Prettige voorkomende vakkundige installateurs!

Het was een ingewikkelde klus, twee appartementen onder 1 dak, er ging even iets fout, maar dat werd zeer adequaat en weer vakkundig opgelost.

Professionele en betrouwbare partij voor zonnepanelen

Adviseur John heeft ons goed geadviseerd. De plaatsing van de zonnepanelen was vlot en verliep soepel. Complimenten aan de monteurs! We zijn heel tevreden over het bedrijf en bevelen hen absoluut aan indien u zonnepanelen overweegt.

Snel geinstalleerd

Snel geïnstalleerd, en netjes achtergelaten.

De mannen hebben geweldig werk geleverd ,en prettig in de om gang

Zeer goede ervaring, vooral met de monteurs!

Ik zou Zonne-Man zeker aanraden. Goede en duidelijke communicatie. Alles is naar wens verlopen en de monteurs op de dag van montage waren top! Grote complimenten naar de mannen.

Prima werk geleverd !

De voorlichting vooraf was duidelijk, de afspraken werden prima nagekomen, de installateurs deden echt goed werk en de administratieve afhandeling (rekening, enlighten.enphaseenergy toegang) verliep ook uitstekend.

Goede en snelle service

Een fijn bedrijf om je zonnepanelen bij te kopen. De installatie is in 1 dag klaar. Zelfs als ze nog oude panelen moeten verwijderen. Na installatie komen ze de volgende controleren of alles goed werkt. Snelle service en fijne mensen waarmee je te maken krijgt. Zowel de adviseur als de installateurs.

Ik heb de service en installatie van Zonne-Man als zeer positief ervaren. Er werd deskundig advies gegeven, goed meegedacht en afspraken werden nagekomen.

Heel positief

Vriendelijk en deskundig. Duidelijke instructies.

Goede service, vriendelijke adviseur/monteurs en goede communicatie!

Vriendelijk en geduldig in contact, kijkt naar wat het beste is voor de klant. Snelle levering en snelle montage. Top!

ben wel tevreden

ze doen goed hun best

Een mooi bedrijf!

Via een enthousiaste medewerker van Zonne-Man zijn wij, als kerk op zoek naar een betrouwbare leverancier, in contact gekomen met Zonne-Man. Een zeer scherpe offerte werd snel uitgebracht. De afspraken waren duidelijk. De levertijd heel kort. We konden niet anders als dit aanbod met beide handen aanpakken. Snel werd duidelijk dat heel Zonne-Man bestaat uit enthousiaste en kundige medewerkers. Ook de plaatsing verliep, in de stromende regen, heel professioneel. Het was en bleef een gezellige installatiedag. Ook de nazorg verliep uiterst correct. Als men het heeft over cowboys in deze branche is één ding heel duidelijk. Dan gaat het niet over Zonne-Man.

Vriendelijk en vlot

Vriendelijke service en supersnel !

Heel tevreden

De uitleg van Barry wat voor ons de mogelijk heden zijn op het platte dak heel prettig en duidelijk. De plaatsing van 7 glas op glas panelen is binnen 6 weken gerealiseerd. Goed voorbereid, Keurige en vakkundige monteurs. ze krijgen van ons een 10

Gentleman tussen de cowboys

Zonne-man is een zeer betrouwbare leverancier van zonnepanelen in een tijd dat er veel opportunisten op de markt zijn. Tijdens het hele proces worden alle gemaakte afspraken nagekomen, zoals dat hoort. Je wordt van tevoren nog herinnerd aan de plaatsingsafspraak en het plaatsen en installeren wordt bijzonder netjes afgehandeld. Dikke tien!

Prima voorlichting en uitvoering

Zowel bij de informatie vooraf, de voorbereiding en bij de uitvoering zeer deskundige medewerkers! Zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend! Werkzaamheden op korte termijn en in 1 dag uitgevoerd.

Professioneel bedrijf

Communicatie vanaf 1e contact met zowel het kantoor, Babette als met de verkoop, John vriendelijk, snel, correct en duidelijk. Installatie, nette heren, keurig op tijd, prima verlopen, alles netjes opgeleverd. Aftersales ook top! Het was zeer prettig zaken doen met Zonne-man

Snel en netjes geïnstalleerd.

Zonne-man heeft gezorgd dat de zonnepanelen snel en netjes geïnstalleerd werden. Helaas waaiden 2 panelen door een windvlaag van de steiger. Omdat het installatiebedrijf extra panelen bij zich had was er geen vertraging en hebben de installateurs alles netjes opgeruimd. Na de installatie werkte alle panelen direct. Zonne-man stuurde daags na de installatie een mooie bos bloemen voor het ongemak.

Alles verliep snel en netjes

Super snel geinstalleerd

Vriendelijke jongens, werken heel snel en zeer netjes. Keurig gedaan !

Snel, vakkundig en aquraat

in maart 2023 een aanvraag gedaan voor zonnepanelen bij 3 partijen, alleen Zonne-man plande een bezoek in om een schouw ter plekke uit te voeren. De andere partijen deden dit op basis van openbare (google) foto's. Na een bezoek voor intake en legplan akkoord gegeven, vervolgens afspraak gemaakt om te laten leggen. Bij plaatsen van panelen advies gekregen het legplan toch nog iets te wijzigen, zodat er nog ruimte overbleef voor een extra paneel. Hiermee akkoord gegaan, en eind juni 2023 lag ons dak vol met panelen, netjes en strak gelegd, goed geregeld, goed ingepland en duidelijke en goeie advisering en men heeft zeker goede kennis van zaken.

Teamwork

De jongens waren op tijd. Werkte goed en veilig samen en ieder wist zijn taak uit te voeren. Wij zijn tevreden met het resultaat. Laat nu de zon maar lang schijnen.

Als enige bedrijf de moeite genomen om een offerte uit te brengen voor zonnepanelen op ons dak. Snel en kundig geleverd. Goede afhandeling, echt een aanrader!

Verkeerd advies, maar uiteindelijk kwam het goed

Ondanks dat ik het niet wilde maar volgens de verkoper niet anders kon, akkoord gegaan met installeren stroomkabel langs de buitengevel van mijn woning. Tijdens installatie wees 1 van de medewerkers (complimenten hiervoor)mij er op dat het gewoon kon zoals ik wilde, maar mocht hij het niet namens het bedrijf zo installeren. Eigen officiële elektricien bood uitkomst en heeft aansluiting gerealiseerd. Nacontrole van de Zonne-man werd gemeld dat zij dit ook gewoon konden. Alles werkt prima. Slecht advies verkoper, maar goed hersteld door betrokken medewerker tijdens installatie

Zéér tevreden

Om problemen te voorkomen hebben wij vooraf geprobeerd alles te bespreken met de verkoper. Vervolgens is gebleken dat alle afspraken zijn nagekomen. Een serieuze, zorgvuldige en hardwerkende werkploeg zorgde voor een snelle en goede installatie. Ondersteuning vanuit het kantoor was vriendelijk en professioneel.