Snelle en adequate afwikkeling.

Bij vragen reageren ze snel, dit betreft Kevin Beecker en collegaas. Als je ze om een bevestiging vraagt omdat het toch wel om heel veel geld gaat, krijg je deze gelijk, zodra ze het kunnen, vond ik erg prettig. Er is een goede prijs-kwaliteit verhouding en als ik in de toekomst nog meer zaken bij een notaris moet regelen zal ik dit zeker bij hen doen.

Professioneel

Netjes en zakelijk en menselijk. Vriendelijke notaris.

Duidelijk en snelle afhandeling

Goede communicatie en fijne sfeer

Wij zijn goed geholpen door de Woonnotaris omtrent aktes van levering en hypotheek. De afwikkeling ging soepel en prettig.

Great quality and service

It was very clear communication and requirements from the beginning to the end of the process

Professional practice that was good to deal with.

After the purchase of my home, the agent recommended De Woonnataris to handle the formalities. They were very professional and a pleasure to deal with. Assala Bzami went out of her way to ensure I understood everything as I am not a native Dutch speaker

uitstekend

Ik ben steeds keurig op de hoogte gehouden. Ook vragen werden snel beantwoord.

Supergoed geholpen

Ik ben supergoed ondersteund in een complexe materie.

Top service!

Professioneel met een fijne persoonlijke benadering.

Snel, vriendelijk en efficient.

Geheel volgens afspraak en snel afgehandeld.

Simpel en duidelijk

Uitleg was zo als hoort te zijn Duidelijke uitleg voor iedereen niet te langdradig. Dus gewoon top

Vriendelijk, professioneel en persoonlijk

Prettige ervaring bij de aankoop van mijn appartement. Vriendelijke ontvangst. Er werd alle tijd genomen door de notaris voor de uitleg. Erg laagdrempelig. Kortom zeker een aanrader.

In één keer goed geregeld

Voor de aankoop van onze nieuwe woning vroegen wij Dé Woonnotaris. Vanaf het eerste contact tot en met het tekenen van de contracten, verliep het proces vlekkeloos. Geen problemen en duidelijk gecommuniceerd.

Prettige notaris, Legde een en ander duidelijk uit tijdens het tekenen van de leveringsakte. In het traject voor de overdracht, contact gehad met Kevin, bij wie ik met al mijn vragen terecht kon en die snel en duidelijk reageerde.

Snelle offerte binnen, alles goed geregeld en in fijne, duidelijke taal uitgelegd.

Noodzakelijk gedaan wat moet geen meerwaarden

Weer het gevoel bij een Notaris dat het snel geld verdienen is. Geen echte meerwaarde.

n.v.t.

Alles verliep zonder problemen

Heel goed geholpen!

We zijn op verschillende onderdelen heel goed geholpen, makkelijk contact, hele vriendelijke mensen gesproken die alles heel duidelijk aan ons uit konden leggen!

Vlotte afwikkeling zonder onnodige complicaties

Alle gegevens vroegtijdig verzameld en op juiste manier verstuurd. Documenten welke 2 dagen voor overdracht werden toegestuurd waren compleet en correct.

Heel

Uitstekend meedenken, bereidwillig om mee te bewegen. Top!

Zeer goed en snel geholpen

Wij hebben ons gewend tot de woonnotaris en zoals de vorige keren zijn wij snel en goed geholpen.

Mijn ervaring was goed netjes geholpen

helder en professioneel

Vriendelijk en correct!

volgens verwachting, keurig

volledig, op tijd, ontzorgd

Julianastraat 19

5251 EC Vlijmen

Over DéWoonnotaris.nl Vlijmen

DéWoonnotaris.nl in Vlijmen ontzorgt u op alle gebieden van notariële afwikkelingen rondom uw woning. Het afsluiten of oversluiten van uw hypotheek en het opstellen van een testament of samenlevingscontract. Zo hoeft u nergens meer aan te denken. Waarom zijn wij dé notaris voor u? - Ervaren medewerkers; - Duidelijke communicatie; - Hoge mate van efficiency; - Scherpe tarieven; - Speciaal starterspakket. Mgr. van Kesselstraat 2 5251 AX Vlijmen T 088-6668666 [email protected]