Prettige ervaring
Goed
Weinig aandacht voor degene die in de stoel ligt, terwijl je behandeld worden de stagieres besproken hoe slecht die zijn en weinig weten. Daarom moeten de stagieres ook alles nog leren. Maar niet van hun, ze hebben zelf nog wat te leren hoe met clienten om te gaan. Ook word al besproken voor dat ze beginnen hoe lang bezig te zijn. Goed om te weten dat ik een nummer zoveel ben. Ook heb ik op klok gekeken, 5 min. 2 vullingen 3 zinnen tegen me gesproken en weer buiten. Zit te denken om andere tandarts te zoeken.
Werkzaamheden na de vulling niet afgerond. Waardoor 3 dagen met een niet afgeslepen kies rondlopen voordat ze de werkzaamheden juist afronden. Alvorens 2 dagen voor de tijd vanuit de tandarts de afspraak afgezegd. 2 week later pas een nieuwe. Bij de nieuwe afspraak maar de helft van de geplande werkzaamheden, terwijl ik bij de andere kies pijn aan gaf waardoor ik alsnog weer een afspraak kan maken. Klacht tegen de tandarts ingedient. Benoemd niet wat hij doet en alles snel snel. Vulling zit en je bent klaar. Het is dat de tandartsen in winschoten vol zitten, anders was ik allang weg geweest. Slecht zaak.
Netjes en vriendelijk behandeld zoals gewoonlijk.
Duidelijke uitleg over hoe en wat en hoe het in de toekomst eventueel het gebit er bij zou kunnen staan.
Sinds de praktijk van mijn "oude" tandarts door Puur mondzorg is overgenomen, is de telefonische bereikbaarheid slecht. In plaats van rechtstreeks contact met de betreffende locatie wordt je, na heel lang wachten, doorverbonden met een telefoniste die, op jouw verzoek, weer een verbinding tot stand moet brengen met je voorkeurslocatie. Advies: alle locaties rechtstreeks bellen.
Het was wel even heftig, toen mijn gebit gereinigd wordt. Maar is nu een stuk beter.
Aardige werknemers, behandeling duurt ook niet te lang en/of doet geen pijn. Hangt er alleen wel vanaf wie je verdoofd. Na een behandeling heb ik flinke pijn erna gehad, maar bij de ander niet terwijl het om hetzelfde ging.
De tijd dat ik in de stoel heb gezeten was vele malen korter dan bij de vorige tandartsen. Nadat de "behandeling" klaar was moest ik zelf de tray met gereedschap aan de kant duwen om uit de stoel te komen. Ik hoop dat dit de volgende keer anders gaat anders gaan we op zoek naar een ander.
Kom er al sinds Van der Wal tandarts is in Veendam.
Om 13:00 een afspraak bij de mondhygiënist en daarna tandarts. Alle medewerkers kwamen te laat terug van pauze. Dus geen ontvangst. Afspraak bij de mondhygiënist was niet goed in het systeem gekomen. Dus alleen hij tandarts geweest. Ik combineer bewust altijd mijn afspraken omdat ik het bezoek aan de tandarts en mondhygiënist vreselijk vind. En er dus erg tegen op zie. Maar ik moest maar een nieuwe afspraak maken voor bij de mondhygiënist. Communicatie van (voor mij nieuwe) tandarts niet professioneel en onvriendelijk. Veel bevelen: ‘mond open!’ De eerste vraag was of ik wensen had. Bleken ofzo. Voor iemand als mij die het al vreselijk vind om naar de tandarts te gaan niet echt een goede opening. Ging gelijk denken of bleken dat zo erg nodig is. Al met al een hele vervelend bezoek. De afspraak met de mondhygiënist sla ik maar een half jaar over. De eerste vraag was of
Fijne behandeling
Ben zeer tevreden met de afgelopen keer mondhygiënist en tandarts controle
Redelijk
Vriendelijkheid, deskundigheid en professioneel. Heb alleen maar goede ervaringen.
We maken er geen lange verhalen van, goed is goed.
Een vlotte behandeling met uitleg wat er gedaan moest worden en waarom. Daarnaast adviezen voor goede mondzorg en verwijzing naar mondhygiëne. Ook daar dezelfde ervaringen. Zeer tevreden.
Moest mijn afspraak verzetten, en werd keurig en snel geholpen.
Ik had hiervoor een andere tandarts. Nu een andere vrouwelijke maar is ook prima.
Voortand verloren telefonische contact gehad en de scafe is hersteld binnen twee dagen
Een verademing met wat ik eerder had. Vriendelijke en deskundige mensen. Ik ga met plezier naar de tandarts.
Goede adviezen
Wat is onze tandarts fantastisch! Mijn dochter van 6 mocht meekijken bij haar familieleden. Annelie stoorde zich niet aan haar nieuwsgierige blikken die soms misschien wel even haar zicht verminderden tijdens de behandeling. Annelie stelt leuke vragen en geeft vol tact tips om je gebit zo goed mogelijk te beschermen. Ze legt goed uit wat ze doet. Bij haar ga je met plezier naar de tandarts en mijn kinderen ook!
Je word op je gemak gesteld door de tandarts welke ook serieus de tijd voor je neemt om te luisteren wat je klachten zijn maar ook de tijd neemt om je te vertellen waarom iets wel of niet hoeft te gebeuren
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.