Goed en vakkundig

Mijn ervaring met autobedrijf van Dijk is erg goed voor je onderhoudt/APK keuring zijn erg kundige en weten wat ze doen. Als iets met de auto aan de hand is / reparatie proberen ze spoedig mogelijk op te lossen. En vooral betaalbaar prijzen

gemakkelijk in de omgang

afspraak maken was gemakkelijk in overleg reparatie uitgevoerd

Weer uitstekend en snel geholpen!

Met een schroef in achterband naar garage geweest. Kon al zeer snel terecht. Probleem werd snel en vakkundig opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service.

Ik werd weer fijn geholpen.

Goede service en deskundig advies. Ik word altijd heel fijn geholpen door Nico met uitgebreide uitleg over eventuele reparatie punten of te ondernemen acties. Zij nemen de tijd voor hun klanten en komen afspraken altijd na.

Goede garage met heel vriendelijk personeel

Wij komen al jaren bij deze garage (en voorgangers). Heel vriendelijk personeel, vooraf worden alle kosten netjes doorgegeven. Kleine tip deze geschatte kosten kunnen net iets secuurder doorgegeven worden, ondanks dat de afwijkingen binnen een goede marge zitten ;-).

Goeie garage

Wordt er altijd goed en netjes geholpen.

Keurige service

Top bedrijf , aanrader

Goedemiddag familie Oudshoorn, bedankt voor jullie goede review! Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst met jullie nieuwe auto namens het gehele Autohuis van Dijk team. Met vriendelijke groeten, Oscar Brouwer

Goed, zoals vanouds.

Weggebracht voor onderhoudsbeurt. Ik kon er op wachten. Alles is soepel verlopen. Dik tevreden.

Ongedwongen goede sfeer

Via internet bij Autohuis van Dijk terecht gekomen voor een bijna nieuwe qashqai. Door Oscar geholpen op een gezellige, ongedwongen wijze, dat zeer prettig voelt. Er werd volop de tijd genomen voor een uitgebreide uitleg. Tegen een correcte prijs een afspraak kunnen maken waar wij erg blij mee zijn. Zeker het aanbevelen waard als je een bijna nieuwe auto zoekt. Volop keus met vele merken op voorraad.

Fijn gevoel

Jaren lang klant geweest in Nissan tijd ,rijdt hiervoor graag vanuit Spijkenisse naar Heinenoord,terwijl er een Nix an dealer in Spijkenisse zit.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben goed geholpen door het personeel. Ze verkopen betrouwbare autos.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Snel goed en vriendelijk opgelost.

Zie bovenstaande

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakkundig geholpen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

een heel fijn auto bedrijf

vriendelijke en eerlijke mensen om mee te onderhandelen, deskundige uitleg en komen afspraken stipt na. blijf hier zeker terugkomen.

Goedemiddag Leo, bedankt voor deze positieve review! Namens het gehele Autohuis van Dijk team nogmaals heel veel rijplezier met uw nieuwe auto toegewenst. Met hartelijke groet, Oscar Brouwer

Fijne zaak, goed gevoel en fijne mensen!

Ik kwam daar kijken voor een occasion, werd vriendelijk geholpen. Er werd moeite gedaan en tijd voor je genomen. Gemoedelijke sfeer. Ook deels uit het goede gevoel auto aangeschaft daar. Verliep ook allemaal prima en fijn. Al met al, fijne zaak, leuke auto's en vriendelijk personeel.

Geweldige garage

Aardige mensen, zeer klantvriendelijk, goede uitleg van de onderhoudsbeurt. Ook de aandachtspunten voor een volgende beurt zijn benoemd.. Er wordt goed doorgewerkt, het duurde niet langer dan noodzakelijk.

Goede autodealer

Heel blij met mijn nieuwe auto Goede service Fantastische geholpen door verkoper Oscar . Het is absoluut een aanrader voor een occasion Top bedrijf .

Goedemorgen Piet, erg leuk om de dag met zo'n goede review te beginnen. Hartelijk dank hiervoor! Jullie nogmaals heer veel plezier van de nieuwe auto toegewenst! Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Mooie auto's voor een goede prijs

Top geholpen voor de aanschaf van onze nieuwe auto

Bedankt voor de positieve review Mark! Jullie hebben een erg leuke auto aangeschaft en ik wens jullie nogmaals veel rijplezier. Bedankt voor jullie vertrouwen en de leveropdracht! Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Prima!

Auto had een jaarbeurt nodig. Alles weer keurig geregeld en kon er op wachten.

Zeer positief.

Een ontspannen en aangenaam verkoop proces.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede verkopers

Snel en adequate afhandeling

Goedemorgen John en Corrie, het was inderdaad een heel snelle transactie en snelle aflevering. Jullie hebben een schitterende auto gekocht! Ik wens jullie er dan ook nogmaals heel veel rijplezier mee en dank jullie voor het in ons gestelde vertrouwen! Groetjes, Oscar

Vlot en duidelijk geholpen

De verkoper oscar was heel duidelijk en vriendelijk tegen ons. Kwamen binnen en werd de tijd genomen om ons te helpen zonder gehaast. Waren meteen verkocht en kon de auto klaargemaakt worden.

Hallo familie Rajkumar, bedankt voor jullie zeer positieve reactie! Nogmaals heel veel rijplezier met de nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

De afhandeling bij mijn aankoop komt degelijk en betrouwbaar over. Zoals het hoort.

Aankoop ervaring is goed, het vervolg moet of mag ik nog gaan ervaren

Goedemorgen heer Slotboom, bedankt voor deze review! Nogmaals heel veel rijplezier met de nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Oscar Brouwer

Top bedrijf

Mooie auto gekocht hier, goede/reële inruilprijs voor mijn oude auto gekregen. Goed gevoel bij de mensen.

Over Autovakmeester