Helemaal top !

Na een persoonlijk bezoek met inventarisering, een prima en nette installatie van een laadstation. Binnen 14 dagen voor elkaar gemaakt. Super !

Top geregeld

Goede communicatie en de monteurs werkten netjes en vlot. Aanrader!

Alles heel soepeltjes verlopen van begin tot einde

Contact met zonne-man is heel netjes en goed verlopen, goed advies goeie prijs en de panelen zeer netjes en kundig op het dak geplaatst.

Prijs kwaliteit uitstekend!

Klantenservice snel bereikbaar. Goed meedenkend.

Een aanrader Vakkundig en vriendelijk uitleg en professionele montage met eigen mensen. die veilig werken met een steiger. Komen afspraken na en zijn makkelijk te bereiken

Goede ervaringen met de Zonneman

We waren al een tijd op zoek naar zonnepanelen maar we waren i.v.m. een dakkapel op het dak op zoek naar 6 smalle panelen. We hebben veel aanbiedingen gehad met te grote zonnepanelen maar alleen de Zonneman nam de moeite om voor ons op zoek te gaan naar 6 smalle panelen en hebben die ook gevonden. Het contact met de Zonneman was erg prettig, zowel over de mail, telefonisch en het bezoek thuis. Gezien de goede reviews over de Zonneman hebben we besloten om de panelen door de Zonneman te laten plaatsen. Voor de plaatsing werden we regelmatig op de hoogte gehouden van de afspraak voor de plaatsing. De plaatsing verliep prima, vriendelijke medewerkers die ook de rommel meteen opruimen en geen verpakkingsmateriaal achterlaten. Nadat alles werkte en uitleg was gegeven vertrokken de mannen weer. Dezelfde middag kreeg ik van de dame van de klantenservice nog een zeer vriendelijk telefoontje met de vraag of alles naar wens was verlopen. We kregen daarna ook meteen een mail met uitleg hoe je de panelen kunt aanmelden bij de netbeheerder en dat werkte ook goed. Dus ik sluit mij aan bij de goede reviews met de Zonneman

Topprestatie!!

Wij werden bij onze aanvraag door John van Loef prima geadviseerd!! Levering en plaatsing bleek heel snel mogelijk. Bij plaatsing bleek dat dezelfde personen eerder vorig jaar zonnepanelen bij onze andere woning hadden aangebracht. Dat was voor ons een leuke verrassing. Net als de vorige keer werd er vlot en keurig gewerkt en het contact daarbij was wederom zeer plezierig. Het resultaat is gewoon top!! Daarom graag een groot compliment voor deze medewerkers!!

Prettige voorkomende vakkundige installateurs!

Het was een ingewikkelde klus, twee appartementen onder 1 dak, er ging even iets fout, maar dat werd zeer adequaat en weer vakkundig opgelost.

Professionele en betrouwbare partij voor zonnepanelen

Adviseur John heeft ons goed geadviseerd. De plaatsing van de zonnepanelen was vlot en verliep soepel. Complimenten aan de monteurs! We zijn heel tevreden over het bedrijf en bevelen hen absoluut aan indien u zonnepanelen overweegt.

Snel geinstalleerd

Snel geïnstalleerd, en netjes achtergelaten.

De mannen hebben geweldig werk geleverd ,en prettig in de om gang

Zeer goede ervaring, vooral met de monteurs!

Ik zou Zonne-Man zeker aanraden. Goede en duidelijke communicatie. Alles is naar wens verlopen en de monteurs op de dag van montage waren top! Grote complimenten naar de mannen.

Prima werk geleverd !

De voorlichting vooraf was duidelijk, de afspraken werden prima nagekomen, de installateurs deden echt goed werk en de administratieve afhandeling (rekening, enlighten.enphaseenergy toegang) verliep ook uitstekend.

Goede en snelle service

Een fijn bedrijf om je zonnepanelen bij te kopen. De installatie is in 1 dag klaar. Zelfs als ze nog oude panelen moeten verwijderen. Na installatie komen ze de volgende controleren of alles goed werkt. Snelle service en fijne mensen waarmee je te maken krijgt. Zowel de adviseur als de installateurs.

Ik heb de service en installatie van Zonne-Man als zeer positief ervaren. Er werd deskundig advies gegeven, goed meegedacht en afspraken werden nagekomen.

Heel positief

Vriendelijk en deskundig. Duidelijke instructies.

Goede service, vriendelijke adviseur/monteurs en goede communicatie!

Vriendelijk en geduldig in contact, kijkt naar wat het beste is voor de klant. Snelle levering en snelle montage. Top!

ben wel tevreden

ze doen goed hun best

Een mooi bedrijf!

Via een enthousiaste medewerker van Zonne-Man zijn wij, als kerk op zoek naar een betrouwbare leverancier, in contact gekomen met Zonne-Man. Een zeer scherpe offerte werd snel uitgebracht. De afspraken waren duidelijk. De levertijd heel kort. We konden niet anders als dit aanbod met beide handen aanpakken. Snel werd duidelijk dat heel Zonne-Man bestaat uit enthousiaste en kundige medewerkers. Ook de plaatsing verliep, in de stromende regen, heel professioneel. Het was en bleef een gezellige installatiedag. Ook de nazorg verliep uiterst correct. Als men het heeft over cowboys in deze branche is één ding heel duidelijk. Dan gaat het niet over Zonne-Man.

Vriendelijk en vlot

Vriendelijke service en supersnel !

Heel tevreden

De uitleg van Barry wat voor ons de mogelijk heden zijn op het platte dak heel prettig en duidelijk. De plaatsing van 7 glas op glas panelen is binnen 6 weken gerealiseerd. Goed voorbereid, Keurige en vakkundige monteurs. ze krijgen van ons een 10

Gentleman tussen de cowboys

Zonne-man is een zeer betrouwbare leverancier van zonnepanelen in een tijd dat er veel opportunisten op de markt zijn. Tijdens het hele proces worden alle gemaakte afspraken nagekomen, zoals dat hoort. Je wordt van tevoren nog herinnerd aan de plaatsingsafspraak en het plaatsen en installeren wordt bijzonder netjes afgehandeld. Dikke tien!

Prima voorlichting en uitvoering

Zowel bij de informatie vooraf, de voorbereiding en bij de uitvoering zeer deskundige medewerkers! Zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend! Werkzaamheden op korte termijn en in 1 dag uitgevoerd.

Professioneel bedrijf

Communicatie vanaf 1e contact met zowel het kantoor, Babette als met de verkoop, John vriendelijk, snel, correct en duidelijk. Installatie, nette heren, keurig op tijd, prima verlopen, alles netjes opgeleverd. Aftersales ook top! Het was zeer prettig zaken doen met Zonne-man

Snel en netjes geïnstalleerd.

Zonne-man heeft gezorgd dat de zonnepanelen snel en netjes geïnstalleerd werden. Helaas waaiden 2 panelen door een windvlaag van de steiger. Omdat het installatiebedrijf extra panelen bij zich had was er geen vertraging en hebben de installateurs alles netjes opgeruimd. Na de installatie werkte alle panelen direct. Zonne-man stuurde daags na de installatie een mooie bos bloemen voor het ongemak.

Vossekoog 10

1822 BG Alkmaar