
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage 2 weken geleden of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen. Eenmaal bij de garage afgelopen week een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stuk tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage 2 weken geleden of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen. Eenmaal bij de garage afgelopen week een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stuk tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage 2 weken geleden of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen. Eenmaal bij de garage afgelopen week een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stuk tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage 2 weken geleden of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen. Eenmaal bij de garage afgelopen week een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stuk tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Mijn auto gekocht maart jl bij de vorige garage( failliet verklaard)van dit bedrijf. Had bij de aankoop een onderhoudscontract gekocht voor een jaar. Bij de vraag bij de huidige garage of ze daar nog iets mee konden, was het antwoord natuurlijk komt u maar langs…ik dacht dat is nog eens service, had tenslotte betaald voor dat onderhoudscontract, maar had ook een nee als antwoord kunnen krijgen omdat ze inmiddels failliet waren. Eenmaal bij de garage een grote beurt laten doen, kreeg ik de rekening voorgeschoteld, en bij mijn opmerking dat we een afspraak hadden, was het nee dat ging natuurlijk niet meer, want de andere garage bestond niet meer. Betaald en teleurgesteld naar huis gegaan, maar vindt dit geen manier om met klanten om te gaan. Snap ook dat door faillissement ik geen recht heb, maar stukje tegemoetkoming had netjes geweest.
Vriendelijk en klantgericht
Vriendelijk en klantgericht
Ik heb mijn "nieuwe" (1 jaar oude) Nissan Qashqai ontvangen in werkelijk topstaat. Na wat extra's was de auto helemaal naar mijn zin. De showroom was onberispelijk, mooie, jonge auto's en de medewerkers vriendelijk. Telefonisch goed contact en vragen worden direct beantwoord. Ik kan Autohuis van Dijk van harte aanbevelen.
Bedankt voor de mooie recensie Hans Vennix
De verkoper heeft ons rustig te woord gestaan, gepast advies gegeven.
Beste Corné, Bedankt voor je mooie review. Hans Vennix
Wij zijn prima geholpen met onze auto. Ze doen hun uiterste best om alles goed te regelen.
Servicebeurt aan mijn Nissan naar volle tevredenheid uitgevoerd. Klantvriendelijk personeel, professionele uitstraling, mooie showroom.
Alles perfect afgehandeld
Mooie auto gekocht bij dit familie bedrijf. Zeer klantvriendelijk en een super goeie service.
Bedankt Debby voor deze mooie beoordeling, veel rijplezier met de Suzuki S-Cross!
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.