Filters

9

Het gaat prima bij puur . geen problemen

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
8

Vriendelijk, open voor vragen en oplossingen.

Vriendelijk. Voelde mij op mijn gemak. Mogelijkheden voor een probleem wordt uitgelegd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
10

Vriendelijk, rustig en deskundig.

Angst voor de tandarts verteld en daar werd heel fijn rekening mee gehouden. Alles werd rustig uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
8

Heel erg eng

Ik was zeer nerveus en angstig Maar zeer goed en vriendelijk geholpen. Rustig alles uitgelegd Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
8

Prima

Leuk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Kon niet beter

Perfect geholpen duidelijk wat hij ging doen rustig en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

goed ontvangen en een luisterende oor

ik was ontzettend bang voor de tandarts,deze tandarts heeft mij goed begelei.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel behandeld.

Op afspraaktijd direct geholpen. Tijdens de behandeling door de mondhygiëniste werd de gebitscontrole uitgevoerd door de tandarts; een snel verloop garanderend. Ten opzichte van vroeger is er de laatste jaren veel veranderd met betrekking tot behandeling en advies voor onderhoud. Alles resulterend ten goede. Tandarts: Jesper Overweg. Mondhygiëniste: Chiara Beltau.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer vriendelijke en professionele medewerkers

Sinds onze tandarts in Zuidbroek ermee is gestopt zijn wij overgestapt naar Puur mondzorg in Veendam. De kinderen waren destijds nog jong, maar ze werden zo vriendelijk door de medewerkers benaderd dat ze nu geen enkele angst voor de tandarts hebben. Dit vind ik heel belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zorgvuldig en vriendelijk

Werkzaamheden worden nauwkeurig en zorgvuldig uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed bereikbaar en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

goede behandeling

goed en goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden over alles en iedereen

Ik ben zeer tevreden over de goede uitleg en de tijd die er wordt genomen en ervaar daardoor mijn bezoek als zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en persoonlijk. Goede mondzorg, uitleg en overleg met mij als patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geholpen, hele duidelijke uitleg

Super goed geholpen, hele duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tijd voor patiënten

Acute pijn ,en angstig voor de tandarts. Toch maar afspraak maken omdat de pijn te heftig was. Er word voldoende tijd voor je uit getrokken,en rekenschap gehouden met angstpatienten. Alles besproken,en bij vragen word geduldig alles weer uitgelegd. Uiteindelijk pijn vrij en meer vertrouwen in een tandarts. Behandeling nog niet over (wortelkanaal) maar zie het met vertrouwen tegemoet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Er werd geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

is goed werd vriendelijk te woord gestaan net als anders

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Goede behandeling zowel arts als assistente

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Hele goed je krijgt altijd een bevestiging en herinnering mail van je afspraak en er werken vriendelijke en vakkundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goede ervaringen en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima voor elkaar

Ik ben zeer tevreden. Duidelijke uitleg incl. antwoord op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Ben goed behandeld na kiespijn en kiesgetrokken te hebben ben ik tevens doorgestuurd naar kaakchirug te scheemda, het was allemaal goed geregeld en begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en vakkundig team

Altijd vriendelijk en vakkundige team van Tandartsen , Mondhygiënisten en assistentes

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg tevreden

Ik werd snel en zeer goed behandeld aan een toch los zittende inplantaat

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Prins Bernhardlaan 89

9641 LT Veendam

0598 617 072

[email protected]

Over PUUR Mondzorg Veendam

PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.