Ik ben niet zo goed met woorden. Maar ik vond het super zoals ik geholpen ben door jullie .

Fijn

Voelde me gehoord ik kon altijd terecht met vragen maar ook als het even niet ging. Hele fijne mensen

Goede service en kennis

We zijn tevreden met de communicatie en het proces

Geweldige bijstand

Vriendelijk bedankt voor alle hulp

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Zeer deskundig bijgestaan, waarbij ook werd gekeken naar de mens achter de aangedane situatie.

Er werd naar ons geluisterd, wij hadden niet om de situatie gevraagd. Maar werden erg goed geholpen en ondersteund.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Heel veel geduld en goed en duidelijk en altyd netjes. En heel veel begrip heel tevreden toffe leuke nette dames. Mvg carola Baarslag en jeremy de widt

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

zeer adequaat en vakkundig letselschadejuristen.

Bij mijn letselschade geval is er vooral veel emotie losgekomen, hier is zeer begripvol en vakkundig op geanticipeerd ook de gehele juridische en financiele afhandeling was geheel naar mijn wens.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Super helpful and informative.

Being a foreigner, navagting a situation like mine was very daunting and stressful. But I was helped every step of the way and all my worries were put to rest, so I could focus on my healing.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Een zorg uit handen genomen

Prima geholpen met de afhandeling van letselschade.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Benen kort tijd goed geholpen

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Ik ben heel erg goed geholpen en ondersteund! Er werd regelmatig contact met mij opgenomen over hoe het met mij ging. Ik voelde mij heel erg gehoord en serieus genomen door iedereen.

Goede letselschade advocatenkantoor

Ben heel tevreden met mevr Spinosa

Vriendelijk, duidelijk en vlot

Contact was vanaf het begin heel duidelijk en het team bij Spinosa Letselschadejuristen was begripvol met mijn situatie. Ze konden mij duidelijk uitleggen hoe het traject verliep en alles was snel geregeld. Kort gezegd: Heel fijn!

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Na ons ongeluk fijn contact gehad. Ze leven mee en hebben oog voor jou en je gezin. Komen bij je thuis en nemen tijd voor jou verhaal. Afhandeling ging prima. Ze nemen contact met je op waar nodig en zo blijf je goed op de hoogte

Professioneel

Zeer deskundig en tevreden

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Ontzorging op juridisch gebied bij letselschade

Aardige mensen die begrip hebben en stellen je gerust. Gaan voor een goed eindresultaat. Nemen de zorg over en geven goede feedback en adviezen. Hierdoor kun je je beter focussen op je herstel en zij doen hun deel waar ze goed in zijn. Dit geeft rust.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Oprechtheid in de omgang met klanten.

Meelevend

Na het ongeval hebben ze mij goed bijgestaan met vooral een luisterend oor.

Goede begeleiding

Een letselschade welke echt opkomt voor jou belangen. Ik heb het als heel prettig ervaren. Ze zijn erg professioneel en houden je goed op de hoogte.

Tevredenheid

We als ouders waren erg tevreden met u behulp en alles was netjes hoe het was afgesproken. We willen u bedanken voor alles en we wensen u een goede toekomst op u werk.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Wij zijn perfect geholpen door mevrouw Spinosa! Ze heeft ons goede adviezen gegeven en zijn zeer tevreden hoe ze alles heeft afgehandeld.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Het was een nachtmerrie en rollercoaster waar ik in terecht kwam. Maar met de lieve mensen van Spinosa langzaam weer omhoog gekrabbeld en weer mijn werk kunnen oppakken.

Super goed geholpen

Na mijn aanrijding heeft Spinosa mij goed geholpen om mijn schadevergoedingen op te eisen. De communicatie was goed en snel, en alles werd duidelijk uitgelegd . Ik ben zeer tevreden met hoe alles is verlopen.

• Wilt u ons kantoor in voorkomende gevallen weer inschakelen? Ja

Spinosa Letselschade die geeft echt om de mensen.

Vanaf de eerste dag tot aan de laatste dag hebben u en uw collega's mij altijd goed geholpen. Ik voelde me ( ondanks dat ik er vaak door heen zat) altijd gehoord en er is altijd begrip getoond zelfs als ik een beetje boos werd ( mijn excuses daarvoor). Jullie hebben mijn uitstekend bijgestaan in een tijd die voor mij heel moeilijk was/is. Wetende dat jullie mij bijstonden heeft mij er vaak doorheen gesleept. Mijn dank is groot!