Kundig, duidelijke en vlotte communicatie en uiterst betrouwbaar

Was via internet op zoek naar een bedrijfswagen waarop Michel van de scheur van de bedrijfswagenadviseurs contact met mij opnam. Hij vroeg naar mijn wensen en heeft vervolgens een en ander voor mij duidelijk uiteengezet. Dit leidde tot de aanschaf van een nieuwe Volkswagen Caddy Maxi. Deze werd vandaag keurig op mijn adres afgeleverd met een duidelijke uitleg van de auto en een heerlijke fles wijn. Dank voor de hulp bij de aanschaf van deze prachtige auto! Frankhuisen Medical Training & Solutions

• Geleverd merk/model Volkswagen Caddy maxi

Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst! Fijn dat ook de kleur en ruimte helemaal naar je wens is. Veel ondernemersplezier, maar bovenal veilige kilometers gewenst voor de berijders!

Perfecte service

Ze denken mee, komen snel met een oplossing, controleren of alles naar wens is en zijn enorm vriendelijk. Zeer goede ervaring met De Bedrijfswagenadviseurs!

• Geleverd merk/model Hyundai I10

Perfecte service

Zeer positief, er werd heel goed geluisterd en in oplossingen mee gedacht. Michel is een prettig persoon om zaken mee te doen, hij kijkt heel erg breed in de markt en zet al zijn kennis in om de klant naar wens te helpen. De betrouwbaarheid en goede service hebben mij aan een fijne lease auto geholpen en mijn volgende zal ook zeker via Michel van de Bedrijfswagen Adviseurs besteld worden.

• Geleverd merk/model VW caddy

Sociaal meedenkend

Er werd goed naar mij geluisterd. Er was ruimte voor aanpassingen. Er was geduld, en michiel is heel sociaal en vriendelijk en geduldig. Ik heb echt een top auto! Hij heeft mij echt geholpen met een nieuw begin van mijn bedrijf, een investering, en ik kan hem altijd bellen en appen. Heel fijn!

• Geleverd merk/model Opel vivaro

Prima persoonsgerichte service!

Via de bedrijfswagenadviseurs heb ik 3 jaar geleden een Caddy geleased. Tot volle tevredenheid! De lease termijn was destijds 5 jaar, maar door omstandigheden moest ik de leaseauto eerder inleveren. Michel heeft toen zijn diensten opnieuw aangeboden: om hoge boetes bij de leasemaatschappij te voorkomen heeft hij iemand gezocht én gevonden, die voor de nog openstaande lease-termijn, mijn Caddy overnam. Dank voor de interventie! Chapeau!

• Geleverd merk/model VW Caddy

Goed advies ontvangen en uitstekend geholpen!

Via De Bedrijfswagenadviseurs twee Renault bakwagens afgenomen. Michel heeft ons uitstekend geadviseerd in onze keuze, en kon - gelet op de huidige levertijden - redelijk snel leveren. Wagens zijn conform wens, tegen een redelijke prijs. En contact is erg fijn verlopen.

• Geleverd merk/model Renault Master

Overzichtelijk, snel en heldere communicatie

Ik was al een tijd opzoek naar een geschikte partij die voor mij een bus kon regelen. Zelf zag ik het niet zitten om bij alle Lease maatschappijen te onderzoeken wat er allemaal op voorraad was. Aangezien ik niet veel eisen stelde aan de bus was ik er via de bedrijfswagen adviseur snel uit en hebben ze de deal snel rond gemaakt.

• Geleverd merk/model Volkswagen, Transporter

Geweldig super!!!!!

Zeer goed uitstekend wrd goed op de hoogte gehouden!!!service top !!!

Goede hulp gehad bij wat het beste bij mijn bedrijf paste

Heel goed en makkelijk contact te leggen. Je wordt snel geholpen en krijgt duidelijke antwoorden op je vragen. Ook het ombouwen van mijn auto perfect geregeld!

