Keurig en netjes afgehandeld

Ondanks een afschrijving doe niet klopte op de eindafrekening , is dat keurig en snel verholpen en opgestuurd .

Beste Aukje, Fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Keurig en vlot

Alles werd keurig en vlot behandeld. Op de dag van het tekenen van de akte werden we aardig ontvangen en mevrouw Loomans heeft ons alles duidelijk uitgelegd.

Beste Paulien, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

snelle en juiste communicatie

Woonhuis beschreven via Déwoonnotaris. goede service

Beste heer Verhoeven, Wij zijn blij om te horen dat onze service en het contact met ons kantoor u zo goed is bevallen. Hartelijk dank voor deze fijne review!

Goede communicatie, prettige ontvangst en heldere afwikkeling

Goede communicatie vooraf of hetgeen aan te leveren. Opmaak van de stukken, ontvangst en uitleg naderhand waren erg fijn.

Beste Rick, Fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Ontspannen en rustige sfeer

Het was een fijne en goede afwerking van de ondertekening van het passeren van de akte.

Beste heer en mevrouw Van den Berk, Hartelijk dank voor deze mooie review!

Prima kantoor. Klantvriendelijk en zeer accuraat.

We zijn goed en duidelijk geinstrueerd m.b.t. de procedures en contacten via zowel kantoor als internet

Beste heer Van Haren, Wij zijn blij om te horen dat u de communicatie met ons kantoor zo prettig heeft ervaren. Dank voor deze fijne reactie!

Vriendelijk, en goed gesprek

Netjes en goed afgehandeld

Beste heer Van der Vorst, Dank voor deze mooie beoordeling!

Dat liep op rolletjes.

Het geheel liep vlekkeloos. Helder en vriendelijk. Dus zeer tevreden. Oké, de planten bleken nep te zijn. Een minpuntje. Maar omdat er geen plantenonderhoud nodig was was er meer aandacht en liefde voor mij, de klant. Zo kun je het ook bekijken. Het adres was trouwens ook even zoeken maar dat zijn kruimeltjes van de taart die heerlijk smaakte.

Beste Theo, Fijn om te horen dat u - ondanks de kunstplanten :) - zo tevreden bent met onze dienstverlening. Op dit moment zijn wij al druk bezig met oplossingen om de vindbaarheid van ons nieuwe kantoorpand te verbeteren. Hier wordt dus aan gewerkt. Hartelijk dank voor deze ontzettend leuke reactie!

Fijne ervaring bij het aankopen van ons huis.

Prima ervaring bij de aankoop van ons huis. Persoonlijk moment bij het tekenen van de stukken en een prettige sfeer.

Beste Eva, dank voor deze mooie reactie!

Kort maar krachtig. Prima dus.

het pand was een beetje lastig te vinden.

Beste mevrouw Van Eekeren, Dank voor deze fijne review. Met uw opmerking m.b.t. de vindbaarheid van ons kantoorpand gaan wij aan de slag!

vriendelijk en zorgvuldig geholpen

We hebben snel een offerte ontvangen - die ook de beste prijs bleek te zijn. Vragen zijn ook snel beantwoord en alles is keurig op tijd afgehandeld.

Beste Danielle, Dank voor deze fijne reactie!

Super vriendelijke en duidelijke notaris!

Eindelijk een notaris die alles duidelijk uitlegt in taal die begrijpbaar is. Echt een aanrader!

Beste mevrouw Mennes, Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de uitleg. Dank voor deze mooie beoordeling!

Zeer prettig geholpen

Zeer goed geholpen

Beste Frank, Dank voor deze fijne reactie!

Behulpzaam, begripvol en begrijpbaar.

Fijne hulp, meedenkend en iedere stap wordt begrijpbaar besproken. Ze wensen je echt het beste toe.

Beste Femke, Heel fijn om te lezen dat uw ervaring met ons kantoor zo positief is geweest. Dank voor deze mooie review!

Alles netjes verlopen en afgehandeld, tevreden

Alles goed verlopen en afgehandeld,tevreden.

Beste Bert, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor deze fijne beoordeling!

Snel en goed geholpen

Heldere tarieven, duidelijke afspraken en goed geholpen.

Beste heer Rombouts, Hartelijk dank voor deze fijne review!

Vertrouwd en veilig gevoel

We zijn heel gastvrij ontvangen en hebben er een goed gevoel bij dat we onze belangrijke zaken bij deze partij hebben ondergebracht. Communicatie is heel snel en in deze tijd makkelijk digitaal. Zo heb je alle gegevens snel bij de hand.

Beste mevrouw Van den Boer, Wij zijn blij om te horen dat u het bezoek aan ons kantoor en de (digitale) communicatie zo positief heeft ervaren. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Persoonlijke aandacht en duidelijke uitleg

Het was een plezierige ervaring met duidelijke communicatie en professionele manier van werken. Zeker omdat het een eerste koopwoning betreft vonden we de persoonlijke aandacht en duidelijke toelichting heel fijn.

Beste Lotte, Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over het contact met ons kantoor en onze manier van werken. Dank voor deze fijne review!

Efficiënt

Prima geholpen met aankoop van nieuw huis. Efficiënt en vriendelijk

Beste Carl, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Dank voor deze mooie beoordeling!

Goede service en snelle afhandeling

Beste Thomas, Dank voor deze mooie review!

vakwerk geleverd door de notaris en personeel

goede ontvangst en sfeer ,de zaak vakkundig uitgelegd de procedure goed afgehandeld, hiervoor nogmaals onze hartelijke dank.

Beste Henk, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wij danken u hartelijk voor deze fijne reactie!

Heel fijn en duidelijk.

Beste heer Halberstadt, Heel veel dank voor deze mooie beoordeling!

Klantvriendelijk, duidelijk, goede communicatie

Er is een gezegde dat luidt, mensen onthouden niet wat je hebt gezegd maar wel hoe je ze laat voelen. En dat beschrijft eigenlijk wat de woonnotaris zo goed doet. Aan het bezoek aan de Woonnotaris en de interacties voorafgaand aan het passeren van de verkoopakte van ons huis, houdt ik een fijn gevoel over. De ontvangst, de open en heldere communicatie, de snelle reacties op e-mails, het ontzorgen. Alles bij elkaar een hele goede klantervaring, dus dikke aanrader!

Beste Jerry, Hartelijk dank voor deze mooie, uitgebreide review. Erg leuk om te lezen dat u het contact met ons kantoor zo positief heeft ervaren!

Vriendelijk, duidelijk en laagdrempelig

Hele toegankelijke ongedwongen sfeer, fijne en persoonlijke begeleiding bij het kopen van ons eerste huis!

Beste Jolien, Dank voor deze leuke reactie! Fijn om te lezen dat de sfeer en begeleiding zo goed bevallen is. Wij wensen jullie veel woonplezier in jullie nieuwe huis!

vriendelijk, correct, informatief

Beste Annemarie, Dank voor deze fijne review!

Over DéWoonnotaris.nl Vlijmen

DéWoonnotaris.nl in Vlijmen ontzorgt u op alle gebieden van notariële afwikkelingen rondom uw woning. Het afsluiten of oversluiten van uw hypotheek en het opstellen van een testament of samenlevingscontract. Zo hoeft u nergens meer aan te denken. Waarom zijn wij dé notaris voor u? - Ervaren medewerkers; - Duidelijke communicatie; - Hoge mate van efficiency; - Scherpe tarieven; - Speciaal starterspakket. Mgr. van Kesselstraat 2 5251 AX Vlijmen T 088-6668666 [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.