Ik heb een geweldig professionele ervaring gehad met Alveo advocaten voor een ots zaak. Voor meester Alina van Vliet heb ik alleen goede woorden! Top advocate!

Topservice&team!

Mijn ervaring met Alveo advocaten & mediators, verliep goed en snel. Altijd goed bereikbaar als ik vragen had . Pakken dingen gelijk op. Heel eerlijk, concreet , sociaal en betrouwbaar .

Betrokken

Analyseert een casus goed, is betrokken. Geeft eerlijk hoe en waar je voor staat en waar ze samen met jou voor wilt gaan.

Toppers!

Denken met je mee, en begrijpen je volledig. Helpen tot het uiterste.

Vasthoudend en grote steun

Alina is een pittige advocate die met client meedenkt, niet met jeugdzorg. Daarnaast is ze een lieve moeder met hart voor kinderen en een fijne steun voor mij als client (en moeder).

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Fijne ervaring, deskundige advies en goede communicatie

In meerdere zaken ben ik bijgestaan en telkens goed en deskundig geholpen. Ook werd ik in iedere zaak goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd over de ontwikkelingen binnen de procedure. Dank u wel!

Vastberaden deskundigheid

Alina heeft mij sterke en vastberaden hulp geboden.

Geweldig team!

De afgelopen jaren meermaals bijgestaan door Alina. Door haar kennis en kunde is alles tot een goed einde gebracht. Ze stelt je op je gemak als het even te veel is, en staat altijd voor je klaar!! Ik ben Alina en haar team enorm dankbaar!

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Een goede advocaat, die mij met veel hulp en adviezen mijn zaak heeft afgehandeld.

Ik had veel moeite en schade van die huwelijk, maar met de adviezen van die advocaat heeft ze mijn zaak met succes afgehandeld. Ik kreeg heel veel hulp en zij heeft heel veel kennis en ervaring over familierechten.

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Ben jaren lang uitstekend geholpen met alles, stonden/staan altijd voor me klaar. Ben ze erg dankbaar.

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

We hadden een klik dat is belangrijk

Als je met de rug tegen de muur sta en niet meer weet hoe verder is mijn ervaring om samen met een advocaat een oplossing te zoeken. Dit is gelukkig gelukt en geeft weer rust in mij leven. Zo kan ik weer verder werken aan mij toekomst Bedankt team van Alevo advocaten

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Ze hebben ons ontzettend goed geholpen

Wij hopen nooit meer een advocaat nodig te hebben, maar anders komen we zeker terug bij Alvea Advocaten & Mediators.

Alveo Advocaten houdt je staande

Ik leerde Alina kennen in een onrustige en onzekere tijd. Alina wist mij telkens weer gerust te stellen en luisterde altijd aandachtig naar mijn zorgen. Ze weet écht wat ze doet. Ze is ontzettend gemotiveerd en krachtig. Dankzij haar inspanning hebben we een resultaat bereikt waar ik elke dag (nog steeds) ontzettend dankbaar voor ben. Ik zou Alveo advocaten dus absoluut aanraden!

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

In 1 woord " Fantastisch "

Heb alleen maar goede ervaringen met Alina gehad. Het was een hele moeilijke casus met heel veel verschillende instanties. Elke rechtzaak voelde en was een overwinning maar omdat m'n ex nergens naar handelde heeft t toch erg lang geduurd. Maar uiteindelijk heeft Alina het toch voor elkaar gekregen zodat er nu toch een co-ouderschap is Ik ben Alina daar heel erg dankbaar voor

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

de reis heeft zijn doel bereikt.

Het team van Alveo Advocaten en Mediators is echt geweldig, meewerkend en behulpzaam. Ze hebben mij allemaal van begin tot eind enorm geholpen in mijn zaak. Ik wil Alina en Kaltoum hartelijk bedanken voor hun steun. Ze hebben er alles aan gedaan om mijn rechten terug te krijgen. Ik waardeer hun inzet en steun enorm. Hartelijk dank aan iedereen in het team van Alvoe.

geweldig!

In een lange strijd heeft Alina van Alveo advocaten mij bijgestaan in familierecht. Altijd betrokken en strijdlustig, bereikbaar en eerlijk. Dat laatste, eerlijk is belangrijk zo weet je wat je te wachten staat tijdens de zitting. Alina was goed voorbereid en wist waar ze het over had. Ik kreeg goede steun tijdens de zitting met 100% resultaat!

Tevreden!

Alina is een ervaren, betrouwbare en doortastende advocate, die wanneer nodig, een peptalk geeft en je hoofd helder houdt. Neemt je serieus, maakt tijd en gaat gelijk voor de volle 100% voor je. Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben, dan weet ik Alina weer te vinden.

