten bouwen. Momenteel de puntjes op de I aan het zetten voor de site en dit loopt soepel en de heren snappen hoe het moet.

Goede communicatie en samenwerking op het gebied van websites en online marketing!

3 Maanden geleden in contact geraakt met Boyd en Rick en al snel bleek er een juiste klik te zijn. Momenteel werken we al even samen en gaat uitstekend. Goed vertrouwen in deze partij!

QuickOnline is een deskundige en probleemoplossende partner voor mij

Een fijne betrouwbare partner die meedenkt en je weet te motiveren meer uit jezelf/bedrijf te halen. In de afgelopen jaren heb ik in samenwerking met QuickOnline meerdere websites gemaakt en dat bevalt me prima. Ik kan QuickOnline zeker aanbevelen aan andere grafisch vormgevers die ook hun ontwerp willen laten maken in een maatwerk website.

Zeer kundige specialisten die maatwerk leveren

Ik heb QuickOnline ervaren als een zeer kundig bureau voor het maken van websites, maar het verbeteren van je zichtbaarheid online. Ze denken goed mee in de doelstelling die jij hebt met je onderneming en kunnen snel schakelen tijdens het hele proces. Ik kan QuickOnline iedereen aanbevelen

Gedegen advies en altijd een hartelijk welkom

Van Quickonline ontvang ik altijd een helder en overzichtelijk advies. Daarnaast kan je altijd een leuk en gezellig gesprek verwachten in het centrum van de wereld (Numansdorp, zo begrijp ik).

Prettig persoonlijk contact

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Boyd, Rick en hun team zijn eerlijk, hebben kennis van zaken, denken goed mee en werken hard. En.. niet onbelangrijk ze leveren kwaliteit. Zeker aan te bevelen!

Deskundige partner op het gebied van websites en online marketing

Bij QuickOnline heb ik mijn website laten bouwen. In tegenstelling tot andere bedrijven betreft het een maatwerk website, waarbij ze eerst kijken naar de behoefte van mijn als bedrijf, voordat ze de website gaan bouwen. Daarnaast is de service zeer goed en helpen ze je met het plaatsen van E-Books, artikelen op de website. Daarnaast geven ze ook advies over je online marketing strategie, zodat je meer rendement uit je website kan halen. Ik kan QuickOnline dan ook van harte aanbevelen voor het bouwen en onderhouden van websites en op het gebied van online markting.

Professioneel en meedenkend

Mijn ervaring met QuickOnline is uitstekend. Ze denken goed mee met de klant en zorgen er vervolgens voor dat eventuele uitdagingen al vroegtijdig in het process getackeld worden. Zo kom je nooit voor verassingen te staan en krijg je een product waar je echt tevreden over bent. In 1 woord fantastisch.

snel efficiënt duurzaam product geleverd

Bij QuickOnline een digitaal visite kaartje besteld, werd snel geleverd en goede uitleg gegeven.

Dankzij QuickOnline verder groeien.

Hele goede ervaringen met QuickOnline. Keer op keer laten ze zien dat ze in staat zijn goede websites & webshops te bouwen en de vindbaarheid en/of naamsbekendheid te vergroten. Ook de communicatie is heel goed, zowel aan de voorkant als aan de achterkant van en tijdens het proces. Ze zijn betrouwbaar, en houden zich aan de afgesproken planning m.b.t. het project. Absoluut een aanrader!

Dienstverlening zoals het hoort!

Kritisch op de juiste momenten, denkt met je mee maar ook vooruit. Zoekt uiteindelijke naar een passend plan bij jouw strategie! Bedankt!

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Met QuickOnline werken wij al jaren samen naar volle tevredenheid.

Persoonlijk, Betrouwbaar, Deskundig en prettig contact!

Vanuit HEUS Sport werken wij samen met Quick Online voor de ontwikkeling van webshops voor BVO's in Nederland, waaronder N.E.C. Nijmegen, NAC Breda en FC Den Bosch, voor wie wij de gehele merchandise-exploitatie ontzorgen en verzorgen. Wij hebben behoefte aan een partner die ons begrijpt wat voor webshop wij zoeken en hetgeen past bij de behoefte van onze klanten. Daarbij is het erg prettig dat wij via korte lijnen flexibel kunnen samenwerken en zij als partner met hun expertise ons ontzorgen. Met Boyd en Rick is dit fijn samenwerken! De webshops zijn dusdanig gemaakt dat het erg gebruiksvriendelijk is qua CMS voor ons als klant / gebruiker en daarbij erg belangrijk dat de webshops betrouwbaar zijn qua hosting / servers en niet dat door serveerfouten, updates en dergelijke de webshop periodiek tijdelijk niet bereikbaar is.

Zeer professioneel maar wel persoonlijk!

Staan altijd klaar voor mij als klant. QuickOnline heeft voor mij een prachtige website gemaakt die echt het verschil heeft gemaakt. Zij denken met je mee, geven een goed advies en maken een prachtige en gebruiksvriendelijk website. QuickOnline heeft ervoor gezorgd dat mijn bedrijf echt een mega boost heeft gekregen en ik daardoor een volle praktijk heb. Echt een top bedrijf!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat wordt zeer gewaardeerd. Wij zullen er alles aan doen om met de ontvangen feedback onze service en kwaliteit te blijven verbeteren. Ook voor ons is de website van C’est la Feet een mooi project. Een lokale onderneemster in de Medische sector online op de kaart zetten. Daarnaast hebben we ook meegewerkt aan meer gebruiksgemak en automatisering door een online afspraken module te ontwikkelen. Kortom een tof project en een goede samenwerking!

Prettige partner om mee samen te werken!

We werken al jaren samen met QuickOnline en dit bevalt ons erg goed. Technisch een sterk bureau, communicatie verloopt altijd soepel en snel, en een partner die continu meedenkt en kijkt naar nieuwe mogelijkheden. Zeker een partij om de samenwerking mee aan te gaan!

Bedankt voor de positieve feedback. Ook vanuit onze kant kunnen we bevestigen dat jullie een fijne partner zijn om mee samen te werken. En bevelen we jullie van harte aan bij onze klanten.

Edisonstraat 80 3281 NC Numansdorp

Over QuickOnline B.V.

QuickOnline is hét online marketingbureau uit de Hoeksche Waard. Vanuit ons kantoor in Numansdorp zet ons team van enthousiaste en deskundige specialisten alles op alles voor het beste resultaat voor onze klanten. Wij maken professionele websites, webshops (e-commerce) en slimme (web-)applicaties, maar gaan nooit zomaar aan de slag. Onze kracht ligt in het écht luisteren en het helder krijgen van achterliggende vragen, doelstellingen en behoeftes. Vervolgens buigen wij ons over de juiste strategie en ontwikkelen we maatwerk producten. Tijdens dit proces proberen we continu innovatieve manieren te vinden om online en offline met elkaar te verbinden. En dat zorgt voor mooie resultaten! QuickOnline is creatief en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de online wereld. Belangrijk, want dat maakt dat wij altijd met onze nieuwe en bestaande klanten mee kunnen denken in nieuwe mogelijkheden om te groeien of nog grotere successen te behalen. Dit maakt QuickOnline de ideale partner voor al jouw wensen en ambities op digitaal vlak. Samen met jou doen wij alles voor (online) resultaat!