Prima begeleiding

Het is minimalistisch, maar daar is de scherpe prijs ook naar. Je krijgt mails waarin duidelijk wordt gezegd wanneer je waarop moet wachten of wat er juist toegestuurd moet worden (door andere partijen) om te beginnen. Tijdens de overdracht zelf waren ze hartstikke vriendelijk en werd er ook de tijd genomen voor een babbeltje.

Beste Dirk, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de communicatie en de sfeer bij de overdracht. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Alles prima verlopen

Keurig ontvangen en alles goed uitgelegd

Beste heer Van Son, Dank voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangst en toelichting. Dank voor uw vertrouwen en wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst.

vriendelijk en verstand van zaken

Tijd voor onze overdracht, complimentje voor onze aankoopmakelaar. Prettig gesprek

Beste Marloes, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Prima communicatie!

Afspraak maken begon moeilijk, volle agenda. Maar na doorverbinden met vlijmen snel een afspraak kunnen maken op korte termijn. Gesprek was volledig duidelijk en er werd goed meegedacht! Kortom een prima ervaring!

Beste Antoon, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent over de communicatie en dat we snel een afspraak konden regelen, ondanks een volle agenda. Wij danken u voor uw vertrouwen en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Kort maar krachtig.

Kort binnen geweest voor de overdracht van ons huis. Verder goed geholpen en vriendelijk.

Beste mevrouw Passchier, Dank voor deze mooie reactie! Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen bij de overdracht van uw huis en dat u tevreden bent met onze service. Wij bieden elke cliënt graag een prettige ervaring, hoe kort het bezoek ook mag zijn. Mocht u ons in de toekomst weer nodig hebben, dan staan we graag voor u klaar.

Geweldige service

We hebben hele goede ervaringen met de Woonnotaris in Vlijmen. Neemt de tijd voor je alles wordt duidelijk uitgelegd.

Beste Maurice, Bedankt voor uw positieve feedback! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Uiteraard nemen wij graag de tijd om uw vragen te beantwoorden en alles duidelijk uit te leggen. Dank voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Super service

Wij hebben meerdere zaken geregeld via de woonnotaris in vlijmen een super fijn bedrijf waar ze luisteren naar je wenden en met alles mee denken. Wij zouden het iedereen aanraden!

Beste Wendy, Wat een leuke reactie! Dank voor deze mooie beoordeling.

Heel goed goed ontvangen duidelijke uitleg kon vragen wat je wil werd altijd beantwoord.

Beste heer Boelen, Goed om te horen dat u de ontvangst en toelichting zo positief heeft ervaren. Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Mevr. Vulto

Prima notaris, ontspannen en duidelijk.

Beste Jo, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Zeer fijn kantoor, dat snel en adequaat reageert

Fijn notariskantoor dat snel en vakkundig alles afhandeld. Ben wel alert op de voorwaarden om achteraf geen extra kosten te krijgen. Daar zijn ze verder erg helder in wat er in welk scenario aan kosten bij kan komen, maar toch even goed op letten.

Beste Eric, Dank voor deze fijne review!

Duidelijke uitleg en hele goede begeleiding gekregen. Communicatie ook top, snel reactie, goed telefonisch bereikbaar. Er werd echt de tijd voor ons genomen. Super bedankt!

Beste Lonneke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

prettige, correcte en snelle afwikkeling

zie boven

Heel fijn om te horen dat u de afwikkeling zo positief heeft ervaren. Hartelijk dank voor deze mooie review!

Goed contact en een prima service.

Beste Patrick, Dank voor deze mooie beoordeling!

Vriendelijk en netjes geholpen.

Ben zeer tevreden over hoe je geholpen wordt vriendelijk kunt zoveel vragen als je wil alles wordt netjes uitgelegd.

Beste heer Boelen, Hartelijk dank voor deze fijne reactie!

Overdrachtsmoment was prettig en helder, de voorbereiding kon beter.

In de aanloop naar de koop van onze eeste woning hebben we Huijbregts Notarissen & advies uitgekozen op basis van informele tip. We hebben ook het samenlevingscontract afgesloten en afgewogen of er een extra akte nodig was voor een specifieke situatie. In de voorbereiding was het prettig geweest om met 1 contactpersoon te schakelen voor het samenlevingscontract en de koopakte. Er was veel communicatie nodig om een afspraak te plannen en het was aan ons zelf om scherp te blijven dat alles tijdig plaatsvond (zoals doornemen samenlevingscontract voordat het dossier voor de koopakte werd gesloten). Wel was het prettig dat de afspraak online kon plaatsvinden. Voor de afweging om te bepalen of er een extra akte nodig was hebben we uiteindelijk beter advies gehad van ons hypotheek adviseur. Het was ons niet duidelijk op basis waarvan we een besluit konden maken. Uiteindelijk hebben we besloten dat een extra akte niet nodig is en waren we blij verrast dat een notitie in de conceptstukken was overgenomen. Het uiteindelijke ovdrachtsmoment was erg prettig en helder.

