Goed behandeld
Mijn mening werd gevraagd betreft de verdoving. Goede uitleg, vriendelijk en professioneel.
Eerder had ik altijd een vaste tandarts, sinds het puur is geworden heb ik al 3 verschillende tandartsen gehad in de afgelopen jaren. Als je een afspraak moet maken voor gaatjes vullen kan je eerst 1,5 maand wachten. Dat is toch veelste lang. Dit was eerder niet zo. Ook wordt je dan op moment van afspraak soms gebeld dat de afspraak niet door kan gaan en kan je weer een nieuwe afspraak voor over een maand. Ik was om 9.00 gepland en een mevrouw naast mij om 9.10 bij dezelfde tandarts. Ik was pas om 9.25 aan de beurt en kwam voor controle en gaatje vullen, dat kan dus niet in 10 minuten. Toen ik tegen 10.10 klaar was moest die andere mevrouw toen pas. Maar ze was al weg zag ik. Ik zit er sterk over na te denken om een andere tandarts te zoeken.
Ik vond het erg vervelend dat mij niet gemeld was dat mijn “eigen” tandarts niet meer in de praktijk werkzaam was. Het was wel zo netjes geweest wanneer mij dit gemeld was, via de mail of op het moment dat ik mij melde voor de afspraak
De tandarts die wij hadden sharon super goed,lief,alles vragen of je klachten hebt gewoon zeer goede tandarts.Alleen jammer dat er nu weer een andere tandarts komt. Het is er netjes en schoon ook belangrijk.
Ging heen met kaak klachten dacht zelf om uit te sluiten een foto te laten maken maar zij deed allerlei testen waarbij zij kon uitsluiten dat ik geen ontsteking had. Waar daar dacht ik aan ;-)
Geen probleemloos
Goed geholpen
Had het gevoel dat ik mij moest verantwoorden voor bepaalde dingen.
Vind het alleen raar dat ik voor de schoonmaak van mijn tanden naar de mondhygiënist moest zit normaal gewoon bij de controle in.
Altijd vriendelijk en krijg goede adviezen.
Afgebroken kies is perfect hersteld met duidelijke uitleg erbij..dat was bij praktijk Van der Wal wel even anders...man wat een onkunde. Vaak getwijfeld om uit te kijken naar een andere praktijk. Blijf zo doorgaan..jullie zijn op de goede weg.
/
Goede ervaringen met deze praktijk.
tevreden
Goed en snel geholpen
Vriendelijke personeel
Receptie corrrect, efficient en persoonlijk. Behandeling door Lisette super goed. Heel tevreden.
Ik had een dubbele afsprak, mondhygiënist en tandarts 10.15 uur. Mijn mondhygiënist was vertrokken en mijn tandarts ook, ik wist van niks? Ik weer geholpen door een nieuwe mondhygiënist en die vertelde dat de tandartsen het heel druk hadden en dat hij de controle beurt ging uit voeren. Dus geen tandarts gezien, terwijl ik daar een afspraak mee had. Ik had een vulling uit mij kies daar moest ik dan maar voor terug komen, niet eerder tijd dan 31 maart?? Ik ben er met een heel raar gevoel weg gekomen. Ik krijg het idee dat de klant er voor de tandarts is en niet de tandarts voor de klant. Het is er de laatste tijd niet beter op geworden met puur mondzorg het gaat volgens mijn meer om puur geld. Ik hoor de laatste tijd meer van die verhalen in de wandelgangen. Mvg, L.van.Loenen
Tand erg netjes hersteld. Wel een beetje gehaaste indruk. Maar goed gedaan hoor!
Online afspraak gemaakt dan wordt er, blijkbaar automatisch, ook een afspraak voor de mondhygiëniste gemaakt zonder dat dat wordt gecommuniceerd. Na de afspraak wordt er, weer, automatisch een nieuwe afspraak gepland, een half jaar later, weer zonder dat dat wordt gecommuniceerd. Ervaring bij de tandarts en mondhygiëniste prima verder.
In een korte tijd al twee keer een nieuwe tansarts gekregen. De tandarts die ik nu heb gaat ook weg, en nu heb ik geen vaste tandarts meer. Ook was er een afspraak ingepland bij de mondhygienst waar ik niks vanaf wist. Ik had alleen een heel klein beetje tandsteen wat de tandarts normaal zelf weghaald, dus de afspraak bij de mondhygienst was niet nodig geweest.
Luisteren altijd als je de dingen uitlegt
Ondanks verkeerde communicatie via het klant contact centrum kon ik toch op een vrijdagmiddag terecht voor het repareren van een vulling. Binnen 10 minuten was mijn kies weer gevuld!
Prima behandeling en duidelijke communicatie, snel een afspraak.
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.