Snelle offerte binnen, alles goed geregeld en in fijne, duidelijke taal uitgelegd.

Noodzakelijk gedaan wat moet geen meerwaarden

Weer het gevoel bij een Notaris dat het snel geld verdienen is. Geen echte meerwaarde.

Beste Rob, Dank voor uw feedback. We betreuren het feit dat uw ervaring niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen helpen ons onze diensten te verbeteren. We streven ernaar om elke klant de best mogelijke service te bieden en waarderen uw input om dit te bereiken. Nogmaals dank voor uw reactie!

n.v.t.

Beste mevrouw Wagemakers, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat onze dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uiteraard kijken wij ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Alles verliep zonder problemen

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de afwikkeling. Dank voor uw vertrouwen en graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Heel goed geholpen!

We zijn op verschillende onderdelen heel goed geholpen, makkelijk contact, hele vriendelijke mensen gesproken die alles heel duidelijk aan ons uit konden leggen!

Beste Iris, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u het contact met onze medewerkers zo positief heeft ervaren. Uiteraard staan wij in de toekomst graag weer voor u klaar!

Vlotte afwikkeling zonder onnodige complicaties

Alle gegevens vroegtijdig verzameld en op juiste manier verstuurd. Documenten welke 2 dagen voor overdracht werden toegestuurd waren compleet en correct.

Beste Huub, Dank voor deze fijne reactie! Wij vinden het fijn om te horen dat u de afwikkeling zo positief heeft ervaren. Dank voor uw vertrouwen en graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar!

Heel

Uitstekend meedenken, bereidwillig om mee te bewegen. Top!

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij vinden het uiteraard belangrijk om mee te denken met onze cliënten en gezamenlijk de beste oplossing te vinden. Heel fijn om te horen dat u onze service ook op die manier heeft ervaren. Wij danken u voor het vertrouwen in ons kantoor. Graag zijn wij u in de toekomst weer van dienst!

Zeer goed en snel geholpen

Wij hebben ons gewend tot de woonnotaris en zoals de vorige keren zijn wij snel en goed geholpen.

Beste Ruud, Dank voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de snelheid en kwaliteit van onze dienstverlening. Bedankt voor het vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Mijn ervaring was goed netjes geholpen

Beste Ellis, Hartelijk dank voor deze fijne reactie. Heel fijn om te horen dat uw ervaring met ons kantoor zo positief is geweest. Dank voor uw vertrouwen!

helder en professioneel

Vriendelijk en correct!

Beste Ben, Dank voor uw mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

volgens verwachting, keurig

volledig, op tijd, ontzorgd

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat alles volgens verwachting en keurig is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons zeer belangrijk. Bedankt voor uw vertrouwen!

Prima kantoor.

Wederom fijn geholpen! Het is dat we geen vragen hadden, anders werden deze vast en zeker uitgebreid beantwoord.

Beste Randy, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat u wederom fijn geholpen bent. Mocht u in de toekomst toch nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard klaar om deze te beantwoorden. Bedankt voor uw vertrouwen in ons kantoor!

Alles makkelijk en snel geregeld.

Precies wat ik van een woonnotaris verwachte

Beste Niels, Wat een mooie reactie! We zijn blij te horen dat alles naar verwachting is verlopen. Dank voor uw vertrouwen in onze dienstverlening.

Vriendelijk en correct.

Al verschillende keren bij die notaris geweest, en zijn altijd heel goed geholpen. Alles werd duidelijk verteld en ik kan dan ook deze notaris aanbevelen.

Beste heer Van Loghem, Hartelijk dank voor deze fijne reactie! Goed om te horen dat u het contact met ons kantoor als vriendelijk, duidelijk en correct heeft ervaren. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

in één woord : Geweldig !

Gemoedelijke sfeer, aardige Notaris .... ervaring om niet te vergeten .....

Wat fijn om te horen dat u onze diensten als geweldig heeft ervaren! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Ontspannen sfeer

We werden ontvangen met koffie en de notaris was vriendelijk en joviaal, alles was binnen een half uur geregeld. Ook is er een goede parkeergelegenheid.

Beste Pierre, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u de sfeer tijdens uw bezoek aan ons kantoor zo ontspannen en vriendelijk heeft ervaren. Het is fijn om te horen dat de parkeergelegenheid goed was. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Prima begeleiding

Het is minimalistisch, maar daar is de scherpe prijs ook naar. Je krijgt mails waarin duidelijk wordt gezegd wanneer je waarop moet wachten of wat er juist toegestuurd moet worden (door andere partijen) om te beginnen. Tijdens de overdracht zelf waren ze hartstikke vriendelijk en werd er ook de tijd genomen voor een babbeltje.

Beste Dirk, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de communicatie en de sfeer bij de overdracht. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Alles prima verlopen

Keurig ontvangen en alles goed uitgelegd

Beste heer Van Son, Dank voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de ontvangst en toelichting. Dank voor uw vertrouwen en wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst.

vriendelijk en verstand van zaken

Tijd voor onze overdracht, complimentje voor onze aankoopmakelaar. Prettig gesprek

Beste Marloes, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Prima communicatie!

Afspraak maken begon moeilijk, volle agenda. Maar na doorverbinden met vlijmen snel een afspraak kunnen maken op korte termijn. Gesprek was volledig duidelijk en er werd goed meegedacht! Kortom een prima ervaring!

Beste Antoon, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent over de communicatie en dat we snel een afspraak konden regelen, ondanks een volle agenda. Wij danken u voor uw vertrouwen en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Kort maar krachtig.

Kort binnen geweest voor de overdracht van ons huis. Verder goed geholpen en vriendelijk.

Beste mevrouw Passchier, Dank voor deze mooie reactie! Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen bij de overdracht van uw huis en dat u tevreden bent met onze service. Wij bieden elke cliënt graag een prettige ervaring, hoe kort het bezoek ook mag zijn. Mocht u ons in de toekomst weer nodig hebben, dan staan we graag voor u klaar.

Geweldige service

We hebben hele goede ervaringen met de Woonnotaris in Vlijmen. Neemt de tijd voor je alles wordt duidelijk uitgelegd.

Beste Maurice, Bedankt voor uw positieve feedback! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Uiteraard nemen wij graag de tijd om uw vragen te beantwoorden en alles duidelijk uit te leggen. Dank voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Super service

Wij hebben meerdere zaken geregeld via de woonnotaris in vlijmen een super fijn bedrijf waar ze luisteren naar je wenden en met alles mee denken. Wij zouden het iedereen aanraden!

Beste Wendy, Wat een leuke reactie! Dank voor deze mooie beoordeling.

Heel goed goed ontvangen duidelijke uitleg kon vragen wat je wil werd altijd beantwoord.

Beste heer Boelen, Goed om te horen dat u de ontvangst en toelichting zo positief heeft ervaren. Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling!

Mevr. Vulto

Prima notaris, ontspannen en duidelijk.

Beste Jo, Hartelijk dank voor deze mooie reactie!

Julianastraat 19

5251 EC Vlijmen

Over DéWoonnotaris.nl Vlijmen

DéWoonnotaris.nl in Vlijmen ontzorgt u op alle gebieden van notariële afwikkelingen rondom uw woning. Het afsluiten of oversluiten van uw hypotheek en het opstellen van een testament of samenlevingscontract. Zo hoeft u nergens meer aan te denken. Waarom zijn wij dé notaris voor u? - Ervaren medewerkers; - Duidelijke communicatie; - Hoge mate van efficiency; - Scherpe tarieven; - Speciaal starterspakket. Mgr. van Kesselstraat 2 5251 AX Vlijmen T 088-6668666 [email protected]