Filters

1

Dramatische slechte afhandeling lekkage nieuwbouw woning

Onze nieuwbouwwoning werd opgeleverd met lekkage. We hebben dit aangegeven en het duurde twee weken voor ze deze lekkage eens kwamen repareren. Hiervoor hebben we meerdere keren moeten bellen en mailen. Ik vind dit echt niet kunnen een lekkage moet je altijd met urgentie behandelen. Je raad het al, na het repareren lekte het nog steeds. We moesten weer meer dan een week wachten totdat er een monteur langs kwam om de lekkage op te lossen. In deze weken van de lekkage is er flinke vochtschade ontstaan aan de plafondplaten en de schot plaat. Ook zitten er bruine vlekken in de tapijt tegels. Morgen wonen kan de twee plafondplaten alleen in drie delen vervangen. Waardoor er dus op elke plaat twee horizontale plinten komen. Dit vinden wij niet mooi en ik denk dat niemand dat mooi zou vinden. We hebben dan twee platen met alleen verticale plinten, en twee platen waar ook drie horizontale plinten op zitten. Dit is voor ons geen acceptabele oplossing. Wij worden eigenlijk de dupe van hun nalatigheid in het oplossen van de lekkage. We hebben een offerte opgevraagd bij onze schilder om alle dakplaten te schilderen als alternatief. De schade is hiermee niet verholpen maar wordt wel zo goed mogelijk gecamoufleerd. Hiermee zouden we vrede kunnen hebben omdat dan heel de zolder geschilderd is. De vinden ze te duur en we zouden er dan op vooruit gaan. Dit is zeker niet het geval want de vochtschade in de platen blijf je zien en we moeten dan zelf ook nog een oplossing zoeken voor de vlekken in het tapijt. Prima dat ze er niet mee akkoord gaan maar dan moeten ze zelf met een acceptabele oplossing komen om de schade te herstellen zonder deze drie lelijke extra horizontale plinten of naden op het plafond. Maar dat kunnen ze niet. Of ze kunnen het misschien wel maar dat is waarschijnlijk veel duurder. Ik vind het onacceptabel dat wij nu de dupe zijn van een nalatigheid veroorzaakt door morgenwonen. Tevens is de tuin niet volgens afspraak opgeleverd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Advies
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bedrijfsgegevens

Reggesingel 4 4

7461 BA Rijssen

088 1866066

[email protected]

Over Bouwnu

Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.