Helemaal niets mis mee, alleen achteraf met dit soort mails aankomen vind ik helemaal niets. En dat is de reden dat ik een lage score geef. Dus NIET vanwege de behandeling zelf, daar was niets mis mee en ben ik blij mee. Maar dit gedoe achteraf..... hou op. Als ik ontevreden ben zeg ik dat op de dag zelf wel, we zitten toch niet op de kleuterschool?
Ik vindt het erg jammer dat het onpersoonlijk geworden is bij de vorige tandarts vergeleken. Je ben voelt je nu een nummer.
Goede en snelle afhandeling tot nu toe zeer tevreden, met mijn eigen gebit nog iets vaker tussen door naar de Tandarts maar altijd snel geholpen bij problemen in de mond .
Geen
door de overdracht van de vorige tandarts die was gestopt, was ik benieuwd hoe mijn eerste bezoek zou verlopen. Zowel de behandeling en uitleg dooor de mondhygiëniste als de tandarts kan ik u mededelen dat mijn ervaring positief is geweest.
Ik had een fijn en goede uitleg gesprek. Erg klantvriendelijk en empathie.
Erg vriendelijk sociaal en nemen alle tijd voor je gebit
Bijna geen wachttijd. Duidelijke uitleg. goed advies voor volgende behandeling.
V
Gewoon goed.
Ik ben bij de mondhygiënist geweest . Ben goed door haar geholpen heeft goed naar mijn probleem geluisterd.
Vriendelijk en duidelijk.
Bij binnenkomst werd gelijk gemeld dat het iets uitliep door een spoed geval ( nu weten wij wat dit betekend, zelf mee gemaakt) dus geen enkele probleem en wat maakt dan 5 min extra wachten nog uit.
Dit dus
Top
Vriendelijke tandarts er wordt goed geluisterd en je voelt je op je gemak en je wordt zeer vakkundig uitgelegd wat er moet gebeuren en hoe je zelf ook meer kan doen. En ook Vriendelijke balie medewerksters. Ben zeer tevreden echt een aanrader.
Zie boven....
Tijdens 2 -jaarlijkse controle een duidelijk advies gekregen
Afspraak eerste consult was aanvankelijk gepland in december is echter door Veendam naar 20 Januari verzet. Ik ben zeevarende en ga 27 januari weer aan boord voor 4 maanden. Door uw volgeboekte agenda is een behandeling cq restauratie niet mogelijk binnen genoemde termijn. Ik ben tevreden over uw zorgverleners maar teleurgesteld over het ontbreken van de kans op een snelle noodbehandeling. Overigens zou ik het dragen van “naamplaatjes” waarderen en aanbevelen.
Tandarts Jesper is gewéldig. Zeer kundig, en heel empatisch. Hij luistert goed. Helaas gaat hij ergens anders werken. Een gemis voor mij iig! Veel succes in je nieuwe baan, Jesper!
Was in de veronderstelling dat ik naar de mondhygeniste moest ipv de tandarts. Dit was niet vermeld bij de online gemaakte afspraak. Tevens iets van half uur zitten wachten zonder dat ik vooraf was ingelicht dat men uitliep. Later bleek dat er een tekort aan personeel is, dit was niet vermeld. Als men dit wel had gedaan was er meer begrip geweest.
Oké
Slechte communicatie.
Kundigheid ,prettige sfeer, vakmanschap, goede uitleg, fijn geholpen.
Goede locatie en behandeling
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.