Beste Milou, Hartelijk dank voor uw review! Aan uw opmerkingen m.b.t. de communicatie zullen wij de nodige aandacht besteden. Wij zijn blij om te horen dat u het overdrachtsmoment zo positief heeft ervaren.

Zwakke communicatie, rommelig verloop

Vroeg in het proces alle gevraagde documenten aangeleverd, vervolgens een aantal weer opnieuw opgevraagd; mails lijken niet met aandacht te worden gelezen. Vervolgens na meer dan 8 weken worden de documenten schijnbaar pas bekeken en lijkt onze situatie niet zo standaard als overeengekomen, en moet er ineens last-minute, ná sleuteloverdracht pas worden gepraat over samenlevingscontract. Schijnbaar is het tijdig lezen van documenten geen onderdeel van het takenpakket van een notaris. Ook mag je verwachten een dienstverlener wel goed nakijkt of de gevraagde en aangeboden dienst overeenkomt. Dat het afwijkt van de standaard, dat kan, maar waarom krijgen we dat dan pas te horen 1 week voor sleuteloverdracht, meer dan 8 weken na het aanleveren van de documenten? Voor standaardcontracten een prima notaris; niet duur en ter plekke vriendelijk ontvangen. Verwacht echter weinig service of meedenken.

Beste Thijs, Dank voor uw reactie. Uiteraard betreuren wij het feit dat uw ervaring met ons kantoor niet zo positief is geweest. Wij nemen uw opmerkingen mee voor de toekomst.

Goede contact, vriendelijk en behulpzaam

Beste Nalinie, Hartelijk dank voor deze mooie review!

Gastvrij

We voelden ons meteen op ons gemak bij binnenkomst. Vriendelijke medewerkers.

Beste Aleida, Heel fijn om te horen dat u het bezoek aan ons kantoor zo positief heeft ervaren. Dank voor deze mooie reactie!

Duidelijke fijne en aardige notaris

Een fijn notaris bureau zonder te veel poespas die ons op een fijne en gezellige manier voorbereide en ondersteunde bij onze eerste koopwoning!

Beste Juul, Hartelijk dank voor deze leuke reactie!

Gewoon goed

Voldoende uitleg en specifieke extra aandacht voor punten die mis kunnen gaan.

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

vriendelijk én efficiënt

Door een communicatiefout ontstond er onduidelijkheid over het tijdstip van passeren. De notaris toonde zich flexibel en het passeren kon toch doorgaan in een mooie rustige kamer met goede koffie. De informatievoorziening vanuit het notariskantoor was dik in orde.

Beste Hans, Dank voor deze fijne reactie!

Voelde mij echt klant binnen de droge materie die nu eenmaal noodzakelijk is

Aktes, ze zijn er te pas en onpas. Hoe we ze behandelen wordt gedaan door mensen. Door aandacht werd het passeren van de akte leuker , zeker ten opzichte van het financiële traject wat "de overheid en banken" verzonnen hebben wat niets meer te maken heeft met menselijke aandacht. Aandacht ook voor onze persoonlijke situatie, waardoor je als klant werd behandeld i.p.v. dossier nummer

Beste heer Swart, Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide reactie. Heel fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren.

goede uitleg, zorgvuldig

Beste Eric, Dank voor deze fijne review!

Geholpen zoals verwacht, geen verassingen

Beste Roland, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Ik ben super blij met de Woonnotaris. Ben snel geholpen op een vriendelijke meedenkende manier. Zag niets over het hoofd. Het was een mooie ontmoeting. Voel me zeer geholpen

Beste Hanny, Wat een fijne reactie! Dank voor deze mooie beoordeling.

Over DéWoonnotaris.nl Vlijmen

DéWoonnotaris.nl in Vlijmen ontzorgt u op alle gebieden van notariële afwikkelingen rondom uw woning. Het afsluiten of oversluiten van uw hypotheek en het opstellen van een testament of samenlevingscontract. Zo hoeft u nergens meer aan te denken. Waarom zijn wij dé notaris voor u? - Ervaren medewerkers; - Duidelijke communicatie; - Hoge mate van efficiency; - Scherpe tarieven; - Speciaal starterspakket. Mgr. van Kesselstraat 2 5251 AX Vlijmen T 088-6668666 [email protected]