Goed
x
Je wordt op je gemak gesteld
Rustige, aardige tandarts die alles uitlegt wat ze doet. Heel fijn.
Ik heb geluk met mijn sterke gebit, dus weinig werk voor de tandarts maar ik loop al bij Puur Mondzorg sinds het Tandarts van der Wal was en ik kom er altijd tevreden weg. Bij plotselinge tandvleesontsteking kon ik direct terecht en een dag na de behandeling was het weg. Ze zijn fantastisch!
De digitale back-office waardeer ik zeer. De herinneringsmail, de mogelijkheid via internet afspraken te maken en te wijzigen etc. Kortom een organisatie die meegaat met de tijd. Bij de mondhygeniste kom ik met plezier. Ze is heel vriendelijk, belangstellend en deskundig. Dat gold ook voor de vorige tandartsen. Maar de tandarts van de laatste keer was nieuw. Ze stelde zich niet voor, ik weet niet hoe ze heet, er was geen enkele persoonlijke klik. En de controle was in een minuutje klaar. Ik had het idee dat ze zich er wel erg gemakkelijk vanaf maakte.
Altijd vriendelijk en resoluut
Heb goede ervaring met Puur Mondzorg. Altijd duidelijke info en empathisch personeel. Alleen jammer zo lang te moeten wachten voor controle afspraak. Nu afspraak kunnen maken voor.........10 juli 2024!!!!
In alle rust door de tandarts geholpen.
Ik merk dat het een te grote praktijk is geworden en ik dat niet fijn vind Je weet niet meer welke tandarts de behandeling gaat doen en voor een vervolg behandeling is de tijd dat je aan de beurt bent wel erg lang. Ik moet 3 maanden wachten om een gaatje te laten vullen
Super
Kundig en snel geholpen, daar is niks mis mee. Echter is er veel wisseling in personeel, je ziet elke keer weer andere gezichten. Dat maakt het minder persoonlijk.
Afspraak gemaakt voor controle en bij aankomst krijg ik een tandsteen behandeling en vervolgens een controle. Al met al een half uur verder terwijl ik van niets wist.
Snel geholpen en goede uitleg gekregen.
Ingreep van kies trekken is duidelijk uitgelegd wat er te doen stond. Zo gepiept, geen vervelende ervaring, zag er wel tegen aan.
Prima tevreden. Nooit geen klachten. Mijn wensen worden goed besproken. Ook financieel wordt er duidelijk uitgelegd wat de kosten zijn voor een grote ingreep. Al jaren klant, wel veel wisseling. Maar nemen de tijd voor je.
Wordt altijd prettig te woord gestaan en het personaal is aardig.
Top
Zie boven
Het begint al erg onpersoonlijk met afspraak maken . Voor de zoveelste keer een andere tandarts. Vond haar niet onaardig maar mis wel iets.Afspraak maken voor behandeling duurt veel te lang en vervolgens wordt ik weer niet bij mij eigen tandarts ingepland .Er zijn vele gezichten weg gegaan sinds de overname ,dit is erg jammer en je vraagt je dan ook af. Waarom ?
Na het eraf gaan van mijn noodkroon was het moeilijk een afspraak te maken om deze er weer op te laten zetten. Na 2 week zonder noodkroon te hebben gelopen, is de nieuwe kroon er op gezet en is het uiteindelijk goed gekomen.
Ik heb nooit problemen met mijn gebit. Ik ga alleen naar de controles en mondhygiënist. De laatste jaren heb ik nooit dezelfde behandelaars zowel tandarst als mondhygiënist. De behandelaars zijn goed. Alleen elke keer nieuwe gezichten, dat vind ik niet oké. De laatste behandelaar was een buitenlandse dame. De behandeling was prima, alleen vond ik haar Nederlandse taalniveau niet helemaal oké.
Ik loop er tig aantal jaren reeds als cliënt. Voelt vertrouwd.
De praktijk is de afgelopen jaren uitgebreid, er zijn wat leden vertrokken en weer bij gekomen. Daarom is niet altijd vooraf bekend geweest welke tandarts er op mij stond te wachten, de mondhygiëniste is al wel jaren een fijn bekend gezicht. Inmiddels weet ik dat de tandarts die me de laatste keer geholpen heeft mijn vaste tandarts zal zijn. Daarmee lijkt er meer stabiliteit te zijn en weet ik wie ik over een half jaar zal aantreffen. Doorgaans behandelt een ieder me vriendelijk, is open, stelt vragen en geeft goede uitleg wat er wel/niet gebeurt of wat ik over een half jaartje kan verwachten. Op zich ben ik geen fan van kunststof kuipstoeltjes, dat ze voor een hygiënische wachtkamer een verstandige keuze zijn snap ik echter volkomen. Ik lees graag en neem ook graag mijn eigen boek mee, over de lectuur in de wachtkamer heb ik daarom geen mening. Achter de balie ging deze keer nogal vaak de plingel van een app op iemands mobiele telefoon, dat was eerder niet zo dus ik ga er van uit dat dit geboren is uit noodzaak. Ik moet op de werkvloer ook wel eens privé iemand bijstaan of antwoord geven op een prangende vraag, dat zal bij iemand die achter een balie werkt niet anders zijn. Het laatste bezoek bij de tandarts liep wat uit, voor mij was een klein meisje waarbij een kies is getrokken. Ze kwam opgelucht en blij de behandelkamer uit, trots dat ze dit had gedaan en dat het haar was meegevallen ook al was het wat gevoelig. Dat zij de volgende keer niet bang zal zijn voor de tandarts is een groot goed, daar heb ik wel wat wachttijd voor over :-)
Ik had in het begin altijd dezelfde tandarts,dat vond ik erg prettig. Daarna werd er steeds wat gewisseld,dat vond ik niet echt fijn. De laatste paar keer weer door een tandarts gezien,erg vriendelijk en meedenkend.
Prins Bernhardlaan 89
9641 LT Veendam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.