Voor de tweede keer hebben we De Bedrijfswagenadviseurs ingeschakeld voor een lease-auto. Ook nu zijn we weer vanaf het beging goed begeleid met verschillende offertes en de juiste informatie. En ..... helemaal bijzonder in deze tijd: Heel snel geleverd!

Super goed en snel geholpen.

Ik heb het als heel prettig ervaren.

Begeleiding werd top geregeld

Vanaf het eerste contact met de bedrijfswagen adviseurs is alles goed verlopen. Michel nam de tijd en zorgde ervoor dat wij een scherpe deal kregen voor onze nieuwe bedrijfswagen. Onze toekomstige bedrijfsbussen zullen wij weer laten verzorgen door de bedrijfswagen adviseurs.

Een geweldig bedrijf dat mee- en vooruit denkt.

Fijne contact momenten en nu waren wij de klant die een auto kwijt wilde. Zij hebben er voor gezorgd dat het voertuig snel is ingezet bij een klant die er nu veel plezier van kan hebben!

Niet meer zoeken, gelijk hier komen

Snel, efficiënt, eerlijk, vriendelijk, meedenkend en goede praktische adviezen Ik ben onwijs tevreden en raad deze mannen van harte aan. Ben bijzonder goed geholpen en rij nu in een fantastische wagen die goed bij mijn bedrijf past, praktisch is één er ook nog eens te gek uitziet

Super, zeer vertrouwd en er wordt gedaan wat er wordt beloofd

We hebben heel veel bedrijven en lease maatschappijen gesproken in de zoektocht naar onze nieuwe bedrijfsbus. Wat wij als zeer fijn ervaren hebben is het meedenken, korte lijntjes, snelle communicatie, en gewoon transparant zijn. Wij raden iedereen de bedrijfswagenadviseurs aan, als een bijzonder vertrouwd adres.

Goed no-nonsense advies

Waarom tijd verspillen met het bepalen welke leaseauto en daarna welke lease maatschappij bij mijn bedrijf past als ik alles in 1 keer bij 1 bedrijf kan doen. De bedrijfswagenadviseurs combineren jarenlange kennis van bedrijfsauto’s én leasemaatschappijen in een uniek bedrijf. Na een korte telefonische intake over mijn wensen zijn de bedrijfswagenadviseurs op zoek gegaan naar mijn ideale leaseauto. Een dag later hadden ze hem gevonden. Toen de extra opties doorgenomen en is de auto aangeboden bij de diverse lease maatschappijen. Kort daarna alle aanbiedingen doorgenomen met De bedrijfswagenadviseurs waarbij alle voor- en nadelen van de diverse aanbiedingen zijn doorgenomen en we vrij snel tot een keuze konden komen. Kort nadien is de auto, precies volgens wens, afgeleverd op de afgesproken tijd en dag. Het hele proces heeft slechts een kleine 3 weken in beslag genomen. Probeer dát zelf maar eens voor elkaar te krijgen bij een dealer en daarna bij een lease maatschappij. Ik ben dik tevreden en kan een ieder de bedrijfswagenadviseurs aanraden. Goeie, snelle no-nonsense oplossingen. Daar heb ik als drukke ondernemer wat aan. Ernst Weggers, Weggers Maritiem.

Heel tevreden over de service

Goed contact gehad.

Zeer tevreden!

De Bedrijfswagenadviseurs zijn voor mij op zoek gegaan naar een voorraadauto en ik was blij verrast door het scherpe leasetarief en de nog sneller dan verwachte levering.

Over De Bedrijfswagenadviseurs

De bedrijfswagenadviseurs is ontstaan door de behoefte van ondernemers om bedrijfswagens te leasen zonder tussenkomst van de dealer. Bij ons krijg je het beste advies op het gebied van bedrijfswagens en leveren wij leasecontracten met de beste voorwaarden.