Goed. Was wèl graag eerder geinformeerd - als járenlange klant met het hele gezin van St. van der Wal en opvolgers, voor mij J. Overweg - over het vertrek van allen en de situatie nu. Een foldertje van PUUR gaf dit niet aan.
Nadine stelt je op je gemak. Daardoor geef je je over aan de behandeling, je werkt dus mee doordat je ontspannen bent. Ik ben er weer door opgeknapt, kan weer lachen.
Precies op de afgesproken tijd. Zie boven
Kon dezelfde dag nog terecht toen ik klachten kreeg,en werd goed behandeld heb nl angst voor de tandarts.
Vriendelijk en kundige tandarts en Mondhygiëniste.
Het is niet meer de praktijk die het was. Veel wisseling van de tandarts niet weten bij wie je komt. Het maken van een afspraak zit een wachttijd op wat ABNORMAAL. Wij gaan kijken naar een andere tandarts
Vreemde tandarts maar aardig en rustig.
G goed geholpen en erg rustig persoon met goede uitleg. Je wordt er rustig van om door deze persoon behandeld te worden.
Personeel is zeer vriendelijk. Er word goed gecommuniceerd over wat er gaat gebeuren.
Prima
goeie dienstverlening
Vriendelijk, doen hun best om vertrouwd over te komen. Assistente kwam wel onzeker over.
Bij binnenkomst niet fatsoenlijk terug groeten, geef aan dat ik veel angst en pijn heb. Niets uitleggen over wat we gaan doen, stoel onafgesteld in meest onmogelijke positie. Mond open, mega spuit. Pure paniek met trillen en huilen. Tandarts besluit dan maar zonder verdoving te boren en dit ook niet te zeggen. Vlieg tegen plafond van pijn, schop op de stoel om te stoppen. Hallo ik vraag u iets! u heeft toch geen oorpijn?! Zegt de arts. Totaal geen inzicht in een patiënt die ligt te huilen en te schoppen van de pijn en paniek. Dan besluit ze alsnog te verdoven. Zet de verdoving op totaal de verkeerde plek. Wacht niet af tot verdoving werkt. Ik meld dit en word gewoon genegeerd. Ze boort nog 2 keer en stopt zonder iets te zeggen. Blijkbaar nu de vulling. Zodra de assistent zegt het is klaar, wil ik vertrekken. De tandarts dacht toen even een gesprekje en vervolgafspraak te kunnen bespreken. Ben huilend gevlucht naar de balie.
Om 8:00 had ik een afspraak. Ik was netjes 5 minuten van tevoren aanwezig. Stond ik voor een dichte deur te wachten tot 8:05. Dan zou je denken dat als je dan binnen komt dat je gelijk geholpen wordt. Dit was zeker nier het geval. 8:20 werd ik uiteindelijk echt geholpen. En dan was ik de eerste klant. Had dan die afspraak niet ingepland om 8:00 maar om 8:30. Ik bedoel jullie gaan 8:00 pas open maar dan al wel mensen in plannen. Zeer onvriendelijk. Na mijn afspraak wilde ik bij de balie weer een afspraak maken. Toen werd mij verteld dat ik nog maar even plaats moest bemen. De twee balie medewerksters waren gewoon aan het kletsen. Nogmaals zeer onvriendelijk.
Vriendelijk personeel en goede communicatie
Veel verschillende behandelaars waarvan ik het idee krijgt het niet gaat om klanten met een goed gebit maar eerder om winstbejag.
Communicatie bij afspraak zeer onhandig, twee keer mijn hele gesprek moeten doen...geen prijslijst op de site. Dus je weet niet waar je aan toe bent. Dan is het afwachten wie je krijgt als tandarts of wie dan ook. Ik vind het ontzettend achteruitgegaan met wat het voor die tijd was. Ontzettend teleurstellend. Wat ik wel goed vind is de mensen die er nu werken wel hun best proberen te doen. Maar ik vind het heel vervelend dat ik als patiënt totaal niet op de hoogte word gehouden van dat mijn vaste tandarts weg is en eigenlijk is er niemand meer van van het team. Jullie willen zoals het nu lijkt wil Puur alleen geld.
In de 3 jaar dat we nu zijn bij mondzorg, zien we veel wisselingen van personeel. De tandartsen en mondhygiënisten zijn vriendelijk, en leveren goed werk.
Als je iets hebt en je geeft het aan maken ze het direct in orde. Bijvoorbeeld scherpe randjes wegslijpen.
Goed uitleg en een fijne rustig behandeling
Maar geef hier niemand de schuld van De tandarts heeft mijn inziens goed haar best gedaan en gehandeld maar het eind resultaat was dus uiteindelijk niet goed
We zijn een gezin met 3 personen gingen altijd samen naar de tandarts, nu mogen er maar 2 personen op 1 dag een afspraak maken,. Dit betekent dit voor ons de ene dag 2 en de andere 1, en we komen uit Ter Apel, dit is voor ons geen doen. Of het kan veranderd worden dat je gewoon 3 afspraken kan maken of we zijn genoodzaakt iets anders te zoeken. We gaan al jaren naar Veendam naar de tandarts maar dit kan er bij mij niet in dat je niet 3 afspraken kan maken op dezelfde dag. Mvg Hindrik
Goed
Zie boven.
Correct ,vriendelijk ,goed
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.