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Een krachtig team maakt het verschil

“In een periode waarin allerlei emoties door je heen gaan en er van alles gebeurt om je heen, is het juist van groot belang je focus te houden op je doelen en het zorgvuldig afhandelen van zaken. Waar ik normaal gesproken goed mee om kan gaan, was het door alles voor mij totaal niet te overzien. Door de betrokkenheid, deskundigheid en volharding van mevrouw Koop- van Vliet en mevrouw Hider kan ik na twee jaar strijden zeggen dat het scheidingsproces voorbij is en ik de draad weer op kan pakken. Wat een een power hebben jullie als team! Door jullie bleef ik vertrouwen houden in mijn keuzes en behield ik mijn kracht en doorzettingsvermogen. Bedankt voor alles!”

Geweldig zo dankbaar

Gelukkig had iemand mij Alina Koop -van Vliet aanbevolen! Eindelijk de knoop doorgehakt om te willen scheiden en beland zo in de hel. Gelukkig werd ik bijgestaan door Alveo advocaten. Alina heeft mij van het begin tot nu bijgestaan en gesteund. We zijn 2,5 jaar verder en het eind komt nu inzicht. Ik ben erg dankbaar voor het vertrouwen dat Alina mij gegeven heeft. Alina is trouw, direct, eerlijk, snel, daadkrachtig, scherp en ze gaat er 100% voor. Haar hele team staat voor je klaar als het moet. Alina is niet zomaar een advocaat maar ze is meer dan dat. Alina en haar kantoor laten je thuisvoelen. Ben dankbaar dat wij jou als advocaat hebben gekregen.Het was een moeilijke strijd eentje met een lange adem. Niet alleen voor mij maar ook voor Alina. Maar Alina is blijven strijden. Dankjewel dat jij in mij geloofde en voor de meiden hebt gestreden. Ook op de moeilijke momenten heeft Alina en haar kantoor mij er doorheen getrokken. Eerlijkheid heeft ons zover gekregen in deze verschrikkelijke scheiding. Ik had dit nooit gekund zonder Alina.

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Deskundige begeleiding, zorgvuldige voorbereiding en toegankelijke team, onder leiding van mr. Koop

Alveo Advocaten en Mediators heeft mijn ervaring met juridische zaken buitengewoon positief gemaakt, met name door de professionele begeleiding van mr. Koop - van Vliet. Vanaf dag één voorzag zij mij niet alleen van deskundig advies, maar zorgde er ook voor dat ik altijd goed voorbereid was. De sublieme wijze waarop zij mijn verweer voerde tijdens een rechtszitting getuigt van een grondige voorbereiding en doordachte strategie. Elke zin leek zorgvuldig afgewogen, wat het vertrouwen in haar aanpak versterkte. Mijn waardering gaat eveneens uit naar de collega's en kantoorgenoten van Alveo Advocaten en Mediators. Tijdens de afwezigheid van mr. Koop - van Vliet waren zij bijzonder toegankelijk en stonden altijd paraat met de beste adviezen. Hun teambenadering heeft mijn vertrouwen in het kantoor als geheel versterkt.

Daadkrachtig en maatwerk

Ik ben 2 maal naar grote tevredenheid bijgestaan door Mr. A. van Vliet en haar collega's. Afspraak is afspraak en laagdrempelig conyacg

• Geholpen door: Alina Koop – van Vliet

Geweldige begeleiding, professioneel maar ook menselijk!

Zonder Alina Koop - van Vliet van Alveo Advocaten en mediators, en natuurlijk ook haar team, had ik het nooit gered… Ben zo geweldig geholpen door een heel erg moeilijke scheiding, aan de ene kant heel professioneel maar aan de andere kant ook heel menselijk! Altijd hun zaken op orde, scherp oftewel missen niks, geweldige begeleiding door het gehele (zware) scheidingsproces, geweldige kennis van zaken dus hierdoor krijg je vanzelf totaal vertrouwen dat het goedkomt, je voelt je enorm gesteund, zowel Alina als haar team staan altijd voor je klaar waardoor je meer dan een cliënt voelt, mede ook door hun enorme betrokkenheid en compassie en natuurlijk begrip en medeleven voor jou als mens!

Je bent een strijder!

Heb een prettige ervaring met jou gehad !

• Geholpen door: N.v.t.

Makkelijk bereikbaar, denkt overal in mee, Alina is vooral ook eerlijk. Ik zou haar zeker iedereen aanraden!

Kundig en Eerlijk

Zeer goede ervaring gehad met Alveo Advocaten & Mediators. Kundig en eerlijk advies met aandacht voor de klant.

• Geholpen door: Bas van Riel

Ginnekenweg 170 4835 NH Breda